دکتر احمدي‌نژاد:


ساختن ايران‏، يك كار مكتبي و انقلابي و بالاترين عمل صالح است
سپاه نیوز: رئيس جمهور گفت: امروز ساختن ايران يك كار مكتبي و انقلابي و بالاترين عمل صالح است و از جنس كاري است كه در دوران دفاع مقدس انجام شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ دكتر احمدي‌نژاد كه در نهمين همايش فرماندهان و مديران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سخن مي‌گفت، تأكيد كرد: مسئوليت ساختن كشور يك مسئوليت انقلابي و بر دوش نيروهاي انقلابي و بر دوش كساني است كه به اين كشور و انقلاب علاقه دارند.
رئيس جمهور با تأكيد بر ضرورت ساختن ايراني پيشرفته و آباد گفت: ما ملتي داراي مكتب الهي و آرمان‌هاي بلند الهي هستيم و در مناسبات جهاني نقش‏ ايفا مي‌كنيم و اگر در عمل و در عرصه سازندگي الگوهاي موفقي ارائه كنيم‏، مي‌توانيم، اسلام را به عنوان مكتبي كارآمد به دنيا معرفي كنيم‏‏.
دکتر احمدي‌نژاد در تشريح ضرورت ساختن ايران و تسريع در كار سازندگي كشور گفت: يكي از پشتوانه‌هاي اصلي اثبات حقانيت يك مكتب‏، موفقيت آن مكتب در عرصه عمل است و از آنجا كه ما معتقديم مكتب اسلام، كامل‌ترين مكتب است بايد علاوه بر كار در حوزه دين و فرهنگ، در عرصه عمل نيز با عملكرد خود در عرصه سازندگي كشور، كارآمدي مكتب اسلام و حقانيت جمهوري اسلامي را ثابت كنيم.
وي خطاب به فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) به ضرورت اصلاح ساختارهاي فني و اجرايي كشور اشاره كرد و گفت: نظامات فني و اجرايي تدوين‌شده در كشور با نگاه ساختن ايران و تبديل اين كشور به يك الگو تدوين نشده و اين نظامات بايد اصلاح گردد.
دكتر احمدي‌نژاد به اقدمات قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) در زمينه محروميت‌زدايي از نقاط مختلف كشور اشاره كرد و گفت: حمايت از محرومان و رفع محروميت‏، تكليف ماست و انجام پروژه‌هاي محروميت‌زدايي در روستاها و نقاط محروم كشور اقدماتي اميدبخش و مؤثر در كيفيت زندگي مردم در اين مناطق است.
رئيس جمهور افزود: اميد به قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) زياد است و مي‌توانيم به فضل الهي ايران را با همت انقلابي و هوش و ايمان ملت ايران به قله‌هاي سرافرازي برسانيم.

     
    اخبارو تصاویرمرتبط

  ساختن ايران‏، يك كار مكتبي و انقلابي و بالاترين عمل صالح است
  رئیس‌جمهور هفتمین روز شهادت سردار تهرانی‌مقدم و همرزمانش را تسلیت گفت
  پیشرفت ایران برای دشمنان قابل تحمل نیست
  به رغم خواست دولتمردان آمريكا، ايران روابط خود را با تمامي ملت‌هاي منطقه تقويت مي كند
  مأموريت‌ بزرگ امروز ما دفاع از حريم ولايت و تبيين ولايت‌پذيري براي جوانان است
  به نفع آمریکاست دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارد
  بیداری ملت‌ها، سلطه‌گران را ناکام خواهد گذاشت
  احمدي‌نژاد در مراسم بزرگداشت شهداي هشتم شهريور حضور يافت
  
دولت تا آخرين لحظه بر آرمان‌هاي امام(ره) پافشاري مي‌كند

  عدالت هرگز از لوله تفنگ نيروهاي ناتو و آمريكايي بيرون نخواهد آمد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ساختن ايران, كار مكتبي و انقلابي, بالاترين عمل صالح, دکتر احمدي‌نژاد, ,