باز هم تخريب عليه جبهه پايداري!

 

کم‌تر از يک ماه تا برگزاري دومين مرحله انتخابات مجلس نهم باقي است؛ در اين مرحله که دوره فينال انتخابات براي ورود قريب به 70 نماينده از حوزه‌هاي مختلف از جمله تهران مي‌باشد در تهران 50 نفر براي رسيدن به 25 کرسي مجلس به رقابت خواهند پرداخت که اکثريت قريب به اتفاق آن‌ها يعني 46 نفر از دو ليست جبهه متحد و جبهه پايداري هستند.

توجه به اين نکته مهم ضرورت دارد که يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اصول‌گرايي، ولايت‌پذيري و تبعيت از توصيه‌ها و فرامين ولي فقيه است و البته پرواضح است که مراد از ولايت‌پذيري، التزام عملي به ولايت مي‌باشد.
 
در اين راستا توجه دوستان اصول‌گراي جبهه متحد را به اين نکته اساسي جلب مي‌کنيم که رهبر معظم انقلاب، خواهان انتخابات رقابتي آن هم رقابت سالم هستند و از هرگونه تخريب نهي کرده‌اند. ولي مع‌الاسف برخي دوستان در مرحله اول با رويکرد تخريبي عليه جبهه پايداري وارد شدند و از طرق مختلف مانند نظرسازي‌هاي وارونه انتساب اين جبهه به جريان انحرافي و اتهام تندروي و اسلام آمريکايي براي تضعيف جبهه پايداري استفاده کردند؛ پس از پايان مرحله اول انتخابات و روشن‌شدن نتايج انتخابات، برخي از اين دوستان در سايت‌هاي خود فاز جديدي را کليد زدند؛ از سويي جبهه پايداري را جبهه‌اي وابسته به جريان انحرافي معرفي کردند که به فراتر از رياست جمهوري مي‌انديشد! و در عين حال خواهان وحدت و ارائه ليست مشترک شدند! اين نوع ادبيات حتي از سوي خودشان ايشان نيز مورد سرزنش قرار گرفت.
 
متأسفانه باز هم در آستانه برگزاري انتخابات موتور تخريب روشن شده و هجمه حساب‌شده‌اي بر ضد جبهه پايداري به راه انداخته‌اند، و اين‌بار اين حرکت از سوي هفته‌نامه «شما» ارگان حزب مؤتلفه کليد خورده است. اين هفته‌نامه که پيش‌تر با ارائه آمارهايي غير واقع مدعي شده بود مشهورترين فرد ليست جبهه پايداري، در نظرسنجي‌ها پس از غيرمشهورترين افراد ليست جبهه متحد قرار دارد، وقتي نتيجه انتخابات را بر خلاف آن نظرسنجي مي‌بيند، رويکرد ديگري در برابر جبهه پايداري اتخاذ مي‌کند. اين نشريه در شماره 751 و اولين شماره سال جديد، درشت‌ترين تيتر خود را «سازش انتخاباتي جبهه پايداري و جريان انحرافي؟» انتخاب مي‌کند و طي تحليلي چنين نتيجه مي‌گيرد: «موضع مخالف ديروز با جريان انحرافي و همراهي امروز و ابهام در مواضع فردا، اين سؤال را مطرح مي‌کند که آيا دو جريان حامي دولت نهم که در سال 90 چهره متقابل از خود به نمايش گذاشته بودند، از ابتدا مشغول جنگي زرگري بوده‌اند و اينک به سازش با يکديگر رسيده‌اند و يا...» و در ادامه مي‌نويسد: «پاسخ به اين پرسش، شاه‌کليد فهم تعاملات سياسي در سال 91 و دورخيز جناح‌ها براي انتخابات رياست جمهوري خواهد بود.»
 
اين‌گونه سخنان، درباره جبهه‌اي ايراد مي‌شود که اساس تشکيل آن براي مقابله با جريان انحرافي است و از افتخارات آن اين است که با حضور در رقابت‌ها، جريان انحرافي زمين‌گير شد و نتوانست حتي به تعداد انگشتان يک دست هم نماينده به مجلس بفرستد و چه دور از انصاف است که امروز چنين گفتماني را به همسويي با جريان انحرافي و دعواي زرگري با جريان انحرافي متهم سازند! ظاهراً آقايان مايلند جبهه پايداري براي رهايي از چنين اتهامي، همانند برخي دوستان خود شمشير را از نيام برکشد و برخلاف منويات رهبري، و با تمام توان در برابر دولت خدمتگزار بايستد.
 
