حجت الاسلام و المسملين سعيدي در اربعين شهداي غدير:


شهيد تهراني مقدم، بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد
سپاه نيوز: نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: شهيد تهراني مقدم با تمام توان وتلاش خود بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد.
به گزارش سپاه نيوز؛حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در اربعين شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن تهراني مقدم و شهداي غدير گفت: اين مراسم با نام و ياد جمعي از شهداي عزيز و فرزندان رشيد اسلام برگزار شد که پس از ساليان طولاني جهاد، در نهايت به آرزوي ديرينه خود رسيدند.
حجت الاسلام والمسملين سعيدي شهيد تهراني مقدم را مصداق بارزانساني دانست که بر تارک تاريخ درخشيده و تا آخرين لحظه زندگي اين درخشش را حفظ کرد و پيشتاز بود.
وي پيشتازي را الگو، اسوه و قافله سالار بودن در جريان‌هاي انقلابي و اصيل دانست و تصريح کرد: اولين و مهمترين الزام پيشتازي خدامحوري است، بدين معنا که خداوند را محور هستي قانون و مديريت دانسته و درهمه عرصه‌ها خدا را شاهد و ناظر براعمال خود بداند.
نماينده ولي فقيه درسپاه با بيان اينکه توليد قدرتي که شهيد تهراني مقدم براي نظام اسلامي کرد با تمام توان و تلاش بود و با هيچ چيز ديگري قابل قياس نيست اظهار داشت: اين دانشمند فرزانه جمهوري اسلامي را موهبتي الهي مي‌دانست و با تلاشش بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد كرد كه توليد قدرت در هر لحظه‌اي براي ولايت از ديگر الزامات پيشتاز است.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي در ادامه با بيان اينكه متاسفانه افراد گاهي جاي مردم را با خدا عوض مي كنند خاطر نشان كرد: مردم توليد كننده قدرت هستند اما ولايت از جانب خداست و شهيد تهراني مقدم توليد قدرتش براي ولايت بود و با باور و ايمان قلبي كه داشت هيچگاه خود را نمي‌ديد، خدا را مي‌ديد.
وي ولايت مداري را ديگر الزام پيشتازي خواند و اظهار داشت: حقانيت هر ملتي به ميزان پيوستگي اين ملت با ولايت بستگي دارد و ولايتمداري خود شاخصه‌ها و مولفه‌هاي مهم و تاثيرگذاري را داراست.
نماينده ولي فقيه در سپاه اضافه كرد: شناخت نعمت امامان نور، همسان دانستن اختيارات ولي با امام معصوم و استمرار ولايت مداري در طول عمر از مهمترين مولفه هاي ولايت مداري است و با نگاهي به زندگاني شهيد گرانقدر تهراني مقدم در مي يابيم كه ايشان تمام اين خصوصيات و شاخصه ها را با خود به همراه داشت.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر الزامات پیشتازی، جبهه شناسی است که خط و جبهه حق را نباید گم کرد که متاسفانه گاهی افراد شخص گرایی را جایگزین حق گرایی می کنند اما شهید تهرانی مقدم در شناخت جبهه اسوه و نمونه بود و در این مسیر هیچگاه تردید نکرد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: این شهید دانشمند همان گونه که در زمان حیات حضرت امام(ره) کاملا در خط ولایت بود، پس از رحلت ایشان نیز بیشترین تبعیت را از ولی فقیه داشت و در حقیقت رابطه شهید با رهبر معظم انقلاب عشق و عاشقی بود.
وی افزود: شهید حسن تهرانی مقدم محکم به محور ولایت متصل شد و به فیض عظیم شهادت نایل آمد.
نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان این که شهید طهرانی مقدم تاکید زیادی بر حفظ و رعایت موازین شرعی داشت به ذکر خاطره ای از وی پرداخت و گفت: در یکی از سفرهای شهید که سالگرد استقبال کشوری بود، ایشان را به رستورانی دعوت می کنند که به همراه غذا مشروب سرو می کرد و شهید مقدم با مشاهده این اتفاق دوستان خود را بلند کرده و از آن جا خارج می شوند و در جواب پرسش میزبان که علت را جویا شدند ضمن تشکر از دعوت به آنها می گوید " که ما مسلمانیم و نه تنها مشروبات نمی خوریم بلکه در مکانی که مشروب سرو شود نیز حضور پیدا نخواهیم کرد".

    اخبارو تصاویرمرتبط

  شهيد تهراني مقدم، بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد
  پيش‌بيني ساز وكارها براي سلامت روح و جان انسان از الزامات كرامت انساني است
  ولایت‌مداری در راس همه کرامات انسانی است
  بسیجی دستورات ولی‌فقیه را فصل‌الخطاب می‌خواند
  نخستین همایش تجلیل از اساتید و مربیان بازنشسته عقیدتی- سیاسی سپاه برگزار شد
  ولی فقیه مرجع تشخیص گفتمان علوی و نبوی است
  سپاه بازوی ولی فقیه است
  ولایتمداری از ارکان الزام آور طلبه بسیجی است
  ملاک حقانیت اشخاص همسویی با ولایت فقیه است
  سپاه راهگشای ظهور امام عصر(عج) است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شهيد تهراني مقدم, بزرگترين قدرت, بازوي ولايت, ,