گفت: چند تن از مدعيان اصلاحات كه به آمريكا و انگليس پناهنده شده اند در مصاحبه با بي بي سي و صداي آمريكا گفته اند منظور جبهه اصلاحات از عدم شركت در انتخابات همان تحريم است.
گفتم: حالا مگر كسي از آنها براي شركت در انتخابات دعوت كرده بود كه ادا و اصول درمي آورند؟!
گفت: آنها در پاسخ مجري كه پرسيده است اگر اصلاح طلبان انتخابات را تحريم كنند چه اتفاقي مي افتد؟ گفته اند، عرصه سياسي تك قطبي مي شود!
گفتم: مگر بعد از حذف منافقين و ليبرال ها و ساير گروه هاي ضد انقلاب، فضاي سياسي كشور يك قطبي شد كه با حذف وطن فروشان فتنه گر تك قطبي بشود؟!
گفت: چه عرض كنم؟! قمپز در كرده اند كه يعني مردم آنها را هم به حساب مي آورند!
گفتم: يارو به جرم دزدي از اداره اخراج شده بود، براي اين كه فاميل هاش متوجه نشوند، پيش آنها زنگ مي زنه به رئيس اداره و ميگه؛ من الان كار دارم، بعداً تماس مي گيرم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اخراجي, طنز سیاسی, گفت و شنود, مدعيان اصلاحات, عدم شركت در انتخابات, ,