رونمایی از اقدام عجيب دو عضو شورای شهر تهران در تلویزیون
شعبده بازی در شورای شهر؛چهار میلیاردی که یک میلیارد شد
 

 

"گروه ورزش " سخنان شهردار منطقه پنج تهران در برنامه تلویزیونی نود در خصوص تخریب مجموعه ورزشی سرخ‌پوشان آریا توسط ماموران اجرائیات شهرداری تهران گوشه‌ای دیگر از مماشات مدیران این دستگاه اجرایی در برخورد با متخلفان را رونمایی کرد تا بار دیگر علامت سوال‎های جدی در مقابل عملکرد و نحوه مدیریت کلانشهر تهران قرار گیرد.

به گزارش رجانیوز، شهردار منطقه پنج تهران که قصد داشت از اقدام شهرداری در تخریب این مجموعه ورزشی حمایت کند و سخنان علی پروین را در راستای توجیه اقدام غیرقانونی خود و دوستانش جلوه دهد، ناخواسته پرده از تخلفی بزرگ برداشت که مطمئنا این مساله برای هیچ یک از شهروندان کلانشهر تهران مساله پیش پا افتاده‌ای نخواهد بود و همه انتظار دارند مراجع قضایی با نظارت بیشتر بر عملکرد این دستگاه اجرایی با تخلفات مدیران این دستگاه به شکلی قاطع برخورد کند.
 
طلوعی شهردار منطقه پنج تهران در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پوردر برنامه زنده تلویزیونی نود اعلام کرد:« مجموعه سرخپوشان آریا بدهی چهار میلیاردی به شهرداری منطقه داشت که این بدهی با پادرمیانی آقای پروین و وساطت علیرضا دبیر و حبیب کاشانی دو عضو شناخته شده شورای شهر تهران به رقمی نزدیک به یک میلیارد کاهش یافت که متاسفانه مالکین این باشگاه از پرداخت این مبلغ هم خودداری کردند بر همین اساس با دستور کمیسیون ماده 100 ماموران شهرداری اقدام به تخریب فضای تجاری این مجموعه ورزشی کردند تا با تخلف صورت گرفته به شکلی قانونی برخورد شود.»
 
وی در ادامه با تاکید مجدد بر این حرکت غیرقانونی اعلام داشت:« ما برای آن که علی پروین یک چهره شناخته شده در فوتبال ایران به شمار می‌رود و او خدمات بسیار زیادی برای فوتبال ایران انجام داده و دو شناخته شده شورای شهر ماجرای این مجموعه را پیگیری می‌کردند به ایشان تخفیف دادیم اما ایشان و دوستانشان نیز از پرداخت این مبلغ خودداری کردند تا مجبور به تخریب مجموعه شویم.»
 
سخنان طلوعی شهردار منطقه پنج تهران مصداق بارز برخورد دوگانه شهرداری تهران با شهروندان شهر است،چون اگر قرار به اجرای قانون بود چرا باید فردی که مرتکب تخلف شده و اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده است باید با مهربانی شهرداری تهران رو به رو شود و مبلغ جریمه میلیاردی‌اش با تخفیفی سه میلیاردی روبرو شود تا او احیانا با مشکلی رو به رو نشود.
 
از کنار این مساله سوال‌برانگیز که با هزار و یک سوال بی‌پاسخ عبور می‌کنیم به قانون گزیزی دو عضو قانون‌گذار شورای شهر تهران می‌رسیم که در قامت یک مقام مسوول از فردی متخلف دفاع کردند تا او جریمه قانونی‌اش بابت ساخت و ساز غیر مجاز را با تخفیف سه میلیاردی پرداخت کند! شهردار منطقه پنج تهران در کمال ناباوری به پیگیری علیرضا دبیر و حبیب کاشانی برای کاهش جریمه مالکین این مجموعه تجاری ورزشی اشاره و صراحتا اعلام کرد:« به خاطر پادرمیانی این دو عضو شناخته شده شورای اسلامی شهر تهران مبلغ جریمه چهار میلیاردی به یک میلیارد کاهش پیدا کرد!» سوالی  که اینجا برای افکار عمومی به وجود می‌اید اینست که حبیب کاشانی و علیرضا دبیر با چه مجوزی در این پرونده ورود کردند و مبلغ مذکور را به یکبار از چهار میلیارد تومان به یک میلیارد تومان کاهش می‌دهند؟
 
آیا وظیفه سازمانی علیرضا دبیر و حبیب کاشانی دفاع از متخلفان است یا قانونگذاری برای برخورد با متخلفان؟ مگر جز این است که جناب کاشانی و دبیر با رای مردم برای دفاع از حقوق مردم راهی شورای اسلامی شهر تهران شدند حال این دوستان اصولگرا را چه شده در مقام دفاع از یک مختلف آستین بالا می‌زنند و رقم جریمه میلیاردی این فرد متخلف را از چهار میلیارد به یک میلیارد می‌رسانند؟
 
علی‌پروین که باورش نمی‌شد ماموران اجرائیات شهرداری مجموعه او را به دلیل تخلفات غیرقانونی تخریب کنند از کوره در رفت خطاب به قالیباف اعلام کرد:« از شهردار تهران مي‌خواهم به‏جاي تخريب يك باشگاه ورزشي جلوي پارتي‌بازي‌ها را در شهرداري بگيرد. آقاي قاليباف، دست شما درد نكند! آيا بايد با محيط‌هاي ورزشي اين‎طور برخورد كرد؟! آيا فردا و پس‎فردا اين كارها باعث نمي‌شوند تا اين بچه‌ها براي رفتن به مكان‌هاي ورزشي ترس داشته باشند؟ چطور وقتي برج‌هاي بزرگ در فرمانيه و يا در خيابان فرشته مي‌سازند و 70 هزار متر تراكم مي‌گيرند، حرفي نمي‌زنيد؟ چرا جلوي پارتي‎بازي را نمي‌گيرد؟!»
 
حال سوال اینجاست که وقتی تخفیف سه میلیاردی به این مجموعه ورزشی از جانب علی پروین در مقابل 70 هزار متر تراکم در فرمانیه رقم ناچیزی قلمداد می‎شود، منظور از پارتی‌بازی در قاموس جناب پروین چه می تواند باشد؟ امروز سوالات بسیار زیادی برای مردم شهر تهران بی‌پاسخ مانده که مطمئنا آقایان دبیر و کاشانی خیلی خوب می‌توانند به آنها پاسخ دهند؛از این رو منتظریم تا این دو عضو ورزشی شورای اسلامی شهر تهران به شکلی صریح و شفاف در خصوص این اقدام غیر قانونی خود در صحن علنی شورا به اعضای شورا و مردم شهر تهران پاسخ دهند که چرا در یک اقدام غیرقابل باور که بیشتر شبیه شعبده‌بازی است چگونه و با چه ادله‌ای جریمه چهارمیلیاردی فرد متخلف را به بهانه حمایت از علی پروین به یک میلیارد کاهش می‌دهند ! و احیانا در مقابل تخلفات مشابهی که پروین این تخلف را در مقابل آنها ناچیز می‎داند اقدامی در شورای اسلامی شهر تهران انجام داده‎اند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رونمایی از اقدام عجيب دو عضو شورای شهر تهران در تلویزیون, شعبده بازی در شورای شهر؛چهار میلیاردی که یک میلیارد شد, ,