عضو «ستاد اصولگرايان(!؟) حامي موسوي» در انتخابات سال 88 گفت در انتخابات مجلس نهم نامزد نمي شود.
«ر- الف» گفته است: فكر مي كنم چند دوره نمايندگي ديگر برايم كافي است و با توجه به اين مسئله و همچنين در نظر گرفتن شرايط سني تمايلي براي حضور درمجلس بعدي ندارم.
وي افزود: دوستان و افراد مختلفي خواستار شركت اينجانب بودند اما تصور مي كنم براي انتخابات مجلس نهم كمبود نيرو وجود ندارد و افرادي هستند كه بتوانند مسير را ادامه دهند.
خاطرنشان مي شود مواضع چند تن از نمايندگان مجلس كه در فراكسيون اصولگرايان قرار داشتند اما در ماجراي 2 سال پيش وارد بازي پيچيده فتنه گران و مدعيان اصلاح طلبي شدند، باعث اعتراض گسترده اصولگرايان و مردم شده بود. گفته مي شود دو تن ديگر از نمايندگان مجلس در ستاد مورد اشاره عضويت داشته اند.
مردم و فعالان اجتماعي اصولگرا به طوري جدي توقع دارند كه در انتخابات مجلس نهم از سوي گروه هاي تصميم گير، نامزدهايي معرفي شوند كه مرزبندي روشني با جريان فتنه داشته باشند و نه تنها جزو مردودين نباشند كه حتي جزو ساكتين هم قرار نگرفته باشند و صلاحيت حضور در خط مقدم دفاع از كشور و ملت را نشان داده باشند.
يادآور مي شود آيت الله مهدوي كني به تازگي در پيامي كه به مناسبت سالگرد حماسه نهم دي و در تجليل از اين حماسه صادر كرد بر لزوم مرزبندي با مردودين و ساكتين فتنه تأكيد ورزيد. رئيس مجلس خبرگان تصريح كرده بود مردم همراهي مردودين و ساكتين فتنه 88 با ژنرال هاي دشمن را فراموش نكرده اند. آيت الله مهدوي كني معتقد است فتنه گران تا مرز ارتكاب «بغي» پيش رفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : زحمت اصولگرايان, ستاد اصولگرايان حامي موسوي, مردودين و ساكتين فتنه, آيت الله مهدوي كني, ,