ابعاد جديد از برنامه مشترک سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه و ائتلاف فتنه و ضد انقلاب محارب

 

بخشی از طراحی گسترده غرب برای اجرای پروژه‌ای مشابه با انتخابات دومای روسیه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران، امروز با انتشار خبری به نقل از یک منبع نزدیک به جریان مقاومت در لبنان، فاش شد تا مشخص شود کشورهای غربی با حساب ویژه بر روی حامیان داخلی جریان فتنه و ساماندهی حامیان خارجی این جریان برانداز، در حال طراحی برای اجرای عملیاتی گسترده در ماه‌های اخیر با هدف تحت فشار قرار دادن ایران هستند.

به گزارش رجانیوز، در اين زمينه، کشورهای غربی هم‌زمان برنامه‌ریزی گسترده‌ای را نیز در قالب تحریم و قطعنامه برای تحت فشار قرار دادن ایران در دست اجرا دارند.

در عين حال، امروز یک منبع مهم مقاومت در لبنان از طراحی گسترده امریکا برای ساماندهی و انسجام گروه‌های ضد انقلاب ايران در خارج از كشور خبر داد که با محوریت اردشیر امیر ارجمند همکار سرویس‌هاي جاسوسی انگلیس و فرانسه در دست اجراست.

بر اساس این طرح، گروه‌های اپوزیسیون از قبیل منافقین، سلطنت طلب‌ها، و اصلاح‌طلبان فراری، در جلسه‌ای که دو هفته آینده در لندن برگزار می‌شود، با هدف رسیدن به هماهنگی اولیه، گرد هم جمع خواهند شد و پس از آن ارجمند در پاریس و در قالب یک نمايش تبلیغاتی، به طور رسمی افتتاح دفتری با عنوان جنبش راه سبز را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که این پروژه سال گذشته نیز در قالب دولت سایه در اروپا پیگیری شده بود که با نفوذ مدحی در راس هرم تصمیم‌گیری آن،  این طرح با شکست مواجه شد.

اما خبر طراحی جدید غرب برای به چالش کشیدن ایران آنهم در ایام انتخابات مجلس را یک دیپلمات فعال ایرانی در لبنان به نقل از منبع نزدیک به یک گروه مقاومت در لبنان به باشگاه خبرنگاران داده است.

این دیپلمات اعلام کرد: براساس اخباري که به دست يکي از گروههاي اصلي مقاومت اسلامي در لبنان رسيده است، آمريکايي‌ها با همکاري برخي از کشورهاي وابسته و تعدادي از هم پيمانان خود و نيز با جلب همکاري اطلاعاتي- عملياتي تعدادي از گروه‌هاي ضد انقلاب و بخشي از عوامل فتنه 88، درصدد اجراي سناريوي عملياتي موسوم به «هديه 60» ( 60ُs GIFT) هستند.

وي اضافه کرد: بر مبناي اين سناريو، دولت آمريکا با همکاري دولت هاي فرانسه، انگلستان، ‌رژيم اشغالگر قدس و يکي از کشورهاي مرتجع حاشيه جنوبي خليج فارس و با ماموريت محوله به ائتلاف فتنه و ضدانقلاب قصد دارد به زعم خود سناريوي تحريم «انتخاباتي - اقتصادي» ايران در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را محور فعاليت هاي ضد ايراني خود قرار دهد.

در اين سناريو، تقسيم کاري بين بيگانگان و ائتلاف فتنه و ضدانقلاب صورت گرفته تا از سويي خط تحريم اقتصادي ايران با حداکثر عمليات رواني ظرف 60 روز آينده و در قالب چند فاز طراحي شده ، دنبال شود و از سوي ديگر، ائتلاف فتنه و ضدانقلاب با هماهنگي عناصر داخل و خارج از کشور، اجزاي ديگر سناريو را دنبال كنند.

اخبار واصله به گروه مقاومت ضد اسرائيلي مورد نيز بحث حاکي است که ماموريت هايي از قبيل دميدن در شيپور «مخاطرات تحريم اقتصادي آمريکا» و ترويج ضرورت «تحريم انتخابات مجلس» و القاي نارضايتي و ياس مردم و بازآفريني شگرد سوخته تقلب، ‌از جمله مهم‌ترين ماموريت هاي ائتلاف ضدانقلاب و فتنه گران مي باشد. هم چنين ابلاغ شده است در ايام باقيمانده تا انتخابات مجلس ، گروه هاي مختلف اپوزيسيون ايراني در خارج از کشور يک پيوند منسجم و سازمان يافته «اطلاعاتي – عملياتي – رسانه اي» با همديگر داشته باشند و در اين زمينه ، بنگاه دولتي بي بي سي فارسي ، منسجم تر و قوي تر از مقطع فتنه 88 ، نقش هماهنگ کننده و پشتيبان را براي نامبردگان ايفا نمايد.

