عضوخبرگان: تعجب می‌کنم چرا هاشمی تا امروز موضع شفافی نداشته است

 

شبکه ایران - آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از آنکه از حضور قطعی خود در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان خبر داد، گفت که هرگز به دنبال پُست و مسئولیت نیست و علت حضورش در پست های متعدد از ابتدای انقلاب تاکنون "دستور و تکلیف" امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

سخنان آقای هاشمی درباره پیروی‌اش از دستورات رهبر انقلاب با ابهامات مختلفی روبرو شده است. به اعتقاد منتقدان آقای هاشمی، رهبر معظم انقلاب بارها به خواص تکلیف کرده اند که مرز خود را با جریان فتنه و سران وابسته آن مشخص کنند اما آقای هاشمی در 20 ماه گذشته این تکلیف را هرگز اجابت نکرده که حتی در مواردی موضع مقابل آن را گرفته است.

در همین راستا، آیت الله سید حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با شبکه ایران با بیان اینکه این گونه اظهارات آقای هاشمی با مواضع دوپهلوی وی در 20 ماه گذشته تناقض دارد، گفت: وی یک سیاستمدار است و تعجب می کنم که چرا تا امروز موضع گیری شفافی نداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آقای هاشمی باید رسما از جریان فتنه اعلام برائت کند و به خواسته های اصولی مردم ملحق شود.

آیت الله ممدوحی در عین حال تصریح کرد: تلاش مقام معظم رهبری همیشه بر جذب است و ایشان تمایل دارند افرادی که در انقلاب نقش داشته اند با هم کار کنند و این روش حکیمانه ای است اما خواص هم باید از عملکرد خود مواظبت کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: