معرفي چند كانديداي گمنام‎تر جبهه پايداري/ 1
حسين استاد آقا؛ نمونه شجاعت، بصیرت و سازماندهی...
 

 

برداشت اول: لیستی بدون رنگ و بوی "قدرت"، "معامله"، "مصلحت اندیشی" و "سهمیه بندی"

جعفر فرجي: لیست جبهه پایداری اعلام شد و به‌رغم همه تحلیل ها و محاسبات رایج انتخاباتی، مهم‎ترین مشخصه اش عدم معامله و مصلحت اندیشی بود. این بار نسل سوم انقلاب که جوانان و سربازان عصر امام خامنه‎ای هستند، با لیستی مواجهه شدند که به قول بی‌بی‌سی فارسی، برای پیروزی در انتخابات بسته نشده و تمام هم و غم خود را بر انتخاب اصلح ولو ناشناخته گذاشته است.

تیم انتخاب کننده آقایان لنکرانی، آقاتهرانی، حسینیان، زارعي و... بودند که سعی كردند سهمیه بندی و ملاحظه و سفارشی را قبول نکنند و نظرات خود را با انتشار آرام آرام لیست در رسانه ها و خروجی گرفتن از نخبگان و جامعه و به‎ویژه با برگزاری جلسات با بدنه سه تیری به اشکال مختلف اصلاح كنند و وظیفه و آزمون سخت عدم تنازل و مصلحت اندیشی را با موفقیت طی كنند.

همچنين پيش از آغاز ثبت نام كانديداها، جبهه پايداري به 50 نفر از افراد مؤثر مانند حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان، حاج سعيد قاسمي، دكتر محمد هادي زاهدي وفا، دكتر نادر طالب‌زاده و... نامه‌ي دعوت به كانديداتوري داد كه يا كانديدا نشدند و يا حضور انتخاباتي‌شان ادامه نيافت.

در عين حال، كم‌هوش‌ترین نفرات عرصه سیاسی نیز می فهمند که جبهه پایداری می توانست با کمی تنازل ولو در حد سه یا چهار نفر و با قرار دادن فلان آدم "محبوب بی‎عمل" توده ها را جذب لیست خود کند و یا فلان دو نفر را بگذارد تا این مجموعه یا آن ارگان ناراحت نشوند و به راحتی پیروزی انتخاباتی خود را تضمین كند ولی به‌رغم همه پیشنهادها از این دست که شاید در صورت انتخاب هیچ‎کس بر آنان خرده ای هم نمی گرفت، جبهه پایداری برای پیروزی دست به تنازل نزد و بر انتخاب اصلح و انتخابات سالم و رقابتی، پایداری كرد.

چنین جهت گیری فارغ از نتیجه انتخابات آینده، تحسین برانگیز و برای جوانان انقلابي درس‌آموز و تکلیف آور است. یک‎بار برای همیشه جوانان نسل سومی امام خامنه ای باید به میانه میدان بیایند و در تقابل دو تئوری انتخاب صالح مقبول و انتخاب اصلح اثبات کنند که اصلح را ولو اگر ناشناخته باشد، بايد با تلاش خود مقبول كرد و در نهایت به عرصه مناصب حکومت اسلامی فرستاد و این نیازمند عزم من و توست. در اين زمينه، در نظر داريم كه برخی از چهره های ناشناخته این جبهه را که حضورشان در مجلس بسیار مفید خواهد بود، در قالبی غیر کلیشه ای و خودمانی معرفي كنيم.

برداشت دوم: استاد آقا؛ شجاعت، بصیرت و سازماندهی...

شجاع است و قاطع. تحلیل های سیاسی‎اش، شیرین، شیوا و دقیق است. از زمان‎های قدیم با حاج حسین یکتا، حاج مهدي سلحشور و... دم‌خور بوده و این تیم، در کشور کارهای بزرگی با کمک هم کرده اند. راهیان نور، اعزام مبلغ به مناطق سنی‌نشین و به‌ویژه سیستان و پایه گذاری ستاد فرهنگی فجر به هدایت علامه مصباح متشکل از فعالان استانی که یکي از خروجی‎هاي محتوایی‌اش چاپ کتاب‎های دولت اسلامی، گام چهارم و... در بحبوحه انتخابات سال 84 و الگو گرفتن دکتر احمدي‌نژاد از این محتواهای غنی بود.

