عضو جامعه مدرسین ادعاي سايت خبرآنلاين را تكذيب كرد
تخريب‌ها عليه جبهه پایداری "حساب شده" و به‌دليل موقيعت مردمي اين جبهه است/ می‌خواهند از ابتدا جلوی رشد این جبهه را بگیرند

 

عضو جامعه مدرسین و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر سایت خبرآنلاین به نقل وی، گفت: تخریب جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حساب انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی در گفت‌وگو با رجانیوز تصریح کرد: روز گذشته بعد از جلسه مجلس، خبرنگاری با من تماس گرفت و در خصوص تصمیمات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات آینده سوال کرد که پاسخ دادم جامعه هنوز تصمیمی نگرفته است.

وی ادامه داد: این خبرنگار در ادامه در خصوص جبهه پایداری و نظر علما درباره این جبهه را جویا شد که ابتدا، سخنی نگفتم اما بعد تنها همین عبارت را به کار بردم که ممکن است برخی از علما نظرشان این باشد که اگر وحدت ایجاد نشود، مشکلاتی به وجود می‌آورد، که متاسفانه امروز به نقل از من نوشتند که مراجع و علما از رفتار جبهه پایداری راضی نیستند و این رفتار  را رأی شکن اصولگرایان می‌دانند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: بعد خبرنگار پرسید که آیا ممکن است کسی را در قم معرفی کنند که پاسخ دادم شنیده‌ام که شاید معرفی کنند و ظاهرا آقایان ذوالنور و روانبخش هستند و تنها همین مطلب را گفتم، بعد آنها به نقل از من نوشته‌‌اند که جبهه پایداری قصد داشته که بنده را هم به عنوان یکی از کاندیداهای قم معرفی کند که من نپذیرفتم، که این هم نکته کذب دیگری بود که به نقل از من نوشتند، اصلا کسی با من صحبتی نکرده و پیشنهادی نداده است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه هر گونه اظهار نظری علیه جبهه پایداری را تکذیب می‌کنم، تصریح کرد: بدون شک این ادبیات و جملات از من نیست و من اینها را تکذیب می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در ادامه نظر خود را درباره جبهه پایداری اینچنین بیان کرد: ما نسبت به دوستان جبهه پایداری انقلاب اسلامی ارادت داریم و به کاری که آنها شروع کردند و اهداف آنها علاقه‌مند هستم.

وی ادامه داد: در حالی که عده‌ای حمايت از جبهه پايداري را نهی می‌کردند، در همایش این جبهه که در قم برگزار شد و حجت‎الاسلام و المسلمين رجبی و دوستان دیگر سخنرانی کردند، حاضر شدم و تا پایان جلسه هم حضور داشتم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علميه قم با بیان اینکه تخريب‌ها عليه جبهه پایداری "حساب شده" است، گفت: این تخریب به خاطر ارتباطی است که جبهه پایداری با آیت الله مصباح داشته و جایگاه و موقعیتی است که میان مردم دارند، برای همین نمی‌خواهند این جبهه رشد کند و از اول می‌خواهند جلوی آن را بگیرند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عضو جامعه مدرسین, تكذيب ادعا, سايت خبرآنلاين, تخريب‌ها عليه جبهه پایداری, محمد رضا آشتیانی, ,