مقابله به مثل کنیم نه آن گونه که دشمنان می خواهند

 

عباس مرادیان کارگردان سینماست. از او سریال ذبیح در مورد زندگی پدر مکرم پیامبر اعظم (ص) از سیمای جمهوری اسلامی پخش شده و کلیپ یاس کبودش در مورد بانوی دوعالم صدیقه کبرا معروف دیده هاست. اما مرادیان ید طولایی در کمدی سازی دارد و سینمایي هاي دلقک ها و مامان بهروز منو زد دارد و این متن ارائه یک راهکار برای مقابله با دشمنان دین خداست.
 
انا لله و انا الیه راجعون
این تنها کلامی است که در برابر این خباثت ام الخباثت می توان بر زبان راند. فیلمی موهن و موهوم از سوی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل به نمایش در آورده اند که دل مسلمین جهان را شکست و خشم آنان را بر انگیخت ..... رهبر معظم انقلاب این اهانت بزرگ را محکوم نموده و به تبع ایشان علمای طراز اول کشور و علمای طراز اول مسلمین جهان اقدام به محکوم کردن آن کرده اند. اینها همه در حالیست که این بزرگواران حتما از پشت پرده ساخت این فیلم که همانا ایجاد فضایی احساسی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری امریکاست با خبرند. این در حالیست که همه می دانیم آنها می خواهند در ورای این شور و حرارت و با استفاده از آب گل آلودی که ایجاد کرده اند برای خود ماهی های بسیاری را صید نمایند که البته باید با هوشیاری کامل مراقب این موضوع باشیم.
 
نکته اینجاست! همه می دانیم که باید با هوشیاری کامل با این توطئه برخورد نماییم اما آیا هوشیاری در سرزمین فرهنگی ما یافت می شود.
 
محکوم می کنیم و باید هم محکوم کنیم. تظاهرات می کنیم و باید هم تظاهرات کنیم اما از صبح روز بعد یا در روزهای آینده تمامی توان برخوردی ما این می شود که در سخنرانی های خود به این شیطنت شیطان بزرگ اشاره ای کرده و بگذریم و یالااسف که این کار همیشگی اربابان فرهنگی این دیار است. نه این دیار که در تمامی دنیای اسلام متاسفانه برخوردها به همین گونه است. و جالب اینکه شیطان بزرگ خوب می داند که چه می کند.
 
مگر همین ها در ماجرای کاریکاتورهای موهن دخیل نبودند. کدام هنرمند کاریکاتوریست ما به مقابله به مثل برآمد و یا کدام مسئول فرهنگی انقلابی و درد کشیده و مسلمان ما به عنوان مسئول نه حتی مسلمان و نه حتی دردکشیده و انقلابی؛ تومانی برای استخدام چند کاریکاتوریست خرج نمود تا بتواند مقابله به مثل نماید؟ کدام مسئول فرهیخته وطنی و مسلمان! که دلش برای دینش می طپد و نماز اول وقتش را به تاخیر نمی اندازد به تلاشهای کاریکاتوریست های مسلمان غیر وابسته به جناحین ارج نهاد و آنها را به مقابله به مثل تشویق نمود؟
 
مقابله به مثل؟!!
آری! به نظر می رسد که شیطان بزرگ و فرزند ناخلفش راضی نمی شوند الا به مقابله به مثل. ما وظیفه داریم در برابر تهاجم آنها به خاکمان؛ ناموسمان و بالاتر از همه به دینمان و به قرآنمان و به پیامبرمان؛ با تمام قوای فرهنگی خود مقابله به مثل نماییم.وظیفه داریم تمامی آنهایی که برای تمسخر دینمان بسیج شده اند را سخره دنیایشان مسخره کنیم و از این نترسیم که چه می شود. چه می خواهد بشود؟! بگذارید به ما اسکار ندهند و مگر حالا که داده اند به ما اهانت نمیک نند. بگذارید ما را در مراسمات آنچنانی خود راه ندهند. نترسیم از اینکه فردا اگر خواستیم از ایران خارج بشویم به هر دلیل سیاسی و یا غیر سیاسی؛ فردا در آن سوی آب ها تحویلمان نگیرند. به جای اجرای جشنواره های آنچنانی و اینچنینی، از فجر گرفته تا کودک و افق و .... بیایید هزینه کنیم تا آنها را با تمام قوایمان، با آخرین گلوله های فرهنگی مان بکشیم .... و مگر نه اینکه در دوران دفاع مقدس با هرچه که در توان داشتیم از ایرانمان، از دینمان و از شرفمان دفاع کردیم.
 
بیایید برای یکبار هم که شده منازعات سیاسی و فرهنگی میان اهالی سینما را به کناری بگذاریم. تمام هم و غم مسئولین فرهنگی و سیاسی-مان در سازمان سینمایی و مجلس محترم به این نگذرد که لاله ساخته بشود یا نه. چه دردی از ما درمان می شود و کدام مشت آهنین را به دهان استکبار قرار است بزنیم؟ بیایید برای یکبار هم که شده دست در دست هم مانند اوایل جنگ روبروی دشمن تا بن دندان مسلح بایستیم و نه تنها او را متوقف کنیم که تمام دنیایش را به بازی بکشیم. ما اگر بخواهیم میتوانیم. اگر همت عالی سینمایی هایمان جمع شود می توانیم. از هر حزب، دسته،گروه و اندیشه سیاسی که باشیم. آگاه باشیم که شیطان بزرگ هیچگاه با ما دوست نخواهد بود. گول لبخندهای ژکوند وار رؤسای جمهورشان را نخوریم که برایمان تبریک نوروز و عید فطر می فرستند و در دلمان قند آب نشود که جایزه های بین المللی را تقدیم می کنند. این لبخندها در واقع همان دست گرگی است که برای گول زدنمان از لای در داخل شده است. بدانیم که آنها با تمام توانشان آمده اند که ریشه ما را بزنند و مطمئن باشید اگر امروز در برابر این یاوه گویی هایشان قد علم نکنیم فردا همه ما را مانند گوسفندانی اسیر سر می برند .
 
مقابله به مثل کنیم. اما نه با تمسخر دینشان که در اسلام عزیز به همه ادیان الهی احترام گذاشته میشود و نیاید آن روزی که بخواهیم به دین کشی بی احترامی کنیم.اما میتوانیم با زبانی طنز این هتاکی را پاسخی کوبنده بدهیم. این کشیش دیوانه را که هز روز میخواهد برای خود اسم و رسمی در بکند را چنان به استهزاء بکشیم که دیگر هیچ کشیش دیوانه ای نتواند قد علم بکند. این روسای جمهور احمق را چنان به طنز بکشیم که از این ریشخند جانانه در امان نمانند. این صهیونیزم بین الملل تا کی قرار است جولان بدهد. تا کی قرار است در تمام فیلمهای سیاسیشان توهینی به مسلمین بنمایند. ما میتوانیم به این هتاکان روزگار درس خوبی بدهیم. میتوانیم مقابله به مثل کنیم و از زبان خودشان برایشان جهنمی خلق کنیم که فراموششان نشود. میتوانیم اگر بخواهیم!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مقابله به مثل, عباس مرادیان, اهانت بزرگ, توهین به پیامبر, ,