نماینده ولی‌فقیه در سپاه:


مردم کاندیداهای ولایت‌مدار را برگزینند
سپاه نيوز:نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: شناخت صحیح از کاندیداها ضرورت زیادی دارد، زیرا باید به کسانی رای داد که تمام تلاش و قدرت مدیریت خود را در خدمت به ولایت صرف می‌کنند و در این صورت رای هر شخص برای جبهه حق تولید قدرت خواهد کرد.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به حمایت مردم از روحانیت در مسائلی چون تحریم تنباکو اظهار کرد: حمایت ملت از مراجع حتی به دربار ناصرالدین شاه نیز کشیده شده بود و این امر در نهایت موجب تولید قدرت برای ولی خدا شد.
وی افزود: سر دادن حتی یک شعار در روز 9 دی برای ولی خدا قدرت تولید می‌کند بنابراین همه افراد باید به این مسئله توجه کنند که چه کسی از توان و نیروی آنها بهره‌برداری می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یکی از مظاهر تولید قدرت برای جبهه حق را حضور مردم در پای صندوق‌های رای دانست و تصریح کرد: شناخت صحیح از کاندیداها ضرورت زیادی دارد، زیرا باید به کسانی رای داد که تمام تلاش و قدرت مدیریت خود را در خدمت به ولایت صرف می‌کنند و در این صورت رای هر شخص برای جبهه حق تولید قدرت خواهد کرد.
وی افزود: اگر مردم صدر اسلام نیز مانند ملت ایران از رهبر و ولی خدا حمایت می‌کردند و حکومت علوی استمرار می‌یافت هیچ‌گاه عاشورای حسینی به وقوع نمی‌پیوست به همین دلیل رهبر انقلاب در جمع بی‌شمار بسیجیان فرمودند چنانچه جریان افراطی به کار خود ادامه دهد خبری از صلح امام حسن(ع) نخواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه را از جنس فرمایشات ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: ملت فهیم ایران در سال 88 متوجه شدند چنانچه وارد صحنه نشوند، دشمن تمام دستاوردهای انقلاب را مصادره خواهد کرد زیرا آنها همیشه برای خاموشی نور انقلاب در تلاش هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین خطری که ملت ایران را تهدید می‌کرد، تجزیه مردم بود اما این اتفاق نیفتاد و این امر در طول تاریخ انقلاب نیز در جریان دولت موقت بازرگان، ماجرای بنی‌صدر و دوره اصلاحات سابقه دارد.
وی افزود: بسیاری از مردم با خلوص نیت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده بودند اما از اهداف فتنه‌گران خبر نداشتند و باید گفت بر خلاف آنچه که باید روی می‌داد تاریخ مجددا تکرار شد و برخی آقازاده‌ها نیز وارد صحنه شدند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با قوی توصیف کردن جریان فتنه اظهار کرد: پیچ خطرناکی در انقلاب به وجود آمده بود و اگر هشیاری مردم وجود نداشت معلوم نبود که چه بر سر این نظام و کشور می‌آمد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به زمینه‌های حضور مردم در 9 دی اشاره کرد و گفت: تلاش استکبار جهانی به منظور براندازی نظام اسلامی از پنجره انتخابات یکی از عوامل زمینه‌ساز حضور مردم بود، زیرا ملت ایران این تجربه را در کشورهایی چون شوروی و گرجستان مشاهده کرده و درس آموخته بودند، ضمن اینکه انتخابات یک فرصت طلایی برای دشمن به منظور یارگیری و انتقال سنگرهای مقاومت آنها از خارج از مرزها به داخل کشور بود.
وی افزود: فتنه‌گران انگیزه‌ها و تمایلات خاصی داشتند که بدون کمک قدرت‌های خارجی قادر به تحقق آن نبودند به همین دلیل در نقطه‌ای به نام براندازی نظام با هم به توافق رسیده و همکاری کردند و علاوه بر این حضور دشمن با همه وجود در کنار قدرت‌طلبان نیز موجب شد که مردم در مقابل اعمال و شعارهای خلاف آنها که بر ضد شعارهای انقلاب بود موضع‌گیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی 9 دی را یکی از موقعیت‌های شفاف و برجسته تاریخ انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیاری از مردم در شهرهای مختلف روز هشتم دی‌ ماه وارد صحنه شده بودند و این امر در روز 23 تیر ماه سال 78 نیز سابقه داشت و دلیل آن هدایت قائله کوی دانشگاه از سوی دولتمردان آن زمان بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حماسه 9 دی دستاوردهای زیادی به همراه داشت، گفت: یکی از این دستاوردها، نمایان شدن قدرت مردم بود در حالی که دشمنان تصور چنددستگی مردم را داشتند، ضمن اینکه مرزبندی میان خواص نیز یکی دیگر از نتایج این حضور بود.
وی ابراز کرد: در جریان فتنه 88 خواص این کشور به چهار گروه تقسیم شدند، گروهی که عمارگونه در کنار رهبری ایستادگی کردند و گروهی که به جبهه مقابل پیوسته و در کنار بیگانگان حرکت کردند، اما در این میان برخی خواص سکوت پیشه ساختند و گروهی نیز دارای مواضع دوگانه بودند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به تقویت اتحاد و انسجام داخلی در جریان حماسه 9 دی افزود: تقویت پیوند مردم با ارزش‌ها و مقدسات دینی و پیوند ملت با رهبری نیز از دیگر دستاوردهای این حضور پربرکت بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در راس نظام اسلامی قرار دارد اما قوای سه‌گانه نیز در تحقق آرمان‌های انقلاب نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.
وی با تاکید بر تشکیل مجلسی ارزشی که توان ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل و حمایت از بیداری اسلامی را داشته باشد، افزود: نمایندگان مجلس باید با توجه به توصیه‌های رهبری در زمینه شفافیت بیان، مجلسی را در شأن انقلاب و ملت ایران به وجود آورند که در راستای منویات رهبری حرکت کند.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی باید از نظر سیاسی و اجتماعی نسبت به سایر شهرها برجسته‌ بوده و جایگاه قم را در کشور تثبیت کنند، ضمن اینکه رساندن پیام مردم قم به ملت ایران و همه جهانیان نیز از دیگر وظایف آنهاست به همین دلیل مردم قم باید در انتخاب نمایندگان خویش دقت زیادی داشته باشند.
      
    اخبارو تصاویرمرتبط

  مردم کاندیداهای ولایت‌مدار را برگزینند
  فتنه 88 از تلاقی منافع استکبار و انگیزه عناصر قدرت‌طلب به وجود آمد
  سپاه هیچ‌گاه پرچمدار افراد، احزاب و گروهها نمی شود
  شهيد تهراني مقدم، بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد
  پيش‌بيني ساز وكارها براي سلامت روح و جان انسان از الزامات كرامت انساني است
  ولایت‌مداری در راس همه کرامات انسانی است
  بسیجی دستورات ولی‌فقیه را فصل‌الخطاب می‌خواند
  نخستین همایش تجلیل از اساتید و مربیان بازنشسته عقیدتی- سیاسی سپاه برگزار شد
  ولی فقیه مرجع تشخیص گفتمان علوی و نبوی است
  سپاه بازوی ولی فقیه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : کاندیداهای ولایت‌مدار, نماینده ولی‌فقیه, شناخت صحیح, تلاش و قدرت مدیریت, خدمت به ولایت, علی سعیدی, ,