گفت: پسر كروبي در صفحه «فيس بوك» خود نوشته است كه اخيراً با خاتمي ملاقات داشته و خاتمي به پدرش سلام بلندبالايي رسانده است.
گفتم: فقط همين؟!
گفت: نه بابا! نوشته كه خاتمي گفته است شرط من براي شركت در انتخابات، آزادي زندانيان و پايان حصر كروبي و موسوي است!
گفتم: باور نكن! براي انتخابات مجلس نهم نيز همين شرط را گذاشته بود و تازه شركت در انتخابات را هم تحريم كرده بود، ولي يواشكي رفت رأي داد.
گفت: اگر پسر كروبي درباره ملاقاتش با خاتمي راست گفته باشه، پس حتما حرف هاي خاتمي براي دلخوشي كروبي بوده است.
گفتم: يارو هنگام برداشت گندم پيش خان رفت و گفت؛ من فلان روز در قهوه خانه از تو تعريف كردم و تو گفتي سر خرمن بيا جايزه ات را بگير و حالا آمده ام! خان نگاهي به او انداخت و گفت؛ مرد حسابي آن روز تو يك چيزي گفتي كه من خوشم آمد، من هم يك چيزي گفتم كه تو خوشت بياد، حساب بي حساب!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : طنز گفت و شنود, ملاقات خاتمي, شركت در انتخابات, ,