رئيس كميته اسلامي كردن دانشگاه‌هاي مجلس در جمع مردم انديمشك:
چرا لنكراني را اصلح مي‌دانم/خیانت‌خاتمي بيشتر از کروبی وموسوی است

 

رئيس كميته اسلامي كردن دانشگاه‌هاي مجلس گفت: ما می‌گوییم 100 که معصوم است،70 یا 80 را بايد معرفی کنيم که اگر خراب شد، بشود 50، نه اینکه کسی را معرفي كنيم كه اولش50 است و اگر خراب شد بشود زیر صفر!

به گزارش رجانيوز، حجت الاسلام و المسلمین دكتر سيد محمود نبويان در نشست تحلیل مسائل سیاسی روز در مسجد محمدی شهرستان اندیمشک گفت: زندگی حضرت زهرا(س) هم سیاسی بوده و ایشان در هر فرصتی مثلا در خطبه فدکیه برای بحث سیاسی و دفاع از ولایت استفاده کرده‌اند.

 

وي با بيان اينكه هدف جمهوری اسلامی ايران ایجاد تمدن اسلامی در جهان است، گفت: ما جهان‌بینی غالب بر دنیا را به چالش کشیدیم.

وي با اشاره به اظهارات مرعشی سخنگوی دولت کارگزاران كه گفته بود "پدر معنوی ما آقای هاشمی است، اعتقادات ما لیبرالیسم است، کارگزاران به آزادی در همه عرصه ها معتقد و به لیبرالیسم پایبند است، اگر بخواهیم تعریف روشنی از کارگزاران ارائه کنیم می توانیم بگوییم کارگزاران یک حزب لیبرال دموکرات مسلمان است." به تشريح باورهاي ليبرالي پرداخت و گفت: لیبرالیسم حوزه‌های مختلفی دارد، از جمله معرفت شناسی، که قائل به شکاکیت معرفتی است.

نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: اين جريان معتقد است که هیچ معرفت یقینی نداریم به اين معنا كه همه چیز مشکوک است حتی اثبات خدا!

وي با بيان اينكه خاتمی و سروش تئوری تعدد قرائت‌ها را داد زدند، تصريح كرد: البته آنها آقايان صانعی و منتظری را هم به عنوان مرجع تقليد خود معرفي كردند.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه چرا مشکلات مقام معظم رهبری هزاران بار بیشتر از مشکلات امام(ره) است، گفت: همان طوری که مشکلات حضرت امیر(عليه‌السلام) هزاران بار بیشتر از مشکلات پیغمبر بود.

نبويان با بيان اينكه شهید مطهری جواب اين پرسش را داده است، اظهار داشت: چون پرچمی که در مقابل پیغمبر بالا می‌رفت مردم را دعوت به بت پرستی می‌کرد، اما اولین پرچمی که در برابر حضرت امیر(عليه‌السلام) بالا رفت آیه قرآن خواند كه " مَن قُتِلَ مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا ".

وي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: در دولت اصلاحات هیچ جایی از اسلام نبود که اینها به آنجا حمله نکرده باشند، تا آنجا كه گفتند حتی معصومین‌عليهم‌السلام خود به خود و بدون نظارت مردم در معرض انحرافند.

نبويان با بيان اينكه در سال 88 اصلا بحث تقلب نبود، تصريح كرد: نزدیک‌ترین شخص به آقای خاتمی از سران اصلاح طلب به من گفت كه فرداي روز رای‌گیری آقای خاتمی پیش موسوی و گفته كه چرا می‌گویي تقلب شده؟! من 8 سال رئیس جمهور بودم، تقلب یعنی چی؟!

وي با بيان اينكه خاتمی می‌دانست تقلب نشده و خیانت کرد، افزود: خیانت او هزاران بار بیش از کروبی و موسوی است.

به گفته اين عضو جبهه پايداري فتنه‌گران که دنبال بر اندازی نظام بودند قانون اساسی جدید نوشتند و در قانون اساسی ما هر جا کلمه اسلام بود را حذف کردند و مثلا به جای جمهوری اسلامی گفتند و نوشتند جمهوری ایرانی.

نبويان گفت: گفتمان امام و انقلاب با دولت منتخب سال 84 زنده شد.