اين خبر اضافه مي کند که در ستاد مذکور، ارتباط سرويس هاي اطلاعاتي غربي با عناصر فتنه و گروهک‌هايي همچون منافقين و سلطنت طلبان و بنگاه سلطنتي بي بي سي فارسي را افرادي همچون اردشير اميرارجمند، تقي کروبي، رجبعلي مزروعي، مجتبي واحدي، عبدالله مهتدي، محسن کديور، مرتضي کاظميان، ‌شيرين عبادي، حسين باستاني، عليرضا نوري زاده و... ايفا خواهند کرد.

اين منبع مطلع تصريح کرده است که يک مرحله از سناريوي مورد نظر، ‌ابراز وجود يکي از احزاب اصلي فتنه گر و موضع گيري شديد تحريمي و تکفيري عليه انتخابات است (ظاهراً منظور آنها حزب منحله مشارکت مي باشد که چند روز پيش بيانيه اي به نام آن گروهک و حول همان موضوع اشاره شده در خبر، ‌منتشر شد).

فاز ديگر را ماموريتي تشکيل مي دهد که به شيرين عبادي واگذار شده است. در راستاي اين سناريو، عبادي موظف است به سرعت «کمپين حمايت از يکي از سران فتنه» را راه اندازي كند و به او قول داده اند که از امکانات و ارتباطات مجامع مدعي حقوق بشر در غرب، تشکيلات جهاني بهائيت، لابي يهود و گروهک منافقين برخوردار بوده تا بدين ترتيب پروژه شکست حصر سران فتنه را کليد بزند. در اين پروژه نيز بي‌بي‌سي فارسي و برخي ديگر از رسانه هاي بيگانه و ضد انقلاب او را پشتيباني خواهند كرد.

وي ادامه داد: مرحله ديگر اين سناريو بعهده اردشير اميرارجمند سخنگو و مشاور عالي يکي از سران فتنه است. در اين چارچوب با پشتيباني اطلاعاتي و عملياتي سرويس اطلاعاتي فرانسه و با حمايت کاملاً پنهان سازمان منافقين، اردشير اميرارجمند موظف به راه اندازي سريع دفتر موسوم به شوراي هماهنگي راه سبز اميد در پاريس است تا کانون رسمي و آشکار هم افزايي منافقين، سلطنت طلبان، عناصر فتنه و ساير گروه‌هاي اپوزيسيون در فرانسه شکل بگيرد.

تدابير حفاظتي و عملياتي اين دفتر نيز به تشکيلات اميرحسين جهانشاهي رئيس گروه «با موج سبز» و عامل مستقيم موساد در فرانسه واگذار شده است. ظاهراً ماموريت اميرارجمند نيز با برگزاري مراسمي پر سر و صدا تحت عنوان «کنفرانس پرس» و انجام مصاحبه وي با خبرنگاران غربي در پاريس آغاز مي‌شود. در اين نمايش، اميرارجمند راه اندازي پروژه اصلي فتنه گران در فضاي مجازي به منظور ايجاد ارتباطات امن شبکه هاي اجتماعي داخلي با عناصر بيگانه در خارج را (موسوم به طرح ت) اعلام خواهد كرد.

در اين ماموريت نيز نقش هماهنگي رسانه اي و انجام تبليغات گسترده را صادق صبا (رئيس بدنام بي بي سي فارسي) ايفا خواهد کرد.

اين ديپلمات تاکيد کرد: اطلاعات مهم ديگري درباره سناريوي «هديه 60» در اختيار دارد که بخش هاي مهم‌تر و واجد طبقه بندي کاملاً سري را به دستگاه هاي ذيربط منتقل كرده و در صورت عدم ممانعت آن‌ها،‌ بخش ديگر را در اختيار رسانه ها قرار خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : برنامه مشترک, سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه, ائتلاف فتنه, ضد انقلاب محارب, اجرای پروژه‌ای مشابه, انتخابات دومای روسیه, انتخابات مجلس شورای اسلامی, حامیان داخلی جریان فتنه, ,