تحريم، پارادوكسي كه دموكراسي خواهان با آن مواجهند؛ همسويي خاتمي و علاوي در تحريم انتخابات
 
 
گويا تا اطلاع ثانوي گزينه 'تحريم' دستور غربي ها به ليبرال ها در كشورهاي اسلامي است. همانطور كه در ايران اسلامي محمد خاتمي انتخابات را تحريم كرد اياد علاوي هم مسلك ايشان نيز انتخابات عراق را تحريم كرده اند.

 

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي ، "اياد علاوي" رئيس فراكسيون "العراقيه" و نخست وزير سابق عراق شنبه 4 فوريه (15بهمن) در گفتگو با روزنامه لبناني السفير گفت: «وضعيت سياسي در عراق به نقطه شرم آوردي رسيده است كه در شان مردم عراق نيست.»
"علاوي" افزود: «من از مردم عراق مي خواهم كه در انتخابات جديد شركت نكنند يا در صورت شركت كردن، كساني را كه در حال حاضر موجب لطمه زدن به عراق شده اند را انتخاب نكنند. ما سياست مداران خيلي به مردم ظلم كرديم.»
"اياد علاوي" اظهار داشت: «وجود آمريكا همچنان در عراق احساس مي شود و سخن گفتن از خروج آمريكا از عراق، سخني خنده دار و بيهوده است.»
"علاوي" در خاتمه گفت: «من از قطر حتي يك دلار دريافت نكرده ام و اين ادعا كه "العراقيه" در قطر و يا تركيه تشكيل شده است يا از اين دو حمايت مي شود سخني بيهوده است.»
كاش آقاي علاوي معيارهايي براي سياست شرم آور مشخص مي كردند تا منظورشان از اين سياست به طور واضح مشخص شود. بايد از ايشان و كساني كه مثل ايشان فكر مي كنند پرسيد چگونه است كه خواهش از كشور بيگانه و آدمكشي مثل آمريكا كه رهبرش قبل از اشغال عراق از انتقام از كشته هاي جنگ هاي صليبي سخنراني كرده بود شرم آور تلقي نمي شود؟
گفتني است گويا تا اطلاع ثانوي گزينه "تحريم" دستور غربي ها به ليبرال ها در كشورهاي اسلامي است. همانطور كه در ايران اسلامي محمد خاتمي انتخابات را تحريم كرد اياد علاوي هم مسلك ايشان نيز انتخابات عراق را تحريم كرده اند.


نظرات شما عزیزان:

پیرو
ساعت15:12---19 بهمن 1390
سلام
وب پرباری دارید/
من شما رو با نام ولایتمداران لینک کردم
به من هم سر بزنید و اگه مایل بودید من ر وبا نام پیرو لینک کنید.
یا علی
http://follower.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تحريم, دموكراسي خواهان, همسويي خاتمي و علاوي, تحريم انتخابات, ,