جبهه پايداري از پشتوانه شخصيتي همانند آيت‌ا... مصباح برخوردار است که امام خامنه‌اي عقبه تئوريک نظامش مي‌خواند و او را به علامه طباطبايي و شهيد مطهري تشبيه مي‌کند؛ حال اگر اين جبهه منحرف باشد، پس راه مستقيم و درست را از کجا بايد يافت؟!
 
جالب است که يکي از مهم‌ترين دلايل آن‌ها بر ادعاي واهي سازش انتخاباتي جبهه پايداري با جريان انحرافي، اعتراف روزنامه ايران درباره جبهه پايداري است که نوشته است: «جبهه پايداري از نيروهاي اجتماعي تشکيل شده که در انتخابات سال 84 و 88 جزو مهم‌ترين حاميان گفتماني دولت محسوب مي‌گرديد.»
 
به‌راستي اگر چنين استدلالي صحيح باشد، بايد گفت جبهه متحد هم با جبهه انحرافي ارتباط وثيقي دارد؛ چرا که برخي افراد سرشناس آن در ليست جبهه انحرافي قرار داده شدند!
 
نکته پاياني اين‌که ارگان حزب مؤتلفه در حالي مي‌خواهد جبهه پايداريرا به جريان انحرافي وصل کند که درباره ملاقات تأمل‌برانگيز عضو ارشد جبهه متحد با تکيه‌گاه اصلي فتنه و دعوت سايت عضو ارشد ديگر اين ليست يعني آقاي توکلي از سخنگوي فارسي‌زبان وزارت خارجه براي پاسخگويي به کاربران، سکوت اختيار مي‌کند!‍ و هنوز حاضر نيست به گونه‌اي شايسته و بايسته، مواضع و عملکرد آقاي هاشمي به‌ويژه در ارتباط با فتنه را نقد کند.
 
به‌راستي اگر يک آن، حقايق وارونه مي‌شد و سخنان آقاي هاشمي درباره رابطه با آمريکا از زبان دکتر احمدي‌نژاد صادر مي‌شد و به‌جاي آقاي باهنر، يک نفر از جبهه پايداري با مشايي ديدار کرده بود و به‌جاي سايت الف، سخنگوي وزارت خارجه آمريکا مهمان کاربران رجانيوز شده بود، چه اتفاقي مي‌افتاد؟! در اين‌صورت کساني که يک مزاح با خبرنگار درباره هيأت رئيسه زنان در مجلس نهم را اين‌قدر جدي گرفته‌اند، با آن حرکت جدي چگونه برخورد مي‌کردند؟!
 
آخرين نکته اين‌که يکي از اعضاي شوراي مرکزي مؤتلفه نيز که در انتهاي ليست مرحله دوم قرار گرفته،گفته بود: دليل پيروزي جبهه پايداري، پول‌هاي فراواني است که در اختيار دارند.
 
بي‌ترديد، اين گونه حرف‌ها يک نوع تخريب به‌حساب مي‌آيد، لذا ضمن دعوت به رعايت تقواي سياسي از ايشان مي‌خواهيم به شعور سياسي مردم احترام گزارند. زيرا مردم تهران واقعيت‌ها را به‌خوبي مي‌دانند.
 
آقاي زاکاني در مناظره با اين‌جانب در دانشگاه امام صادق(ع) در پاسخ به اين سؤال که چرا فلان شخص 100 ميليون تومان به شما کمک کرده است، گفت: براي انتخابات مجلس هشتم 2/5 ميليارد هزينه کرده‌ايم. اکنون جاي اين سؤال وجود دارد که براي 30 نفر نامزدهاي جبهه متحد امسال چند ميليارد هزينه کرده‌ايد؟ و اين پول‌ها از کجا تأمين مي‌شود؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تخريب جبهه پايداري, روانبخش, ,