يك روايت در مورد علت كانديدا نشدن محسن هاشمي
 

 

هم‌زمان با ثبت نام داوطلبان كانديداتوري براي انتخابات مجلس نهم در برخي از رسانه‌ها اخباري مبني بر كانديدا شدن محسن هاشمي مديرعامل سابق متروي تهران و فرزند آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني نيز منتشر شد.

به گزارش رجانيوز، در اين زمينه حتي عنوان شده بود كه قرار است محسن هاشمي سرليست جرياني به‌نام ائتلاف "قانون و اعتدال" باشد و برخي افراد نيز كه از كانديداتوري وي براي انتخابات مجلس اطمينان داشتند، اميدوار بودند كه حضور انتخاباتي وي بتواند موجب شكل‌گيري و انسجام بخشي از مردم تهران حول اعضاي خانواده آقاي هاشمي به‌عنوان بدل جريان فتنه شود.

اما فارغ از جمع‌بندي‌هاي سياسي جريان فتنه و طيف‌هاي نزديك و متمايل به آن كه در نهايت منجر به حركت در چارچوب استراتژي "عدم مشاركت فعال" شد، خبرنگار ما به اطلاعاتي دست يافت كه علاوه بر جمع‌بندي‌هاي تشكيلاتي، مسائل شخصي نيز تأثير ويژه‌اي در عدم مشاركت فعال انتخاباتي برخي از اعضاي خانواده هاشمي داشته است.

در اين زمينه، خبرنگار ما از مرتبطين و نزديكان خانواده هاشمي كسب اطلاع كرد كه بروز برخي مسائل خانوادگي و حاشيه‌هاي ناشي از آن كه پيش از اين نيز سابقه داشته است، فعاليت‌هاي سياسي اين خانواده را تحت الشعاع قرار داده است.

انتشار شايعاتي مبني بر تجديد فراش يكي از اعضاي اين خانواده، موجب بروز مشكلات شديد خانوادگي و تهديد به افشاگري از سوي يكي از طرفين اختلاف شده، كه اين ماجرا جزو دلايل مهم در كاهش فعاليت سياسي علني برخي از اعضاي اين خانواده شده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : علت كانديدا نشدن, محسن هاشمي, انتخابات مجلس نهم, ,