فائزه هاشمي به 6 ماه حبس محكوم شد

وكيل فائزه هاشمي رفسنجاني از محكوميت موكل خود به 6 ماه حبس و 5 سال محروميت از فعاليت هاي سياسي و مطبوعاتي به جرم تبليغ عليه نظام خبر داد.
غلامعلي رياحي وكيل فائزه گفت كه حكم دادگاه موكلش روز سه شنبه از سوي شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران صادر و به وي ابلاغ شد.
وي تصريح كرد: براساس حكم بدوي صادره، فائزه هاشمي به جرم فعاليت تبليغي عليه نظام به 6 ماه حبس و 5 سال محروميت از عضويت و فعاليت در احزاب، گروه ها، انجمن ها و فضاي مجازي و همچنين فعاليت هاي فرهنگي و مطبوعاتي محكوم شده است.
رياحي حكم صادره را «حكم بدوي» دانست و به «فارس» گفت كه در مهلت قانوني 20 روزه براي درخواست تجديدنظر، به راي شعبه 15 دادگاه انقلاب اعتراض خواهد كرد.
خاطرنشان مي شود؛ فائزه هاشمي روز شنبه سوم دي ماه جاري به صورت غيرعلني در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران به رياست قاضي صلواتي محاكمه شده بود.
پيشتر قرار بود نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات فائزه هاشمي روز يكشنبه 23 مرداد ماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شود كه به دليل درخواست استمهال وكيل پرونده و براي تداركات دفاع و موافقت دادگاه با اين درخواست، جلسه دادگاه به تأخير افتاد و وقت رسيدگي نيز تجديد شد.
پرونده فائزه هاشمي كه در جريان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري دهم در اغتشاشات خياباني حضور يافته بود، با اعلام جرم دادستاني تهران و به اتهام «فعاليت تبليغي عليه نظام» تشكيل شده و اتهام انتسابي به فائزه هاشمي نيز به دليل مصاحبه او با يك سايت ضدانقلاب بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : محكومیت فائزه هاشمي, 6 ماه حبس, ,