پاسخ به30سؤال پیرامون دفاع مقدس با "کتاب57"

یکی از کارهای اساسی و لازم در عرصه تدوین تاریخ دفاع مقدس، پاسخ به سوالات متعددی است که امروز در اذهان جوانان مطرح شده که بایستی به آنان پاسخی مستدل و منطقی از زوایا و ابعاد نهفته و مغقول مانده جنگ تحمیلی داده شود. بسته دفاع مقدس، که حاوی کتاب 30 پرسش 30 پاسخ پیرامون دفاع مقدس می باشد سوالات و شبهات مطرح شده را پاسخ می دهد. 

به گزارش رجانیوز، موسسه کتاب 57 کوشیده است با ارائه بسته دفاع مقدس به معرفی اجمالی از روند جنگ تحمیلی و بیان جلوه هایی از ایثارگری شهدا و جانبازان و فداکاری رزمندگان و اسرا، ادای وظیفه کند.

پاسخ به سؤالاتی از قبیل: "آیا رزمندگان احساسی به جنگ رفتند؟"، "ریشه ها و زمینه های جنگ تحمیلی چه بود؟"، "آیا حمله عراق به ایران قابل پیش بینی بود؟"، "مناطق اشغالی چگونه از دست دشمن آزاد گردید؟"، "چرا جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را دفاع مقدس می نامیم؟"، "چه عواملی باعث طولانی شدن جنگ تحمیلی شد؟"، "چه تعداد از رزمندگان و مردم ایران در دفاع مقدس شهید، جانباز و اسیر شدند؟"، "ما در برابر دفاع مقدس و شهدا چه مسولیتی داریم؟"، "دستاوردهای دفاع مقدس چه بود؟"، "روحانیت و مراجع تقلید در دفاع مقدس چه نقشی داشتند؟"، "زنان در هشت سال دفاع مقدس چه نقشی داشتند؟" و... از جمله مواردی است که می توان با تهیه بسته دفاع مقدس از آن اطلاع پیدا کرد. 

گفتنی است برای تهیه بسته دفاع مقدس به سایت موسسه کتاب 57 به نشانی www.ketab57.ir مراجعه نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پاسخ سؤال دفاع مقدس, کتاب 57, ,