این سؤالاتی که برای ما مطرح کردید، سؤالات امتحانی بود ولی خیلی سخت نبود. به نظرم طراح سؤال از همان‌هایی بود که با شاسی فوق لیسانسش را گرفته است. اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سؤال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد. اما حالا شوخی کردیم و گذشت و پاسخ دادیم. / البته بنده شوخی می‌کنم دولت باید برای شکایت از شما باید به خود شما شکایت کند.
چهارشنبه سوری مجلس هم به پایان رسید. همانطور که انتظار می رفت سرلیست صدای هاشمی و حامیانش کاری از پیش نبردند. دکتر احمدی نژاد در این مجلس خیلی آرام ترقه هایش را از جیب در آورد. تعدادی از ترقه ها را زیر صندلی برخی نماینده های مدعی همه چیز فهمی انداخت و چند تایی را هم بیرون از مجلس پرتاب کرد. رئیس جمهور با طعنه به یکی از نمایندگان که از طراحان این سئوالات بود‎؛ گفت: سؤالات خیلی سخت نبود. به نظرم طراح سؤال از همان‌هایی بود که با شاسی فوق لیسانسش را گرفته است. اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سؤال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد. اما حالا شوخی کردیم و گذشت و پاسخ دادیم.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک؛ دکتر احمدی نژاد همچنین با اشاره به اینکه ما خدا را شاکریم که چند نهاد ناظر بر دولت هستند، اظهار داشت: خود مجلس عزیز، قوه قضائیه، دیوان محاسبات، دیوان عدالت و بازرسی کل،‌ کمیسیون اصل 90 و الی ماشاءالله هستند نهادهایی که بر دولت نظارت می‌کنند اما ما خدا را شکر می‌کنیم که تا الان یک مورد تخلف مهم از دولت اثبات نشده است.

 


 

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس با اشاره به ریخت و پاشهایی که در برخی شهرداریها انجام می شود؛ با طرح سؤالی مبنی بر اینکه شده است که به بقیه دستگاه‌ها سری بزنید و ببینید چه خبر است همانطور که برای دولت انجام می‌دهید؟ تصریح کرد: یک سری به شهرداری‌ها بزنید بالاخره این همه کمک شده، ببینید کجا خرج کرده‌اند و بودجه‌شان چقدر است.

البته اگر آقای احمدی نژاد در حین صحبتهایش با ترسیم کروکی برخی مراکز کار نماینده ها را راحتر می کرد و نقشه ستاد انتخاباتی بعضی ها در خیابان مفتح جنوبی را می کشید؛ در وقت نمایندگان صرفه جویی بیشتری کرده بود. مثلا علی الحساب آدرس موسسه ”ن” که به بهانه کار فرهنگی، فعالیتهای انتخاباتی برخی اشخاص را دنبال می کند و طبق تصریح خودشان هدف از جذب نخبگان و تاسیس شعب در سراسر کشور صرفا فعالیتهای انتخاباتی برای ریاست جمهوری آینده است.

احمدی‌نژاد در ادامه افزود: نظارت می‌کنید ما هم دست شما را می‌بوسیم و همکاری می‌کنیم و هر جا گفته‌اید ما با شما همراهی کرده‌ایم. البته بنده شوخی می‌کنم دولت باید برای شکایت از شما باید به خود شما شکایت کند.

وی با تاکید بر اینکه بنده شهادت می‌دهم مجلس از همه ظرفیت‌های قانونی و بعضا فراقانونی برای کنترل دولت استفاده کرده است. برای اینکه نظرات خودش را در حوزه اجرا اعمال کند، یادآور شد: وقت ملت و کشور با ارزش است، عزیزان من، ما باید با هم کشور را اداره کنیم، این مسئولیت‌هایی که در اختیار من و شماست، یک فرصت خدمت است.
 


 

رئیس جمهور تاکید کرد: دسته بازی‌ها، باند بازی‌ها و گروه‌ بازی‌ها تا جایی که بازی است، خوب است. اما اگر قرار شد در مسائل کشور اثر بگذارد، باید دورش را خط بکشیم.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما متعهدیم که اخلاق را رعایت کنیم، گفت: روزها خواهد گذشت مبادا فرصت خدمت خدای ناکرده برای تثبیت قدرت استفاده شود.

وی افزود: توصیه مقام معظم رهبری همیشه بر همدلی و همراهی بوده است.


 

رئیس جمهور در قسمت پایانی سخنان خود نیز با تاکید بر اینکه از همه و خودمان برای پاسخگویی استفاده نکردیم و آقای مطهری توصیه کردند که کوتاه سخن بگویید که می‌گوییم چشم، خاطرنشان کرد: این جلسه برای این بود که هم یک مقداری شاد باشیم و هم برخی مسائل گفته شود.


 


 

احمدی‌نژاد ابراز داشت: این سؤالاتی که برای ما مطرح کردید، سؤالات امتحانی بود ولی خیلی سخت نبود. به  نظرم طراح سؤال از همان‌هایی بود که با شاسی فوق لیسانسش را گرفته است. اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سؤال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد. اما حالا شوخی کردیم و گذشت و پاسخ دادیم. 


 


 

وی گفت: انصاف داشته باشید حالا که می‌خواهید نمره بدهید، خوب نمره بدهید ما همه سؤالات را به طور کامل پاسخ دادیم و یک مشت مطلب اضافه هم نوشتیم. انصافا یک ذره از 20 کمتر بدهید، بی‌معرفتی و نامردی است.

رئیس جمهور در پایان عید را پیشاپیش به همه نمایندگان مجلس تبریک گفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سوال مجلس, رئيس جمهور, مطهري, احمدي ن‍ژاد, ,