كد آوردن حلقه وصل فتنه با سرويس‌هاي غرب از نمازجمعه هاشمي

 

حلقه دونفره‌اي كه از سال گذشته به‌دنبال حصر موسوي و كروبي با عنوان "شوراي هماهنگي راه سبز" اعلام موجوديت كرده، با انتشار يك متن در سايت‌هاي ضد انقلاب براي توجيه تحريم انتخابات از اظهارات هاشمي رفسنجاني در آخرين نمازجمعه او در سال 88 نيز كُد آورد.

به گزارش رجانيوز، شوراي موسوم به هماهنگي راه سبز متشكل از تيم دو نفره اردشير امير ارجمند و مجتبي واحدي است كه امير ارجمند حلقه‌ي وصل با سرويس امنيتي فرانسه است و واحدي نيز نقش يكي از رابطان جريان فتنه با سرويس‌هاي امريكا و انگليس را بازي مي‌كند.

اما در حالي كه جريان داخلي فتنه هم استراتژي "عدم مشاركت فعال" را مطرح كرده و هم آن‌چنانكه محمد خاتمي و موسوي خوئيني‌ها در دو روز گذشته تبرئه شدند، از اينكه به‌عنوان جريان "تحريمي" شناخته شوند، پرهيز دارند، در نوشته‌اي كه تيم دو نفره "واحدي- امير ارجمند" با عنوان "شوراي هماهنگي راه سبز اميد" منتشر كرده‌اند، بر نبود شرايط حضور در انتخابات مجلس و ضرورت تحريم تأكيد شده است.

در اين نوشته، براي نشان دادن نبود شرايط به‌منظور حضور جريان فتنه در انتخابات به بيانيه شماره 17 موسوي و شروط وي اشاره شده است. همچنين از اظهارات خرداد ماه خاتمي نيز به‌عنوان "شروط وي براي حضور در انتخابات" ياد شده است و به بخشي از اظهارات كروبي نيز اشاره شده است.

اما شايد قابل توجه‌ترين بخش اين نوشته سرپل‌هاي فتنه با سرويس‌هاي جاسوسي غرب، استناد كردن به اظهارات هاشمي رفسنجاني در نمازجمعه جنجالي او در تير ماه 88 باشد كه عملاً به آخرين نمازجمعه او نيز تبديل شد. در اين نوشته از اظهارات هاشمي در آن نمازجمعه كه جمعي از عناصر فتنه نيز حضور داشتند و انتشار تصاوير نماز خواندن آن‌ها با كفش موجب مضحكه شد، به "سخنان مدبرانه" ياد شده و آمده است: «در این مدت با حمایت از تلاش‌های متعهدانه و مسئولانه شخصیت‌های علاقمند و دلسوز کشور در این زمینه کوشید تا به امید بازگشت به عقلانیت در اداره‌ي کشور، راه بازگشت از مسیر سقوط و جبران خطاهای گذشته را پیشاروی ایشان باز بگذارد؛ راهی که از نخستین روزهای پس از تقلب انتخاباتی بزرگ سال ۸۸، بارها و بارها از سوی دلسوزان آینده‌ي کشور به تصمیم گیرندگان اصلی نظام پیشنهاد شد. فراموش نکرده ایم سخنان مدبرانه‌ي آقای هاشمی رفسنجانی در آخرین خطبه‌ي نماز جمعه ای که ایراد کرد و شرایط بازگشت کشور به وضعیت عادی را پیشنهاد کرد.»

اظهارات هاشمي همان زمان در نمازجمعه 26 تير 88 با استقبال گسترده جريان‌هاي ضد انقلاب مواجه شد. به‌عنوان نمونه، محسن مخملباف، اظهار داشت: وقتي او به نفع جنبش صحبت كرد و بر خلاف هميشه كه از منافع نظام و رهبري دفاع مي‌كرد، اين بار با زيركي برخي از خواست‌هاي جنبش را مطرح كرد‏.

اميدواري جريان داخلي و خارجي فتنه به آقاي هاشمي در حالي است كه علي‌رغم درخواست‌هاي مكرر دلسوزان نظام مبني بر مرزبندي روشن او با جريان فتنه و دست برداشتن از حمايت‌هاي پشت پرده، حتي برخي فرزندان وي نيز دست از فتنه‌گري برنداشتند.

در عين حال، به نظر مي‌رسد دشمن در سناريويي كه براي انتخابات مجلس تدارك ديده و براي افراد مختلف بر اساس پالس‌هايي كه از آن‌ها دريافت كرده، نقش تعريف كرده است، هنوز به آقاي هاشمي اميدوار است و مي‌كوشد وي را به نفع سناريوي خود فعال كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : كد آوردن حلقه وصل فتنه, سرويس‌هاي غرب, نمازجمعه هاشمي, شوراي هماهنگي راه سبز, ,