1389/11/16 شنبه از سوي نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس ويژگي‌هاي قانون جديد امور گمركي تشريح شد رئيس فراكسيون گمرك در مجلس از پيش‌بيني همه‌جانبه مسائل گمركي در قانون جديد گمرك خبر داد و گفت: پس از ابلاغ اين قانون همه ا فراد بايد در اجراي دقيق و كامل آن اهتمام ورزند و دولت نيز منابع مورد نياز را فراهم كند.

سيدكاظم دلخوش اباتري نماينده مردم صومعه‌سرا و نايب‌رئيس كميسيون اقتصادي مجلس در نخستين روز از همايش روز جهاني گمرك افزود: در تصويب لايحه قانون امور گمركي نظرات و پيشنهادهاي كارشناسان و متخصصان لحاظ شده و از اين پس بايد در اجراي آن اهتمام ورزيم.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به لزوم توجه بيشتر به وضعيت رفاهي و معيشتي كاركنان گمرك گفت: عدم توجه به مسائل معيشتي كاركنان گمرك قطعاً موجب آسيب‌پذيري ما در اين بخش خواهد شد.
وي افزود: يكي از درخواست‌هاي گمرك اختصاص 2 درصد از درآمد گمركي براي تأمين نيازهاي كاركنان و بعضاً تأمين امكانات بود كه در قانون جديد گمرك به آن توجه شده است.
دلخوش اضافه كرد: كاهش حضور تجار و بازرگانان در گمرك از طريق اجراي طرح‌هاي مكانيزه و تحقق گمرك الكترونيكي و همچنين امكان مشاركت بخش خصوصي در برخي از فعاليت‌هاي گمركي از جمله مواردي است كه در قانون امورگمركي لحاظ شده است.
رئيس فراكسيون گمرك در مجلس كاهش تعداد گمركات غيرفعال را از ديگر برنامه‌هايي عنوان كرد كه در چارچوب طرح تحول گمركي به اجرا درخواهد آمد.
وي تصريح كرد: من به عنوان مسئول فراكسيون گمرك همه تلاش خود را براي كمك به اجراي موفق قانون امور گمركي اعلام و تأكيد مي‌كنم كه اگر در اجراي قانون نقض يا مشكل وجود داشته باشد و نياز به اصلاح احساس شود مجلس آماده است تا در اين زمينه اقدام كند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس ويژگي‌هاي قانون جديد امور گمركي تشريح شد رئيس فراكسيون گمرك در مجلس از پيش‌بيني همه‌جانبه مسائل گمركي در قانون جديد گمرك خبر داد و گفت: پس از ابلاغ اين قانون همه ا فراد بايد در اجراي دقيق و كامل آن اهتمام ورزند و دولت نيز منابع مورد نياز را فراه,