آیا شرمندگی بانیان دروغ بزرگ تقلب به عذرخواهی رسمی منجر خواهد شد؟
انتخابات؛ رسانه‌های ضدانقلاب و پیروزی هفت دهم درصدی روحانی/غیرتی که جمهورى اسلامى برای صیانت از آراء مردم به خرج داد

 

«جمهوری اسلامی نمی‌گذارد حسن روحانی رئیس جمهور شود.» این جمله، خط اصلی بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب در هفته‌های اخیر بود؛ خط خبری که به دنبال القای طبیعی بودن تقلب در انتخابات ایران بود و به طور جدی از سوی این رسانه‌ها دنبال می‌شد. 

به گزارش رجانیوز، اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اگر با شادی حامیان حسن روحانی و حضور آنان در خیابان همراه شد و همه مسئولان و کاندیدا‌ها هم به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفتند، از سوی دیگر باعث سرافکندگی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی شد؛ تا جایی که حتی یکی از سایت‌های مطرح این جریان که توسط کاریکاتوریست فراری روزنامه‌های اصلاح‌طلب مدیریت می‌شود، صراحتا از «اعتراف به اشتباه» خود سخن گفت که پیش از این اعلام کرده بود امکان ندارد روحانی رئیس‌جمهور شود. 
 
 
رادیو اسرائیل هم در مطلبی، حسن روحانی را بازنده اعلام کرد و مدعی شد که نهایتا ۱۳ میلیون رای برای وی اعلام می‌شود که منتهی به شکست او خواهد شد. 
 
 
 
با این حال، اعلام نتایج انتخابات از سوی وزارت کشور نشان که حجت‌الاسلام حسن روحانی با هفت دهم درصد بیشتر از نیمی از آرای ماخوذه، حائز بیشترین آرا شده و به عنوان رئیس‌جمهور ایران برگزیده شده است؛ درصدی که حدود ۳۰۰ هزار رای می‌شود و قطعا امکان دستکاری آن بسیار ساده بود اما این اتفاق نیفتاد و جمهوری اسلامی ایران با حراست دقیق از آرای ملت، نتیجه واقعی انتخابات را با دقت بالایی اعلام کرد. 
 
این موضوع، در سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد ۸۸ در جمع نمازگزاران جمعه هم مورد تاکید قرار گرفت و ایشان گفتند: «مردم اطمینان دارند؛ اما برخى از طرفداران نامزد‌ها هم اطمینان داشته باشند که جمهورى اسلامى اهل خیانت در آراء مردم نیست. ساز و کارهاى قانونى انتخابات در کشور ما اجازه‌ى تقلب نمی‌دهد. این را هر کسى که دست‌اندرکار مسائل انتخابات هست و از مسائل انتخابات آگاه است، تصدیق می‌کند.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شرمندگی بانیان دروغ بزرگ, دروغ بزرگ تقلب, ,