چند سال عزای عمومی برای رسانه های افراطی
صراطشان اقتضا می کرد که هر چه بداخلاقی و بی قانونی است را به بهانه نقد دولت احمدی نژاد به نمایش بگذارند.
سرویس سیاسی بی باک: "حالا که احمدی نژاد می رود، خودش هم انتظار دارد که تازیانه بی رحم تاریخ بر پیکرش فرود آید و چه بسا دردآورتر از پیشینیان. او به فراست دریافته است که  به حق و ناحق،روزهایی تلخ ، برایش فرش قرمز گسترده اند و راست و دروغ، منصفانه و غبرمنصفانه صفحات افشاگری در برابرش باز می شود.  بنابراین باید به او حق داد که آرزو کند که:"مکن ای صبح طلوع"!
 
این تنها بخشی از عقده گشایی های نهایی جریان حاشیه ساز داخلی است که با رفتن احمدی نژاد همچنان اصرار بر لجن پراکنی دارند.
 
صراطشان اقتضا می کرد که هر چه بداخلاقی و بی قانونی است را به بهانه نقد دولت احمدی نژاد به نمایش بگذارند. البته رئیس جمهور هم با برخی کارهای نامطلوبش و فاصله گرفتن از علمای بزرگ دینی و انقلابی، کم بدست رسانه های معاند بهانه نداد اما خوی و مشی این جماعت به اصطلاح رسانه ای همین چند نکته بود و بس؛ سیاه نمایی مطلق علیه خدمات دولت، تحریک احساسات مردم به منظور ملتهب کردن فضای کشور، دروغ پردازی و بزرگ نمایی برخی مسائل و هر آنچه که بتوان با توسل به آن، زحمات و خدمات دولت را از چشم مردم انداخت. تسویه حسابهای ماهیانه و سالیانه برخی سیاسیون و احزاب از جماعت به اصطلاح رسانه ای نیز به پاس همین روال بود.
 
با رفتن دولت احمدی نژاد و آمدن مسئولینی که به احتمال زیاد در سعه صدر به دولت قبلی اقتدا نخواهند کرد زیرا که آثار منفی چنین رویه ای را در سالهای گذشته به عینه دیده اند، حال این جماعت به اصطلاح رسانه ای چگونه برای خود مخاطب جمع خواهند کرد. رسانه هایی را می گوییم که تنها هنرشان دروغ پراکنی، جنجال سازی، سیاه نمایی و زرد نویسی برای جلب مخاطب بود آنهم بر علیه دولت و خدماتش.
 
آنها در امر اطلاع رسانی و تحلیل نویسی، آنقدر از زمانه عقب بودند که جایگاهی برای خود در بین رسانه ها نمی دیدند از همین رو تنها سعی شان بر افراطی گری و سوء استفاده از آستانه تحمل دولتمردانی بود که برخلاف مشی تفرقه افکنان، بیشترین سعی شان بر خدمت رسانی بود اگرچه جریانی منفور و نفوذی در دولت، در سالهای اخیر به کمک این جماعت مدعی اهل قلم رسید و خوراک روزانه شان را تامین کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : چند سال عزای عمومی, عزای رسانه های افراطی, نقد دولت احمدی نژاد, ,