رييس كل گمرك در مراسم بازنشستگي يكي از كاركنان اداره كل بازبيني: بازنشستگي, اوج تجربه و تخصص است بازنشستگي اوج تخصص و تجربه است و گمرك بايد از اين ذخاير مهم استفاده كند.

دكتر عباس معمارنژاد, رييس كل گمرك ايران با بيان اين مطلب در مراسم بازنشستگي يكي از كاركنان اداره كل بازبيني گفت: مسئولان گمرك براي بازدهي بهتر همكاران, بايد سرمايه انساني را در كانون توجه قرار دهند.
وي افزود: در مباحث جديد مديريتي, از نيروي انساني به‌عنوان سرمايه انساني نامبرده مي‌شود و كارشناسان معتقدند, سرمايه انساني يك فاكتور تأثيرگذار و كليدي در پيشبرد اهداف سازمان است.
رييس كل گمرك با اشاره به بحث بازنشستگي اظهارداشت: بازنشستگان به اين مطلب توجه داشته باشند كه رسيدن به اين مرز, به معناي قطع رابطه با گمرك نيست, چرا كه آنها همواره جزو خانواده گمرك محسوب مي‌شوند.
دكتر معمارنژاد در بخش ديگري از سخنان خود, به راه‌هاي تسهيل تجارت اشاره كرد و گفت: گرچه گمرك در اين زمينه برنامه‌هاي مهمي را پيش‌رو دارد و از هيچ تلاشي در اين جهت فروگذار نخواهد كرد, اما در عين حال بايد سيستمي طراحي شود كه امكان انجام تخلف براي كسي وجود نداشته باشد و به عبارت ديگر, سيستم اجازه تخلف را به كسي ندهد.
وي با اشاره به تصميم جدي گمرك براي مقابله با كم‌اظهاري گفت: بازبيني در برنامه‌هاي گمرك جايگاه مهمي دارد و يكي از اقداماتي كه بايد از سوي اين اداره كل صورت گيرد, تعريف شاخص‌هاي لازم براي انتخاب اظهارنامه براساس وضعيت جاري است.
رييس كل گمرك در مورد قانون جديد امور گمركي نيز اظهارداشت: براساس اين قانون, حسابرسي بعد از ترخيص به وظايف اداره كل بازبيني اضافه شده و با توجه به تغييرات زيادي كه در 
اين بخش به‌وجود خواهد آمد, نيازمند نيرو و امكانات جديد است و بايد از نظر نيروي انساني تقويت شود.
براساس اين گزارش, دكتر معمارنژاد در اين مراسم از خدمات سركار خانم پازوكي, از كاركنان اداره كل بازبيني كه به افتخار بازنشستگي نائل شده است, با اهداي لوح تقدير و هديه تقدير و تشكر كرد.
اين گزارش حاكي است علي مددي‌جهرمي, معاون حقوقي گمرك ايران نيز در اين مراسم با قدرداني از زحمات خانم پازوكي, به تشريح نقش و جايگاه اداره كل بازبيني به ويژه در چارچوب قانون جديد امور گمركي پرداخت و آن را حائز اهميت دانست.
وي بررسي دقيق پرونده‌ها و وصول مطالبات معوقه گمرك را از وظايف اصلي اداره كل بازبيني خواند و خواستار پيگيري جدي اين موضوع شد.
در اين مراسم همچنين پورالحسيني, سرپرست اداره كل بازبيني گمرك ايران با قدرداني و تشكر از خدمات و تلاش خانم پازوكي در طول سال‌هاي متمادي خدمت در گمرك, براي وي آرزوي موفقيت و تندرستي كرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رييس كل گمرك: بازنشستگي, اوج تجربه و تخصص است, ,