تقدیر آیت‌الله مصباح یزدی از یک برنامه تلویزیونی

 

بانوان مؤمن و متعهد به موازین اسلامی باید وارد عرصه‌های فرهنگی شوند تا جا برای حضور افراد فاسد باز نشود.

به گزارش حوزه نيوز، آیت‌الله مصباح یزدی با ضروری دانستن حضور بانوان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای‌ از برنامه "به سمت خدا" که توسط بانوان اجرا می‌شود، تقدیر کرد.

وی روز گذشته در مراسم دوره بصیرت خانواده‌های پاسداران سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) با تأکید بر این که نباید عرصه را برای حضور افراد فاسد در دستگاه فرهنگی و هنری فراهم نمود، تصریح کرد: بانوان مؤمن و متعهد به موازین اسلامی باید وارد چنین عرصه‌هایی شوند تا جا برای حضور افراد فاسد باز نشود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری‌های بانوان دانسته و اظهار داشت: در اسلام مرد و زن به عنوان دو جنس مختلف، باید دوشادوش هم به سوی کمال گام بردارند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، با اشاره به اشتباه افرادی که گمان می‌کنند جهاد بر زن واجب نیست، اظهار کرد: جهاد انواع مختلفی دارد و تنها مرحله ابتدایی آن از دوش زنان برداشته شده است. زنان در جهاد فرهنگی و جهاد با نفس باید همچون مردان به جهاد بپردازند و در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

آیت‌الله مصباح یزدی به حضور بانوان در پشت جبهه در زمان جنگ‌های صدر اسلام و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: زمانی که حضور مردان در جنگ‌های رزمی و جهادی برای حفظ دین و کشور کافی نباشد، بر زنان نیز واجب است که وارد عمل شوند و در این راه به جهاد بپردازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تقدیر آیت‌الله مصباح یزدی از یک برنامه تلویزیونی, آیت‌الله مصباح یزدی با ضروری دانستن حضور بانوان در فعالیت‌های فرهنگی, هنری و رسانه‌‌ای‌ از برنامه "به سمت خدا" که توسط بانوان اجرا می‌شود, تقدیر کرد, ,