كاركنان ولايتمدار گمرك بندر امام خميني(ره) باشنيدن خبر بركناري اقاي اردشير محمدي از سمت رياست كلي گمرك جمهوري اسلامي ايران به شادي پرداخته و بين همكاران شيريني پخش نمودند.

   ولايتمداران منتقد به مفاسد اداري گمرك از عملكرد باندي اقاي اردشير محمدي بسيار گله داشته ودر زمان رياست كلي ايشان شاهد انتصاب افرادي نالايق در حد مديركلي دواير گمرك ايران و حوزه نظارت و مدير كلي گمركات بنادر كشور بوده اند. ضعف شهامت مديريتي عدم داشتن تجربه و تخصص گمركي پست و مقام پرستي بعضي از منتصبين سمتهاي فوق الذكر از نمونه هاي بارز ودلايل انتقادات شديد ولايتمداران به ساختار گمرك ميباشد. حضور و بكارگيري بعضي ازبازنشستگان دلال صفت در دواير گمركات خوزستان موجب اعتراض ولايتمداران بوده است. گمرك بندر امام خميني يكي از بزرگترين گمركات كشور ميباشد كه متاسفانه اقاي اردشير محمدي حتي براي يكبار جهت حتي بازديد سطحي (نه براي بررسي مشكلات اربابان رجوع و همكاران) حاضر به تشريف فرمائي نشدند.وجود كفش دزداني كه هنوز هم در گمرك پيشنماز هستند يكي ديگر از دلايل انتقاد از اردشير محمدي ميباشد. وجود افراد فرصت طلب در گمرك كه از نظر سياسي معتقد به جدائي دين از سياست و حتي گرايشات سكولاريست دارند و در هر زمان خود را با قدرت دولت بصورت منافقانه وفق ميدهند از جمله گلايات ولايتمداران است.وجود بعضي مديران و مسئولين نالايق و بعضا خنثي در سمتهاي امنيتي موجب نگراني ولايتمداران بوده است. اي كاش اين ضعف و نواقص در زمان رياست جمهوري برادر شجاع ولايتمدار حزب اللهي مردمي مدير و مدبر و خالص و صادق كه تمام وجود خود را وقف اسلام و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نموده است رخ نميداد هرچند اين اقايان در زمان سازندگي با كارگزاران و در اصلاحات با مشاركت و در زمان اصول گرايان براي حفظ پست و مقام خود تظاهر به اصولگرائي نموده اند. انشاالله در رياست جمهوري اقاي احمدي نزاد شاهد برچيدن فساد و باندهاي مافيائي گمرك خواهيم بود و با تغيير رئيس كلان اينده هرگز شاهد وجد و شادي و پخش شيريني بخاطر بركناري رئيس كل در ادارات نباشيم.

اللهم اصلح كل فاسد من امورالمسلمين 

توجه: چون در قسمت اعلان نظر بازدید کنندگان این پست یک نظر از طرف(بنده بی ادعای خدا) دریافت نموده ایم و بعلت طولانی بودن نظر دریافتی و پاسخ ارسالی ولایتمداران حجم این پست کفاف نمیداد نظر و پاسخ انرا در پست (پاسخ به اقای بی ادعا) مطالع فرمائید. متشکریم.    


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:53---23 ارديبهشت 1391
سلام دوستان من هنوز سراغ دارم افراد ضد ولایت ومدیران فاسدی که از اداره کاربندر امام باز نشسته اجباری شده اند. ولی متاسفانه بعنوان مشاورگمرک بندر امام حقوق های کلان میگیرند.

حمید رضا
ساعت17:16---29 دی 1389
سلام.بابا اقای بی ادعا میخواست بگه ما هم هستیم! زدید برجکش رو اوردید پائین! ای ول! خدا قوت بهتون بده. به امید روزی که باندهای مفاسد زر و زور و قدرت از تشکیلات دولتی اخراج گردند!التماس دعا
پاسخ:سلام علیکم. نه عزیزم ایشون اصلا نمیخواستند بگن ما هم هستیم چون بنده خدا خودش گفته که بی ادعاست!شاید میخواست از رو دلسوزی نهی از منکر کنه تا ما گناه نکنیم. انشاءالله میشینه برامون دعا میکنه تا ما گناه نکنیم و کاری به گناهکاریای باندهای مافیائی نداشته باشیم! راستمیگه بیچاره! هرکسی باید اندازه خودشو بدونه ! ما به این کوچکی چکار به باندهای قدرتمند بزرگ داریم! ما بریم همکارا رو نصیحت کنیم که خدای ناکرده غیبت نکنن! به کسی توهمت نزنن! یوقتی خدای ناکرده خودنمائی و جلب توجه نکنن! به ما چه که کی داره چکار میکنه!خدا رو چه دیدی شاید یه روزی هم یه حق کشف 13 میلیون تومانی هم به ما دادند!(البته اگر قاچاقچی بدون پارتی و دلال پیدا شد)


بنده ی بی ادعای خدا
ساعت0:18---28 دی 1389
و اما بدان هر آنچه که رضایت حق تعالی را بدنبال نداشته باشد، فانی و نیست می گردد و خداوند هیچ کس را با ارتکاب به گناه و دروغ و (( نیتی غیر از آنچه که در ظاهر نشان می دهد )) به مقصود خویش نمی رساند . و بدان که ولایتمدار حقیقی و مومن راستین و بسیجی مخلص نیازی به جلب توجه دیگران ندارد . و بی تقوایی است اگر عیب های خود را ندانی و به تقبیح دیگران مشغول باشی . و موج سواری دردی را دوا نمی کند . خوب است که انسان جایگاه و حد خود را بشناسد (( کلام حق و زبان نا حق )) و بدان که آیات قرآن کریم و روایات متعدد اسلامى كه در باره این موضوع وارد شده نظر اسلام را در این زمینه روشن مى سازد.

