مانع برخورد با نشريه مروج تفكر ضدانقلاب در هيئت نظارت كيست؟

 

ماهنامه نسيم بيداري كه در طول دو سال گذشته و روزهاي تعيين كننده فتنه بارها به انتشار ديدگاه‌هاي عناصر تابلودار فتنه و ضد انقلاب پرداخته و در آخرين شماره نيز نوشته‌اي از مسعود بهنود را منتشر كرد، كماكان به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و يكي از اعضاي هيئت نظارت بر مطبوعات كه علاقه زيادي دارد در انتخابات آينده مجلس به‌عنوان كانديداي جريان موسوم به اصلاح‌ طلب نيز شناخته شود، در اين زمينه نقش مؤثري دارد.

به گزارش رجانيوز، ادامه فعاليت اين ماهنامه در حالي است كه يكي از همكاران جدا شده اين نشريه به خبرنگار ما گفت كه هيئت نظارت بر مطبوعات تاكنون بارها در خصوص مطالب مندرج در نشريه تذكر و اخطار كتبي داده است.

وي با يادآوري دو نمونه از اين موارد ادامه داد: در تاريخ 20/10/89 هيئت نظارت بر مطبوعات به استناد بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات، برخي از مطالب منتشر شده در ماهنامه نسيم بيداري را خلاف واقع و بر خلاف رسالت مطبوعاتي دانست و به نشريه تذكر داد. همچنين در تاريخ 11/4/90 نيز هيئت نظارت به علت طرح مطالب خلاف واقع، اختلاف‌برانگيز و اقدام بر خلاف رسالت مطبوعاتي، مستند به بند 11-3 ماده 6 قانون مطبوعات به اين نشريه اخطار جدي داد و حتي بناي توقيف ماهنامه را داشت كه يكي از اعضا به‌طور جدي مخالفت كرد.

اين همكار سابق ماهنامه نسيم بيداري افزود: در اين نشريه از سويي مطالب و نوشته‌هاي افرادي كه عناد آن‌ها با نظام و انقلاب به‌ويژه پس از حوادث سال 88 روشن است، مانند حسن يوسفي اشكوري، مسعود بهنود، فاضل ميبدي، عليرضا رجايي و... منتشر مي‌شود و از سوي ديگر در قالب ستون پيامك‌هاي خوانندگان نيز ادعاهاي عناصر فتنه بازنشر داده مي‌شد.

وي با يادآوري سوابق گرداننده اين نشريه گفت: سيد مهدي طباطبايي زيرك كه اداره ماهنامه را برعهده دارد، مرتبط با عناصر طيف موسوم به ملي- مذهبي بوده است.

ماهنامه نسيم بيداري در آخرين شماره خود نيز يادداشتي از مسعود بهنود ضد انقلاب مقيم لندن تحت عنوان "مرثيه‌اي براي بهار زمين" منتشر كرد.



 

هنوز از واكنش هيئت نظارت بر مطبوعات به آخرين اقدام ماهنامه نسيم بيداري اطلاعي در دست نيست اما با توجه به اينكه در طول گذشته مطرح كردن افراد و ديدگاه‌هاي جريان فتنه و ضد انقلاب جزو رويه‌هاي ثابت اين نشريه بوده است، اين سؤال پيش مي‌آيد كه چرا تاكنون هيئت نظارت بر مطبوعات اقدام مؤثري در اين زمينه نكرده و صرفاً به ارائه تذكر و اخطار اكتفا كرده است.

برخي اخبار حاكي است كه يكي از اعضاي هيئت نظارت بر مطبوعات كه تمايل زيادي دارد كه نامش در ليست انتخاباتي جريان موسوم به اصلاح‌‌طلب براي انتخابات آينده مجلس نيز قرار داشته باشد، در سنگين كردن كفه آراي هيئت نظارت به نفع توقيف نشدن نشريه مروج فتنه نقش زيادي داشته است.

رجانيوز سه ماه پيش نيز با يادآوري برخورد با عوامل داخلي شبكه بي‌بي‌سي از انتشار مقالات و كتاب‌هاي برخي عناصر اين شبكه مانند مسعود بهنود انتقاد كرده بود.

گزارش مرتبط:

بي‌بي‌سي‌و عواملش افشا مي‌شوند، كتاب‌ها و مقالات بهنود منتشر مي‌شود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مانع برخورد با نشريه, مروج تفكر ضد انقلاب, هيئت نظارت, ,