وي در ادامه به يادآوري سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت نهم در سال 84 اشاره كرد و اظهار داشت: بر مبناي فرمايش آقا شعارهای دولت و مسئولان و اهداف تعیین شده آنان، کاملا با مبانی انقلاب و مبانی اعلام شده امام عزیز ما منطبق است.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در ادامه تصريح كرد: دولت دهم، پرچمدار این گفتمان،دارد خراب می‌شود، ما چرا دست از گفتمان بشوریم؟

 

نبويان تاكيد كرد: ما این دوره ریاست جمهوری را باید دست کسی بدهیم که معتقد به گفتمان ارزشی است و تکنو کرات نباشد و اهل به قول خودش توسعه‌گرایی و اینها نباشد.

وي با بيان اينكه واجب شرعی است که اصلح را انتخاب کنیم، تصريح كرد: نبايد گفته شود كه آن فرد اصلح رای ندارد و بايد دنبال کسی بود که رأی داشته باشد، يعني صالح مقبول؛ با اين كار رأی خود را حرام كرده‌ايم!

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دليل حمايت خود از باقري لنكراني گفت: من از مجتهد عالم پرسیدم، خودم هم تشخیص دادم.

نبويان ادامه داد: من به اين موضوع كه آقاي لنكراني اصلح است، رسیده‌ام چرا كه او آدم اجرایی بسیار قوی‌ای است و مدیریت بسیار قوي در وزارت بهداشت داشته است.

وي با اشاره به مدارج علمي بالاي لنكراني گفت: آقاي لنكراني قبل از 84 در 40 سالگی  استاد تمام شده و 150 تا مقاله بین المللی دارد و در رشته تخصصي خودش یکی از دو سه نفر اول کشور است.

به گفته نبويان، لنكراني تنها وزیری است که بیشترین سفرهای استانی را دارد.

وي با اشاره به سابقه ايثارگري لنكراني اظهار داشت: دكتر لنكراني در دوران دفاع مقدس درعملیات کربلای 5، مرصاد، آزادی مهران و جاهای دیگر حضور داشته است.

نبويان با يادآوري شيوه درماني كانديداي مورد حمايت جبهه پايداري افزود: دكتر لنكراني مطب خصوصي ندارد و اين نشان مي‌دهد كه به دنبال پول نیست و تنها در بيمارستان دولتي به درمان بيماران مي‌پردازد.

نبويان در پاسخ به سوالي درباره برنامه اقتصادي جبهه پایداری با بيان اينكه برنامه اقتصادی اين جبهه نوشته شده است، افزود: دکتر داودی، معاون اول رييس جمهور در دولت نهم و آقای بُرقعي مسئول طرح و برنامه بودند و دوستانی که برنامه اقتصادی توسعه پنجم را نوشتند در گروه اقتصادی آقای لنکرانی هستند.

وي پاسخ به اين سوال را كه اگر توسط جبهه پایداری،یک احمدی نژاد دیگری به جامعه معرفی شد چه باید کرد، با بيان اين پرسش پاسخ داد: گر سال 84 به احمدی نژاد رای نمی‌دادیم به چه كسي باید رای می‌دادیم؟ به هاشمی؟! معین؟!

نبويان با تاكيد بر اينكه افتخار می‌کنیم که احمدی نژاد را معرفی کردیم، افزود: در سال 88  احمدی نژاد را معرفی کردیم، اگر به احمدی نژاد رای نمی‌دادیم، به  موسوی یا کروبی یا رضایی رای می‌دادیم؟!

 

نماينده مردم تهران در مجلس در پاسخ به اين سوال كه چه تضمینی است لنکرانی هم مثل احمدی نژاد نشود، با بيان اينكه هرکس به شما تضمین می‌دهد دروغ می‌گويد، گفت: هیچ کس قادر به تضمین دادن نیست، جز معصومین(عليهم السلام).

وي ادامه داد: ما می‌گوییم 100 که معصوم است،70 یا 80 را بايد معرفی کنيم که اگر خراب شد، بشود50، نه اینکه کسی كه اولش50 باشد اگر خراب شد بشو زیر صفر!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : محمود نبويان, لنكراني اصلح, خیانت ‌خاتمي, کروبی و موسوی, ,