«یوم تشهد علیهم السنتهم و ایدیهم و ارجلهم بما کانوا یعملون، آن روزی که زبانها و دستها و پاهای آنان علیه ایشان به اعمالی که مرتکب شده اند شهادت می دهند» (سوره نور، آیه 24). همچنین می فرماید :
پاسخ:
پاسخ:سلام علیکم. با توجه به حجم نظر ارسالی شما و نیز طولانی بودن پاسخ ولایتمداران لطفا جهت دریافت پاسخ به پست(پاسخ اقای بی ادعا) مراجعه فرمائید.متشکرم.


سعید
ساعت15:20---27 دی 1389
سلام. امید وارم که(توفیق خدمت گزاری!) بهت برسه!. ضاهرن کلید حل مشکلات فقط به دست (صادقانه) شماست!
پاسخ:علیک السلام. فعلا ظاهرا در گمرک این(توفیق خدمتگزاری!) که شما مد نظر دارید٬ به هر کسی که بندهای چندگانه (پ) (بالاخص بند پول و پارتی)را نداشته باشد٬ نخواهد رسید. کلید حل مشکلات هم بدست (صادقانه به کنایه شما) ما نیست٬ بلکه به اراده ملت و دولت و قوه قضاویه و مجلس است که بخواهد با باندهای مفاسد اداری و مالی و قدرت٬ برخورد نماید که انشاءالله زمینه اش فراهم شود و باندها یکی پس از دیگری فرو خواهد ریخت. باور نداری منتظر باش.


محمد
ساعت16:59---24 دی 1389
سلام كار درست !

كاشكي خود نويسنده اين وبلاگ رئیس کل گمرک ایران می شد.معلومه که خیلی کارش درسته. کار درست !! حیفه که تا حالا نشناختنت ! کارت درسته
پاسخ:سلام خوبی دوست عزیز؟ از اینکه به وبلاگ ما سر میزنی متشکریم. در گمرک بندر امام خمینی برادران و خواهران کارشناسی وجود داره که در حد مدیران کل و ناظر و حتی رئیس کل هستند اما متاسفانه بعلت حاکمیت باندهای مافیائی قدرت و فساد افراد نالایق و ناشایست و ترسو و پست پرست بی تدبیر و بیتفاوت نسبت به انقلاب و اسلام و دین اکثر پستها رو غصب کرده اند. مشکل گمرک ایران یک مشکل ساختاریست و باید فرو بریزد واز نو با فرهنگ انقلابی و اسلامی ساخته شود. افراد متعهد متخصص در گمرک کم نداریم اما فرهنگ غلط حاکم بر گمرک مانع از درخشش این ستارگان شده است واین موضوع از زمان طاغوت تا کنون ادامه دارد وانشاءالله روزی بیاید که فرهنگ حزب اللهی و ولایتمداری بر گمرک حاکم شود بنده معتقدم تا تفکر بسیجی و ولایتمداری بر این مملکت حاکم نشود مشکلات ایران اسلامی حل نخواهد شد. در مورد ابراز لطفی که نسبت به حقیر داشته اید باید بگویم بنده خود را بسیار کوچکتر از اینها میدانم. ایا میشه روزی بیاد که بگن حزب الله حاکمیت گمرک را بعهده گرفته و مردم و اقا راضی و خوشحالند.


رفیق
ساعت21:19---15 دی 1389
عجب شیرینی خوشمزه ای بود ها !!!

چسبید: پاسخ:سلام. شیرینی نوش جانتون. دعا کنید ریشه فساد و باندهای مفسد مالی در کشور و گمرکات ریشه کن بشه. انشاالله به همین زودی شاهد برکناری ناظر گمرکات خوزستان که غیر از کولی دادن به این و ان خاصیت دیگه ای نداره و مسئولین حراستی که از متخلفا حمایت میکنه و دنبال پست برای متخلفین و همباندیاشونن هم عزل بشن واز این مکان مقدسی که غصب کردن اخراج و برادران حزب اللهی و ولایتمداران لایق و شایسته رو منصوب نمایند. اگر مسئولین مربوطه با دقت به عملکردهای اقایون توجه کنند همه چیز دستشان خواهد امد و متوجه این نابسامانیها و افراد ناشایست لانه کرده در گمرکات رو بهتر خواهند شناخت. به امید روزی که گمرک لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی را درک کنیم. انشاالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شادي در گمرك بندر امام خميني(ره), ضعف شهامت مديريتي عدم داشتن تجربه و تخصص گمركي پست و مقام پرستي بعضي از منتصبين سمتهاي فوق الذكر از نمونه هاي بارز ودلايل انتقادات شديد ولايتمداران به ساختار گمرك ميباشد, , ,