برجي: بهروز افخمي با «فرزند صبح» به اوت زد

 

يك مستندساز وعكاس دفاع مقدس درخصوص آخرين ساخته بهروز افخمي گفت: متأسفانه بهروز با «فرزند صبح» به اوت زد، حال اگر مي‌خواهد مسئوليت اين فيلم را مانند برخي فيلم‌هاي ديگرش به عهده نگيرد حرف ديگري است.

رضا برجي در گفت‌و‌گو با فارس، بيان داشت: متأسفانه «فرزند صبح» را تماشا كردم و بعد از 13 سال، با آن همه هزينه‌ و زحمتي كه صرف شده بود، من حقيقتاً از تماشاي «فرزند صبح» شوكه شدم.

وي افزود: فكر مي‌كنم اين فيلم اصلاً فيلم نيست و تنها يك سري پلان به هم چسبيده است كه داستاني خنثي در آن روايت مي‌شود و هيچ پيامي را براي تماشاگر ندارد.

برجي خاطرنشان كرد: شخصيت‌پردازي از امام خميني(ره) در اين فيلم متاسفانه به شدت ضعيف است زيرا شخصي كه در دوران ميان‌سالي رفتاري بسيار لطيف با كودكان و خانواده و جامعه دارد چكونه ممكن است در كودكي اين قدر خشن و عبوس باشد؟

كارگردان فيلم «اشك و زيتون» گفت: گرچه بهروز يكي از دوستان نزديك من است اما بايد بگويم متأسفانه با «فرزند صبح» به اوت زد، حال اگر مي‌خواهد مسئوليت اين فيلم را مانند فيلم‌هاي ديگرش به عهده نگيرد حرف ديگري است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : برجي: بهروز افخمي با «فرزند صبح» به اوت زد, يك مستندساز وعكاس دفاع مقدس درخصوص آخرين ساخته بهروز افخمي گفت: متأسفانه بهروز با «فرزند صبح» به اوت زد, حال اگر مي‌خواهد مسئوليت اين فيلم را مانند برخي فيلم‌هاي ديگرش به عهده نگيرد حرف ديگري است, ,