دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خواستار شد ساماندهي معابر مرزي و افزايش نظارت‌هاي قانوني براي مبارزه با قاچاق دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خواستار ساماندهي معابر مرزي و افزايش نظارت‌هاي قانوني در اين معابر شد.

وفايي در همايش روز جهاني گمرك كه با حضور نمايندگان سازمان‌هاي همكار و همجوار گمرك در تهران برگزار شد، با انتقاد از ورود كالاهاي قاچاق به كشور گفت: پيشنهاد ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين است كه معابر به طور جدي ساماندهي و نظارت‌هاي قانوني تقويت شود و هر سازماني در حيطه مسئوليت و وظايف خود به كاهش روند قاچاق كمك كند.
وي افزود: در حوزه گمرك اقداماتي در اين زمينه انجام شده و به دنبال استقرار سامانه‌اي هستيم كه اطلاعات مربوط به قاچاق در آن قابل رهگيري باشد. اين سامانه در بوشهر نصب شد و نتايج مثبتي داشت و ما اميدواريم مسئولان امر كمك كنند تا بتوانيم آن را هرچه زودتر در ساير گمركات هم نصب كنيم و فعاليت‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق كالا شفاف شود.
دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: اميدواريم دوستان ما در مراكز مختلف براي استقرار سامانه رهگيري اطلاعات مربوط به قاچاق تلاش كنند و يك عزم ملي براي كاهش قاچاق كالا در كشور به وجود آيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خواستار شد ساماندهي معابر مرزي و افزايش نظارت‌هاي قانوني براي مبارزه با قاچاق ,