مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهشهر در نمازخانه گمرک بندر امام خمینی برگزار شد.

    پایگاه مقاومت بسیج گمرک بندر امام خمینی(ره) در تاریخ 7/9/1389 با دعوت از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بندر ماهشهر مراسم ویژه هفته مبارک بسیج را در نمازخانه این اداره کل برگزار نمود.

    حضرت حجت الاسلام والمسلمین موحدی که در این مراسم بعنوان مهمان و سخنران ویژه حضور داشتند در بخشهائی از سخنرانی خود به اهمیت اخلاص اگاهی و بصیرت اشاره داشته واز تمامی بسیجیان خواستار ارتقاع و حفظ این ارزشها گردیدند.

    ايشان فرمايش مقام معظم رهبري در ديدار با بسيجيان استان قم را كه فرموده بودند:(...قضاياى سال 88 اين را نشان داد. ممكن بود خيلى‌ها اشتباه كنند و خيلى‌ها هم اشتباه كردند؛ اگرچه اكثر آن كسانى كه اشتباه كرده بودند، به فاصله‌ى كمى اشتباه را تصحيح كردند؛ اما حركت عظيم بسيج، اين شاخص بصيرت و اين پرچم بصيرت را براى خود حفظ كرد؛ اشتباه نكرد...)دليلي بر با بصيرت بودن بسيجيان در فتنه 88 و قضاياي يك سال اخير دانستند.

    در اين مراسم اقاي سعدالدين مدير كل گمرك بندر امام خميني(ره) از اخلاص بعنوان يكي از ارزشهاي قابل تقدير بسيجيان نام بردند و بر تقويت بسيج و ارج نهادن به بسيجيان تاكيد كردند.

    برادر نادر زماني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج گمرك بندر امام خميني در اين مراسم به بيانات و فرمايشات امام خامنه اي در تجمع 110هزار نفري بسيجيان در روز عيد غدير امسال اشاره كرده و عنوان نمودن: مقام معظم رهبري در ديدارها و فرمايشات اخيرشان بارها به فتنه 88 اشاره مينمايند و ما بسيجيان و مردم را مورد خطاب و اگاهي قرار ميدهند واين وظيفه ماست كه چشمانمان متوجه انگشت اشاره رهبرمان باشد. حضرت اقا در اين تجمع عظيم و با شكوه فرموده بودند:( امروز بسيج در كشور ما يك حقيقت عظيم و غيرقابل انكار و بى‌نظيرى است. درست است كه تبليغات دشمنان و به تبع آنها مناديان طرفدار آنها در داخل كشور سعى ميكنند بسيج را كوچك كنند، تحقير كنند و به بسيج اهانت كنند؛ اينها به خود كلام خدا هم اهانت كردند، به خود پيغمبر هم اهانت كردند. چيزى كه در باطن خود داراى عظمت و درخشندگى است، با اهانتِ اهانت‌كنندگان و تهمتِ تهمت‌زنندگان نه كوچك ميشود، نه از درخشندگى آن كاسته ميشود.)
    

    در اين مراسم معنوي از 5 نفر از بسيجان فعال به نيابت از كليه بسيجيان گمرك بندر امام  تقدير بعمل امد كه اسامي انها به شرح ذيل ميباشد:

1-خواهر مهين افشنگ 2- برادر سيد حشمت الله حبيب پور مهريان 3- برادر حبيب الله نجاتي زاده 4- برادر غلامرضا نيكرفتار 5- برادر رضا پشتكوهي.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عكس, هفته بيسج, گمرك بندر امام خميني, مراسم پايگاه, ,