معاون سیاسی سپاه:


فتنه‌های بزرگی در پیش است باید معیار و شاخص صحیحی را دنبال کرد
سپاه نیوز: اگر شاخص شما ولایت باشد منحرف نمی‌شوید، ولی اگر شاخص غیر از ولایت باشد، ولی‌های دیگری برای شما می‌سازند که هر کدام شما را به راهی ‌غیر از راه اصلی می‌کشانند.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار علی‌اشرف نوری در نشست «‌حماسه نهم دی، بیداری اسلامی» که جمعه شب در آستان امامزاده سید‌علی قم برگزار شد، به طرح مسائل مختلف پیرامون اوضاع سیاسی کشور و منطقه خاورمیانه و همچنین توطئه‌های آمریکا و همپیمانانش برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی ایران پرداخت.
وی در ابتدا به تبیین مسئله ارتباط ایران و آمریکا و سابقه تاریخی آن پرداخت و اظهار کرد: این مسئله ساده‌لوحی محض است که کسانی بیایند و بگویند آمریکا می‌خواهد با شما دست دوستی دهد و اگر دوران پس از انقلاب اسلامی را جست‌وجو کنید حتی یک روز در آن پیدا نخواهید کرد که آمریکا در آن علیه ایران اقدامی نکرده باشد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول این 33 سال که از انقلاب اسلامی ملت ایران گذشته تنها عاملی که موجب شده تمام این توطئه‌ها، تحریم و فشارهای علیه ایران اسلامی خنثی شود، بصیرت و دشمن‌شناسی این ملت بوده و تنها جایی که دشمن می‌تواند فتنه ایجاد کند، ورود به عرصه با نقاب دوست است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در روز نهم دی سرنوشت ملت عوض شد و عده‌ای اراذل و اوباش و منافق سرجای خود نشستند، به همین دلیل این روز یوم الله است و باید گرامی داشته شود.
نوری اظهار کرد: فتنه 88 در مقابل فتنه‌های پیش رو گم است و اگر شاخص و معیار درستی در دست نداشته باشیم مطمئنا در آن فتنه‌ها دچار مشکل می‌شویم و راه را گم می‌کنیم، اگر شاخص شما ولایت باشد منحرف نمی‌شوید، ولی اگر شاخص غیر از ولایت باشد، ولی‌های دیگری برای شما می‌سازند که هر کدام شما را به راهی ‌غیر از راه اصلی می‌کشانند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما با شیطان از روز اول مشکل داشتیم و اگر بینش قوی و صحیح نداشته باشیم فریب خورده و به بیراهه می‌رویم و ممکن است بار دیگر ولایت را تنها گذاشته و عاشورای دیگر بیافرینیم.

    اخبارو تصاویرمرتبط

  فتنه‌های بزرگی در پیش است باید معیار و شاخص صحیحی را دنبال کرد
  معاون سیاسی سپاه منصوب شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : معاون سیاسی سپاه, فتنه‌های بزرگ, معیار و شاخص صحیح, شاخص غیر از ولایت, راه اصلی, ,