ولايتي: هيچ گاه نگفتم هاشمي در فتنه دخالت داشته/ وزير اطلاعات پاسخگوي سخنان خود درباره هاشمي است

 

 

علي اكبر ولايتي كانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري روز شنبه در يك نشست خبري به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. 

وی در بخشي از اظهاراتش در پاسخ به سوالی درخصوص سخنان وزیر اطلاعات درباره نقش هاشمی در فتنه 88 گفت: پاسخ گوی مطلبی که وزیر اطلاعات گفتند خود ایشان هستند.

علی اکبر ولایتی با اعلام اینکه بنده هیچ گاه نگفتم که آقای هاشمی در فتنه دخالت داشته اند گفت: من حرفی در این مورد نزده ام و این حرف را کسی نقل کرده که قصد داشته آنرا منشا گفت و گوی بی پایه کند.

هنر این است که هم انرژی هسته‌ای را حفظ کنیم هم رابطه با دنیا را بهبود ببخشیم

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انرژی هسته ای بحثی ملی است که هر هزینه ای برای دستیابی به آن می کنیم و یا صرفا به عنوان یک وزنه به آن نگاه می کنیم گفت: چرا باید سوالاتی کنیم که از آن بوی جنگ بیرون بیاید. بنیاد هسته ای ما بر صلح آمیز بودن قرار دارد و بر اساس NPT می توانیم از انرژی هسته ای به عنوان صلح آمیز استفاده کنیم .

وی در ادامه افزود: کار هسته ای قابل حل است و ما این توانمندی را داریم که هم انرژی هسته ای را حفظ کنیم و هم رابطه خود با دنیا را بهبود ببخشیم. این مسئله قابل مذاکره است و مذاکره سیاسی زبان خود و درک خود را می طلبد که بنده و همکارانم این توان را در خود می بینیم که انرژی هسته ای را به سمتی ببریم که با تحریم گره نخورد. 

وی گفت: رهبری عزم راسخ خود را بر حفظ انرژی هسته ای اعلام کرده اند و هر کسی قرار است رئیس جمهور شود باید به آن متعهد باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ولايتي, هاشمي, فتنه, وزير اطلاعات, ,