وقتی جوان بوده و طلبه و در عرفانی‎ترین نقطه کشور یعنی جبهه های دفاع مقدس حضور داشته، خاطراتی دارد کاملا شنيدني، مطايبه‌گونه و جذاب. گردان میثم به او روحیه پهلواني و شجاعت را تزریق کرده. گردان میثم متشکل از لات‌های میدان شوش و ری و... بود. گردانی که سپاه برای اداره‌اش عزا گرفته بود و مجید سوزوکی های بسیار در خود داشته و البته "جگر دار" در نبرد.

قدرت سازماندهی بالایی دارد و بدنه وسیعی از نخبگان فرهنگی کشور در ستاد فجر به او متصل هستند. نقطه ضعف او، جدیت بیش از اندازه‌اش در کار و نظم غیرقابل تحملش در رسیدگی به کارهای محوله و سختی کار با او برای اطرافیان و... است!

نسبت به "آقا" به‌طور فوق العاده تبعیت و غیرت دارد. يكي از رئوس اصلي حركت‌هاي برخاسته از حميت ديني در اتفاقات قم در دوره دوم خرداد و جریان‌هاي منتظری و سازماندهی طلاب در اعتراض به توهین به علامه مصباح و... بوده است. کاندیداتوری‎اش به اصرار و تأکید شخص حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر آقاتهرانی بود. در یک کلام، استادآقا را نه می‌شود خرید و نه می‎شود فریفت. نه با لبخند و اخم گروه‌های سیاسی و نه با پست و مقام. به‌راحتی پست مدیر کلی ارشادش در قم را به‌خاطر همين مواضع صريحش از دست داد. استادآقا در قم و در کنار مراجع و علما و سختی های کار در این شهر و اتفاقات مهم انقلاب در یک کلام امتحان پس داده است...

استادآقا اگر وارد مجلس شود، می تواند در سازمان‎دهی نمایندگان حزب اللهی براي جا افتادن گفتمان خدمت در مجلس کمک ويژه‌اي كند. استادآقا در حوزه مسائل فرهنگی انقلابی هم می تواند کارهای بزرگی را در مجلس با توجه پتانسیل های عملیاتی و تئوریک موجود کلید بزند. در طول این چند سال هم همواره با سه تیر بوده و در این مسیر با بسیاری از رفيقان دیرین خود زاویه پیدا كرده. مسئول ستاد احمدي‌نژاد در سال 88 در قم نیز بوده...

استادآقا نیروی قابل و البته ناشناخته‌اي است و به همين خاطر از وي شروع کردم...

برداشت سوم: جوانان سه تیری، تهران را دریابید...

در این مدت، به‎عنوان معاون دکتر زارعی در امور استان‌هاي جبهه پايداري سعی کردم به پیمانی که با جریان سه‌تیر بسته بودیم، خدمت کنم. حدود 200 کاندیداي اصلح با اعزام نفرات و دوستان عزیزم به استان‌ها و زحمات مخلصانه شخص دکتر زارعی نهایی شده که در حال اعلام است و حضور اين افراد در مجلس قطعاً به فضاي كارآمدي و خدمت‌گزاري بي‌منت بر مردم دامن خواهد زد. لذا با توجه به اتمام کار در استان‎ها حدود یک هفته ای است که با جوانان سه تیری مشغول سازماندهی در شهر تهران هستیم. برادران و خواهران بزرگواری که قصد کمک به این جریان را در تهران دارند، مي‎توانند به شماره 30005090 عدد 1 را ارسال كنند.

به یاد جمله ای که همواره بر سربرگ ستادهای دکتر احمدي‌نژاد در این چند سال نقش بسته بود، نوشته‌ام را خاتمه می دهم که "هرگز جز برای خدا کاری مکن"

 

مطالب مرتبط:

ليست‎جبهه‎پايداري در تهران؛قطعات‎پازل کارآمدی، تخصص و ایران 1404

سوابق درخشان علمي، اجرايي و دفاع مقدس ليست 30 نفره جبهه پايداري


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حسين استاد آقا, زندگينامه, كانديداي گمنام‎تر, جبهه پايداري, جعفر فرجي, سربازان عصر امام خامنه‎ای, ,