مسئول دفتر علامه مصباح یزدی در گفت و گو با ماهان نیوز تصریح کرد: با توجه به تعهدی که به مردم شریف کرمان دارم، قطعا از حوزه انتخابیه کرمان و راور در عرصه انتخابات حضور خواهم یافت.

به گزارش ماهان نیوز٬ در روزهای اخیر خبری در فضای رسانه ای منتشر شد مبنی بر اینکه بعضی از اعضای جبهه پایداری تهران از حجت الاسلام و المسلمین جلالی درخواست داشته اند که در لیست جبهه پایداری تهران قرار گیرد. ماهان نیوز در گفت و گویی با دکتر جلالی تصمیم وی را در قبال این درخواست جویا شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جلالی ضمن تأکید بر حضور تکلیف گرایانه در صحنه انتخابات گفت: حضرت آیت الله مصباح در یکی از سخنان خود تأکید کردند با توجه به حساسیت شرایط کنونی و اهمیت انتخابات در این دوره، کسانی که شرایط ورود به مجلس را دارند، مکلفند وارد این عرصه شوند.

وی ادامه داد: بنده از ابتدای حضورم در عرصه انتخابات، چند هدف را برای خود ترسیم کردم. اول اینکه گفتمان عدالت خواهی، خدمت رسانی و ولایت مداری را ترویج کنم، دوم اینکه در حد وسع و توان، زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم را در این دوره فراهم کنم و سوم اینکه اگر با اعتماد مردم مواجه شدم، در سنگر نمایندگی مجلس به مردم شریف کرمان خدمت کنم.

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی با اشاره به ظرفیت های کرمان خاطر نشان کرد: کرمان، شهر استعدادها و توان مندی ها است و زمینه های بسیار خوبی برای شکوفایی و پیشرفت در آن وجود دارد که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و به کارگیری تمام نیروها و امکانات، می توان به آن دست یافت.

دکتر جلالی افزود: در ارتباطات گسترده ای که با اقشار مختلف داشتهام، رویش های بسیار خوبی را در کرمان مشاهده کردم که سرشار از شور و نشاط و امید و تحول خواهی است، اما متأسفانه به واسطه برخی تنگ نظریها، اجازه بروز توان مندی ها و استعداد ها به آنان داده نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تأکید بر ضرورت تحول اظهار داشت: تحول امری اجتناب ناپذیر است و نشانه های آن به روشنی در فضای کرمان قابل مشاهده است. در چنین شرایطی نیروهای انقلاب باید ضمن تحلیل درست شرایط، تحول پیش رو را به رسمیت بشناسند و نیروی آزاد شده را در خدمت منافع انقلاب و بالندگی و شکوفایی کرمان به کارگیرند.

وی با اشاره به درخواست بعضی از اعضای جبهه پایداری تهران مبنی بر قرار گرفتن ایشان در لیست این جبهه در تهران خاطر نشان کرد: دوستان به بنده اظهار لطف کرده اند، اما به لحاظ تعهدی که به مردم شریف کرمان دارم و با توجه به فضای امید وار کنندهای که ایجاد شده است، قطعا از حوزه انتخابیه کرمان و راور در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت و امیدوارم با یاری و هم دلی مردم ولایت مدار کرمان بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دکتر جلالی, حوزه انتخابیه کرمان, مسئول دفتر علامه مصباح, ,