در حاشيه يادداشت غير اخلاقي و غير منطقي الياس نادران عليه جبهه پايداري
سود بي‌اخلاقي و تهمت زدن عليه بهترين ياران انقلاب به جيب كه مي‌رود؟

 

انتخابات 12 اسفند پیروزی بزرگی برای مردم ایران و رهبری الهی آن بود، مردم با حضور گسترده و کم نظیرشان از یک سو دشمن خارجی را مات کردند و از سوی دیگر، با تحقق بخشیدن به پیش بینی رهبر معظم انقلاب، کار جریان فتنه، تکیه‌گاه و ساکتین آن را تمام کردند.

به گزارش رجانيوز، انتخابات 12 اسفند نشان داد که گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی که حضرت آیت الله مصباح یزدی آن را به عنوان گفتمان و جبهه برتر سیاسی ترجیح می دهند، پیروز رقابت‌های سیاسی است و مردم فهیم ایران منطق جعلی "لولو محور" و "صالح مقبول" را نمی پذیرند.

به گفته‌ي محمد حسین صفارهرندی، انتخابات 12 اسفند در غیاب اصلاح طلبان و جریان نفوذی در دولت دهم، محل خوبی برای وزن کشی اصول‌گرایان بود و این انتخابات با پایداری جبهه پایداری به گفته‌ي حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و دکتر حدادعادل، زمینه‌ای برای انتخاب بین خوب و خوب‌تر شد. و در اين بين، جبهه پایداری و حامیان گفتمانی‌اش هزاران ناسزا، تخریب، تهدید، تطمیع و تحقیر را به جان خریدند تا مشارکتی حداکثری و رقابتی اخلاقی برای انتخاب اصلح داشته باشند.

اما در میان شادمانی عمومی و انقلابی که ناشی از پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است، برخی کج سلیقه‌گان و تنگ نظران که این بار با رأی مردم در حال ترک صحن مجلس هستند، در اظهارات و نوشته های عجیب خود به‌جاي قدر دانستن اين فرصت، اقدام به عقده‌گشايي عليه گفتمان پيروز، بخشي از منتخبان و توهين به شعور انتخاب‌كنندگان كرده‌اند.

این افراد که پیش از انتخابات، انواع و اقسام سناریوها، از اتهام انحراف تا وحدت شکنی و تعارض با روحانیت و حتی اتهام ضدیت با ولایت فقیه(!) و براندازی(!) را برای تخریب جبهه پایداری به کار برده بودند، پس از شکست گفتمانی و انتخاباتی باردیگر برای گشایشی در دور دوم انتخابات این سیر لجن پراکنی را از سر گرفته اند!

اين در حالي‌است كه یکی از مهم‌ترین پیام های انتخابات مجلس نهم، "نه" مردم به كارنامه‌ي مجلس هشتم بود و بیش از دو سوم نمایندگان این مجلس نتوانستند کرسی‌هاي خود را حفظ کنند كه در این نتيجه، اظهارات و مواضع افرادی از جمله علی مطهری، احمد توکلی و الیاس نادران، شرايطي ايجاد كرد كه موجب ايجاد تصويري در ذهن مردم از مجلس هشتم شد كه تصويري لجوجانه و كينه‌توزانه بود. بهانه‌جويي در مقابل اغلب برنامه‌ها و سياست‌هاي دولت حتي در مسائلي مانند سفرهاي استاني كه مورد تأييد رهبري و مردم بود و انگشت گذاشتن بر نقاط قوت دولت مانند سياست خارجي، درگيري و حتی کتک کاری با نماینده دولت، پیش بینی های متوهمانه از اقدامات صحیح دولت مانند تورم 70 درصد، دور زدن مصوبه لغو كامل حقوق مادام العمر و... بخشی از اين اقدامات بود.

در مقابل، رأی به روبکردهای اخلاقی و وزین افرادی همچون حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی، دکتر حدادعادل، دکتر علی رضا مرندی و دکتر میرکاظمی در تهران، دکتر قاضی زاده در مشهد، دکتر ضرغام صادقی در شیراز و... نشان داد که مردم از بی منطقی و اقدامات غیراخلاقی و توهین آمیز افرادی مانند مطهری، توکلی و نادران تبری می جویند و کاهش رأی این افراد به‌رغم به‌کارگیری همه ترفندها و روش های تبلیغاتی نیز این مساله را ثابت می کند. جالب آنجاست که احمد توکلی شخصا در روزهای مانده به انتخابات چندین سفر انتخاباتی به مناطق مختلف کشور مانند شیراز و لامرد برای تبلیغ افراد همفکرش داشت که اغلب این افراد نيز به مجلس راه نیافتند!

اکنون در تهران و در دور دوم انتخابات، بر خلاف همه تحلیل‌های دل‌دادگان گروه 8+7 نه خبری از فتنه است و نه انحراف و رقابت اصول‌گرایان نيز فرش قرمز جلوی پای فتنه و انحراف پهن نکرده، بلكه موجب مشارکت حداکثری و رقابت برای انتخاب اصلح شد. اما در این میان برخی از عناصر تندرو كه رفتارهاي‌شان در بدبيني مردم به ليست اين گروه تأثير زيادي داشت، دوباره تحلیل های غلط اندر غلطشان را به‌روز کرده اند و در سایت‌های مدعی تحول‌خواهی عليه جبهه پايداري منتشر كرده‌اند. در اين نوشته كه به‌نام الياس نادران منتشر شده و ادبيات تند، هتاكانه و انحصارگرايانه‌اي كه در طول اين يادداشت موج مي‌زند، در نگاه اول خواننده را در مورد صحت انتساب نوشته به آقاي نادران دچار ترديد مي‌كند، آمده است: «این جریان موازی توسط کسانی در حال شکل گیری است که نه اخراجی دولت بلکه جدا شده از دولت هستند و با ماموریت از راس گروه انحرافی، تشکیل جریان موازی اصولگرائی را کلید زده اند و البته در این راه نیز برخی ناآگاهانه و حتی با خوش نیتی همراه این جریان شده اند. با تسامح و در بهترین حالت می توان گفت که نگاه این جریان موازی به مجلس نهم سکوی پرشی برای ریاست جمهوری است و البته در تحلیل نگران کنده تر بیم آن می رود که این جریان موازی به فراتر از ریاست جمهوری بیاندیشد. مقابله با شکل گیری چنین جریان خطرناکی باید در دور دوم انتخابات کلید بخورد.»

در ورای این اظهارنظر مضحک که روی دیگر تخریب‌های علی مطهری مبنی بر اعتقاد جبهه پایداری به "استبداد عادل" است که بهترین پاسخ به آن سلام و لبخندی ملیح است، به نظر می رسد ویروس نپذیرفتن نتیجه‌ي انتخابات به روشی متفاوت از هاشمی و موسوی به برخی مدعیان تحول‌خواهی سرایت کرده است و آنها به مانند انتخابات سوم تیر84، پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و احیای راه و روش امام خمینی(ره) را برنمی تابند و کوشش خود را برای تخریب بهترین و خالص ترین یاران رهبری که پیرامون حضرت آیت الله مصباح یزدی و با محوریت ایشان گردآمده اند، به کار مي‌گیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : يادداشت غير اخلاقي, يادداشت الياس نادران, يادداشت عليه جبهه پايداري, ,