ادبيات‌فاخر افروغ در قبال يك منتقد: هتاك، كاسب، ريشه فتنه، وكيل‌الدوله، كركس فتنه!
 

 

عماد افروغ كه اظهارات وي در برنامه يكشنبه شب پارك ملت با انتقادهايي مواجه شد و حجت‌الاسلام والمسلمين حميد رسايي نيز در جلسه علني روز سه شنبه 27/10/90 مجلس تذكر آيين‌نامه‌اي خود را مطرح كرد كه رئيس جلسه نيز از صداوسيما خواست نظارت بيشتري داشته باشد.

انتقاد رسایی از اظهارات افروغ در «پارک ملت»

به گزارش رجانيوز، افروغ كه خود را روشن‌فكر مي‌خواند در واكنش به اظهارات رسايي، جوابيه‌ي كوتاهي منتشر كرد و كلكسيون توهين و اتهام را عليه نماينده منتقد خود عنوان كرد.

متن جوابيه افروغ براي آشنا شدن كاربران محترم با ادبيات زننده فردي كه خود را روشن‌فكر مي‌خواند، در ادامه مي‌آيد:

امام خمینی:

همه باید نظر خودشان را بدهند و هیچ کدام هم برایشان حتی جایز نیست که یک چیزی را بفهمند و نگویند. باید وقتی می فهمند، اظهار کنند. این موافق هر که باشد، باشد، مخالف هرکه هم باشد، باشد. ( صحیفه امام،ج13،ص102)

بعد از حضور بنده در برنامه زنده پارک ملت و صحبتها و نقدهایی درون گفتمانی و در چهارچوب ارزشها و مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل ( ره) و مقام معظم رهبری و قطع نظر از حمایت‌های دردمندان و دلسوزان، با موجی از تخریب‌ها و هتاکی‌ها و سطحی نگری‌ها و بعضاً قضاوت های عجولانه، از جمله قضاوت نایب رئیس مجلس جناب آقای دکتر صدر در پاسخ به تذکر یکی از هتاکان و کاسبان و ریشه‌های فتنه و وکیل‌الدوله‌ها روبرو شدم، فرصت را مغتنم می‌شمرم و با غسل شهادت، عین گفت‌و‌گوی حضوری خود در برنامه پارک ملت به منظور استفاده از تحلیل‌ها و نقدهای عالمانه و به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی از فتنه جویان، متحجران و سنگ اندیشان، متوهمان و دوستداران هیجانات کاذب و کاسبان و کرکسان فتنه، به ویژه در آستانه انتخابات را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم و البته پی‌گیر قرائت جوابیه خود از تریبون مجلس هم هستم.

در پایان هم باید بگویم که من هویتم را از امام خمینی (ره) و ولایت فقیه به دست آورده‌ام و به راحتی این هویت را از دست نمی‌دهم.

يادداشت مرتبط:

 پارك كدام ملت؟ كدام روشن‌فكر؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ادبيات ‌فاخر افروغ, هتاك, كاسب, ريشه فتنه, وكيل ‌الدوله, كركس فتنه, عماد افروغ, پارك ملت, حميد رسايي, ,