به مناسبت اربعین شهادت پدر موشکی ایران؛


صداقت و بسیجی بودن برایش اصل بود
سپاه نیوز: فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به ویژگی‌های بارز سردار سرافزار شهید حسن طهرانی‌مقدم اشاره کرد و گفت: همیشه ارتباط سلام‌علیکی و کاری با هم داشتیم، یکی از ویژگی‌های بارز این شهید عزیز تواضع او بود.
به گزارش سپاه ینوز به نقل از فارس؛ دریادار مرتضی صفاری که برای شرکت در همایش فاتحان سوسنگرد به کازرون سفر کرده بود اظهار داشت: سردار شهید، بسیار خودمانی بود، زمان احوال‌پرسی طرف مقابل را بغل می‌کرد و می‌گفت که ما کوچک و مخلص شما هستیم.
این یادگار دوران دفاع مقدس بیان داشت: طهرانی‌مقدم با توجه به اینکه، فردی دانشمند بود هیچ‌گاه دوست نداشت در جایی مطرح شود.
وی ادامه داد: به دور و بری‌ها و بچه‌های رزمنده حالتی می‌داد که آدم را متنبه می‌کرد، می‌گفت: «تو آدم بهشتی هستی اما باید مراقب باشی که کمتر از بهشت را کسب نکنی، برو گناه نکن و آن چیزی که اسلام گفته امر به معروف و نهی از منکر کن».
صفاری تصریح کرد: سردار شهید با این روش می‌گفت: «تو بهشتی هستی»، با تواضع صحبت می‌کرد و یک بار نشد که چهره اخم را در او ببینیم، رنگ شادابی، صداقت و بسیجی بودن در او یک اصل بود.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدهای آمریکا برای جنگ نظامی علیه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: بارها و بارها این موضوع مطرح شده و اگر آمریکا جرات داشت به طور قطع حمله می‌کرد.
وی افزود: آمریکا درگیر مشکلات خود است و نمی‌تواند با ما دست و پنجه نرم کند، مانند اسرائیل که حمله کرد و آبروریزی برای او اتفاق افتاد و جرات حمله به ایران را ندارد.
این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما در عرصه‌های نظامی امروز به دستاوردهای بسیار بزرگی دست یافته‌ایم به طوری که وزارت دفاع امروزه نوآوری‌های روز خود را رونمایی کرده و به دنبال مشتری برای صادر کردن است.
وی اضافه کرد: امروز ما از آمریکا چیزی کم نداریم و او به طور قطع نمی‌تواند هیچ حرکت نظامی علیه ایران داشته باشد.
دریادار پاسدار صفاری خاطرنشان کرد: زور آمریکا به ایران نمی‌رسد و از این کشور قهرمان و خودکفا در عرصه‌های مختلف وحشت دارد و در مقابل اسلام و دین نمی‌توانند ایستادگی کند. وی تصریح کرد: در حال حاضر ایران با رهبری مقتدرانه آیت‌الله خامنه‌ای الگویی تمام عیار برای دنیا شده است و حزب‌الله در حال اشاعه یافتن در تمام کشورهای دنیا به ویژه کشورهای غربی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اربعین شهادت, پدر موشکی ایران, ویژگی‌های بارز, شهید حسن طهرانی ‌مقدم, ,