اولین همایش بصیرت بازنشستگان [وابستگان] نیروی زمینی سپاه برگزار شد
سپاه نيوز: اولين همايش بصيرت بازنشستگان [وابستگان] نيروي زميني سپاه به اهتمام معاونت امور بازنشستگان اين نيرو در مجتمع فرهنگي غدير تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سپاه نيوز؛ سردار سرتيپ دوم پاسدار ابوالقاسم فروتن، معاون هماهنگ‌کننده نيروي زميني سپاه در اين همايش بازنشستگان را اعضاي جدانشدني و مايه عزت و شرف امروز خواند و اظهار داشت: وابستگان سپاه در واقع پيشکسوتان جهاد و شهادت و انسانهايي هستند که در سخت ترين دوران پرخطر انقلاب يعني دفاع مقدس در برابر دشمن ايستادند و جانانه از قرآن و اسلام و کرامت انساني دفاع کردند.
وي با بيان اينکه خداوند متعال امانتداري ، نيکي به پدر و مادر و وفاي بعهد را از شروط يک انسان مومن دانست ، اضافه کرد: علاوه بر تاکيد فراواني که در آموزه هاي ديني ما بر احترام به پدر و مادر شده که نشان از اهميت اين موضوع دارد به وفاي بعهد و امانتداری نيز حتي در برابر هم‌کیشان سفارش شده است.
سردار فروتن اذعان داشت: حضور جمعي از وابستگان سپاه در عرصه ها و صحنه هاي مختلف ماموريتهاي سپاه و از جان گذشتگي و ايثار آنان، نشان از عهد ناگسستني اين عزيزان و اتصال آنها به پيوستگان دارد.
وي تصريح کرد: منظور از خدمات ارزنده وابستگان صرفاً خدمات مادي و دنيوي آنها نيست بلکه اجراي فرامين مقام عظماي ولايت با تمام وجود و در طبق اخلاص قراردادن تمامي وابستگيهاي دنيوي و مادي و حضور آنان در مناطقي است که آسيب پذيري بالايي دارد.
در ادامه سرهنگ پاسدار حسين معروفي، مسئول امور بازنشستگان [وابستگان] نيروي زميني سپاه طي سخناني به تشريح روند شکل‌گيري اين معاونت پرداخت و اظهار داشت: معاونت امور بازنشستگان نيروي زميني سپاه پس از ابلاغ فرماندهي کل به نيروي زميني سپاه و ابلاغ فرمانده اين نيرو در سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) در سال 90 فعاليت خود را آغاز کرد.
وي در خصوص اقدامات انجام شده توسط اين معاونت نيز گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته مي توان به برقراري ارتباط اين معاونت و کانون بازنشستگان نیرو با معاونت بازنشستگان سپاه همچنین ارتباط معاونت با ديگر معاونتهاي نيرو و پيش بيني ساختار و سازماني براي قانونمند کردن فعاليتها اشاره کرد.
سرهنگ معروفي با بيان اينکه در ساختار پيش بيني شده علاوه بر خدمات دهي رفاهی، خدمات ديگري نیز به وابستگان سپاه ارائه می شود، افزود: همچنین استفاده از ظرفيتها و قابليت هاي وابستگان در تمامي ابعاد در پيشبرد اهداف و برنامه هاي نيروي زميني سپاه که موضوعي راهبردي و موثر در انتقال تجربيات و دانش آنان به نسلهاي بعدي است مورد توجه قرار گرفته است.
وي افزود: اولين اقدام پس از راه اندازي کانون بازنشستگان نيروي زميني ، همايش آمار بود که پس از هماهنگيهاي انجام شده با نيروي انساني کانون تهران تعداد 700 نفر از بازنشستگان نيروي زميني سپاه در تهران اطلاع رساني و براي 450 نفر از آنان نيز پرونده تشکيل شده است.
مسئول معاونت امور بازنشستگان نيروي زميني سپاه در پايان از استمرار اين مراسم و همايشها خبر داد و تصريح کرد: اولين همايش بصيرت وابستگان سپاه با حضور 350 نفر از بازنشستگان [وابستگان] اين نيرو و همسران آنها برگزار شد و در بهمن و اسفند ماه 90 نيز همايش انس و الفت و بصيرت بازنشستگان ستاد نيروي زميني و خانواده‌هاي آنها برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اولین همایش بصیرت بازنشستگان, وابستگان, نیروی زمینی سپاه, ,