حاشيه‌هاي ديدارمردم ومسئولان با رهبرمعظم انقلاب درروزميلاد پيامبر(ص)
تهران – ديدار مردم، روساي سه قوه، مسئولان نظام و همچنين سفرا و نمايندگان كشورهاي اسلامي در ايران با رهبر معظم انقلاب اسلامي، در روز ميلاد حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفرصادق(ع)، با حاشيه‌هايي همراه بود.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، در خجسته سالروز ميلاد پيامبر اعظم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) جمعي از مردم ولايت‌مدار به همراه رؤساي سه قوه، مسئولان كشوري و لشكري و سفيران و نمايندگان كشورهاي اسلامي و همچنين تعدادي از علماي شركت كننده در كنفرانس وحدت اسلامي، صبح امروز(دوشنبه) در حسينيه امام خميني(ره) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند.

** با وجود آنكه برنامه ساعت 10 صبح شروع مي‌شد، علاقمندان ولي امر مسلمين از 7 صبح خود را به حسينيه امام خميني(ره) رسانده بودند تا بتوانند با استقرار در صفوف جلو، از نزديك با رهبر و امامشان ديدار كنند.

** مشتاقان ولي فقيه هميشه براي حضور در چنين برنامه‌هايي لحظه شماري مي‌كنند، اما براي شركت در اين مراسم به دليل محدوديت جا، نيازمند كارت بود؛ با اين حال خيل مشتاقان رهبر معظم انقلاب از هر گروه سني در مقابل درب ورودي در انتظار ايستاده بودند تا براي آنها نيز مجوز ورود صادر شود تا پيش از شروع برنامه و سخنراني امامشان بتوانند در محضر رهبر معظم انقلاب حضور يابند.

** چهره‌ها و لباس‌هاي افرادي كه توانسته بودند خود را به اين مراسم برسانند خود گوياي حضور اقشار مختلف مردم ايراني و ساير كشورهاي مسلمان بود كه بدون توجه به رنگ و قوميت در كنار هم نشسته و اين روز بزرگ مسملين را به هم تبريك مي‌گفتند.

** در حالي كه عاشقان ولي امر مسلمين همچنان در انتظار ورود امامشان بودند، ذكر صلوات براي نابودي دشمنان اسلام و فتنه‌گران، ظهور امام زمان(عج) و همچنين پيروزي ملتهاي انقلابي مردم منطقه كه نداي حق طلبي آنها گسترده‌تر شده است، فضاي حسينيه را عطرآگين كرده بود.

** پارچه نوشته بزرگي كه آيه' و ما آتكم الرسول فخذوه و ما نهكم غنه فانتهوا' (و شما آنچه رسول حق دستور دهد بگيريد و هرچه نهي كند واگذاريد) بر آن به نگارش درآمده بود، در پشت جايگاه رهبر معظم انقلاب نصب شده بود.

** سفرا و نمايندگان مرد و زن كشورهاي اسلامي در ايران با لباس‌هاي محلي و ملي خود همچون سالهاي گذشته در روز ميلاد نبي اكرم(ص) كه روز وحدت مسلمانان جهان است، در اين مراسم حضور داشتند.

** كودكان و نوجوانان دختر و پسر خردسال نيز با آن چهره‌هاي بشاش امروز در كنار پدران و مادرانشان به اين مراسم آمده بودند و همانند بزرگان خود در انتظار ورود امامشان لحظه شماري مي‌كردند. آنها آمده بودند كه بگويند راه بزرگان خود در ولايت‌مداري را محكمتر و استوارتر ادامه خواهند.

** با نزديك شدن به لحظات ورود رهبر معظم انقلاب، در حسينيه امام خميني(ره) ديگر جاي سوزن انداختن نبود؛ فوج فوج بر تعداد مردم ولايتمدار در مراسم افزوده مي‌شد. براي اينكه مردم ديگري بتوانند وارد حسينيه شوند، از كساني كه در حسينيه حضور داشتند خواسته ‌شد كه مهربانانه‌تر بنشينند كه اين موضوع با استقبال مردمي كه از صبح زود خود را به حسينيه رسانده بودند، همراه ‌شد.

** در لحظاتي كه انتظار ورود امام مسلمين نزديكتر مي‌شد، خيل عاشقان رهبر معظم انقلاب با شعار' اي پسر فاطمه، منتظر تو هستيم'، عشق و ارادت خود را به ولايت فقيه اعلام و بر آن تاكيد دوباره كردند.

** پيش از ورود حضرت آيت‌الله خامنه‌اي صداي نواي دعاي فرج با همخواني همه شركت كنندگان، در حسينيه طنين افكن ‌شد.

** ورود جمعي از وزرا و مسئولان كشوري و لشكري از قسمت جايگاه ويژه، حاكي از پايان انتظار عاشقان ولي امر مسلمين جهان بود ، بطوري كه در همين لحظات همه خود را براي ورود امامشان آماده مي‌كردند.

 
** با ورود رهبر معظم انقلاب به حسينيه، ناگهان جمعيت به پا خاسته و با فرياد 'صلي علي محمد بوي خميني آمد'،
'اي رهبر آزاده، آماده‌ايم آماده'، 'ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند' ، 'ابوالفضل علمدار خامنه‌اي نگه‌دار' ، 'خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست' و 'مرگ بر ضد ولايت فقيه'، بارديگر نداي ولايتمدار بودن ملت ايران را تكرار ‌كردند.

** مردم در حالي كه شعار مي‌دادند 'حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست' همزمان اقدام به سينه‌زني كردند.

** پيش از سخنراني رهبر معظم انقلاب، رييس جمهوري سخنان كوتاهي بيان كرد و سپس همه را به شنيدن سخنان ولي امر مسلمين دعوت كرد.
** دست آخر اينكه ، از شركت‌كنندگان در مراسم با شير و شيريني در مقابل درب ورودي حسينيه پذيرايي شد.
سيام*2023*

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حاشيه‌هاي ديدارمردم ومسئولان با رهبرمعظم انقلاب درروزميلاد پيامبر(ص), ,