نامه بسيج دانشجويي به دادستان كل كشور

 

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای به دادستان کل کشور از وی خواست تا با رسیدگی سریع به پرونده‌ 'آقازاده‌ها'، عدالت اسلامی را اجرا و از 'لجن‌پراکنی آنها علیه آرمان‌های انقلاب' جلوگیری کند.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای
دادستان محترم کل کشور
 
چندی پیش جنابعالی در نامه ای به به اینترپل از این مرجع بین‌المللی خواستید تا دو تن از مقامات ارشد سابق سازمان سیا و ارتش آمریکا،ژنرال «جک کین» از فرماندهان بازنشسته نیروی زمینی ارتش آمریکا و «رائول مارک گرشت» مشاور ارشد کنگره و دولت آمریکا، را که قانون‌گذاران این کشور را برای انجام ترورهایی در داخل ایران تحریک کرده‌اند، تحت پیگرد قرار دهد.
 
این اقدام انقلابی جنابعالی بهانه ای شد تا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران قدردانی خویش را از عملکرد شایسته جنابعالی در چند سال گذشته اعلام کنیم.
 
در حالی که استکبار با سایه افکندن بر نهادهای بین المللی اجازه اتخاذ موضعی در برابر تهدید به ترور یک مقام ایرانی در تریبون رسمی یک کشور نمی دهد پیگرد این دومقام توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران اقدامی انقلابی برای حراست از کیان انقلاب اسلامی به شمار می رود. 
 
از سوی دیگر پیگیری مجدانه جنابعالی در مورد پرونده های حساس و مهم انقلاب در سالهای گذشته خصوصا پرونده فساد مالی اخیر و شفاف سازی بدور از ترجیح منافع اشخاص و گروهها بر منافع انقلاب و همچنین ایستادگی در برابر فشارهای سنگین گروهها برای اعمال نفوذ در این پرونده جای بسی تقدیر دارد. این پافشاری شما بر اجرای قانون بدون توجه به جایگاه افراد امری است که که باید در میان همه مدیران انقلاب فراگیر شود.
 
چنین رفتاری از جنابعالی را در برخورد با پرونده های مختلف شاهد بوده ایم که حکایت از پاکدستی مسئولیت پذیری و ولایت پذیری جنابعالی دارد.برخورد مسئولانه و همچنین ولایتمدارانه جنابعالی در برخورد با حوادث پس از انتخابات و تلاش خالصانه شما جهت روشن ساختن حقیقت و دفاع از حیثیت نظام بدون جانبداری و بی توجه به فشارهای افراد و گروههای مختلف مایه بسی تشکر است.
 
لکن هنوز شاهد وجود پرونده های آقازادگانی هستیم که با وجود محرز بودن اقدامات مجرمانه شان در حمایت از فتنه به علت انتسابشان به برخی ها! نه تنها برخوردی با آنها صورت نمی گیرد و روند پرونده شان به کندی پیش می رودبلکه روز به روز گستاخی شان بیشتر می شود و شاهد لجن پراکنی آنها علیه آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل هستیم.فلذا از شما که حسن نیت خود را بارها در عرصه های مختلف در دستگاه قضا به اثبات رسانده اید تقاضا می کنیم با جدیت به پیگیری پرونده های اینچنینی اقدام نموده و عدالت اسلامی را اجرا نمایید.در پایان لازم می دانیم بار دیگر از این اقدامات شما قدردانی می کنیم. امیدواریم همه مسئولین نظام ولایت پذیری، احساس مسئولیت و پاسخگویی را از شما بیاموزند. 
 
والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نامه بسيج دانشجويي, دادستان كل كشور, رسیدگی سریع, پرونده‌ آقازاده‌ها, عدالت اسلامی, لجن ‌پراکنی, آرمان‌های انقلاب, ,