هشدار به اعضای جبهه پایداری
در صورتی که جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز تسلیم برخی احزاب و گروههای سیاسی و باندهای قدرت و ثروت کشور گردد و برخلاف شعارهای انقلابی خود دست دوستی با فتنه گران و منحرفان دهد، مردم و رسانه های ارزشی کشور به هیچ ..
ملت شریف ایران در سالهای اخیر بحرانهای زیادی را پشت سر گذاشتند. فتنه شوم 88، سکوت خواص بی بصیرت، سهم خواهی کانون های قدرت و ثروت از نظام و انقلاب، فشار و تخریب های مکرر علیه نظام و ولی امر مسلمین توسط  منافقین داخلی و خارجی، تحریمات اقتصادی و ... امّا با این حال چشم امید مردم به وعده های صادق ولی امرشان بود و بس.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، با اعلام لیست سی نفره نهایی جبهه متحد اصولگرایان و حضور برخی ساکتین فتنه و حامیان آقای هاشمی رفسنجانی و منسوبان به باندهای قدرت و ثروت، رنگ ناامیدی و غم را می توان در چهره مردم مشاهده کرد.

جبهه متحد اصولگرایان که داعیه دار برائت از فتنه و انحراف بود؛ متاسفانه هیچ مرز بندی شفافی با ساکتین و مردودین فتنه نداشته است و به جای طرد برخی اشخاص و گروهها به توجیه عملکرد آنها پرداخته و در نهایت برخلاف ادعای برخی از اعضای آنان که مدعی اصلاح از درون بودند، هنوز می توان افرادی را در لیست قطعی و نهایی آنان مشاهده کرد که از ابراز ارادت و دوستی با آقای هاشمی و ساکتین فتنه هیچ ابایی ندارند.

 یک منبع آگاه به خبرنگار "بی باک" گفت که لیست جبهه پایداری در تهران تقریبا تکمیل شده است و تا ساعاتی دیگر اعلام می گردد امّا سئوالی که در اینجا همچنان باقی است اینکه آیا جبهه پایداری نیز که در این ساعات تنها روزنه امید مردم در بین گرو های سیاسی محسوب می شود، همچون جبهه متحد مردم را ناامید خواهد کرد یا اینکه به خواست ملت که همان حضور نمایندگانی ولایتمدار و متعهد و متخصص در مجلس است، جامه عمل می پوشاند.

به هر حال باید چند ساعت پر استرس را منتظر ماند و دست به دعا برداشت تا این جبهه همانطور که بارها در همایش ها و نشست های خود ادعا کرده است، به هیچ یک از باندهای قدرت و ثروت و حامیان فتنه و انحراف میدان ندهد و تنها ملاک انتخاب خود را بر اساس تعهد، تخصص و تدین افراد بر محور ولایت قرار دهد.

بدیهی است ؛ در صورتی که جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز تسلیم برخی احزاب و گروههای سیاسی و باندهای قدرت و ثروت کشور گردد و برخلاف شعارهای انقلابی خود دست دوستی با فتنه گران و منحرفان دهد، مردم و رسانه های ارزشی کشور به هیچ وجه این موضوع را تحمل نخواهند کرد و همانگونه که از تسامح و تساهل غیراصولی حاکم بر جبهه متحد اعلام برائت نمودند، به این جبهه نیز اعتراض خواهند کرد.
 
 
تاريخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲5

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جبهه پایداری, ناامیدی مردم, هشدار به جبهه پایداری, احزاب و گروههای سیاسی, باندهای قدرت و ثروت, فتنه 88, سکوت خواص بی بصیرت, سهم خواهی, کانون های قدرت و ثروت, فشار و تخریب ها, ولی امر مسلمین, منافقین داخلی و خارجی, تحریمات اقتصادی, جبهه متحد اصولگرایان, ساکتین فتنه, حامیان هاشمی رفسنجانی, برا,