1389/12/15 يكشنبه قول مساعد معاون نيروي انساني وزارت اقتصاد براي رفع مشكلات گمرك بوشهر معاون نيروي انساني و توسعه مديريت وزارت امور اقتصاد و دارايي درخصوص رسيدگي به مشكلات و تأمين نيازهاي گمركات استان بوشهر قول مساعد داد.

احمد صادقي گلمكاني و هيأت همراه وي در جريان سفر سوم رييس جمهور به استان بوشهر از گمرك اين شهر ديدن كرد و از نزديك با فعاليت‌هاي آن آشنا شد.
به گزارش روابط عمومي ستاد نظارت گمركات استان بوشهر, وي در اين بازديد ضمن قدرداني از تلاش مديركل و كاركنان گمرك بوشهر گفت: تلاش مديران ارشد وزارت امور اقتصادي و دارايي, رفع مشكلات و كاستي‌هاي سازمان‌هاي تابعه است و در همين راستا سعي خواهيم كرد كه مشكلات و نارسايي‌هاي گمركات استان بوشهر را رفع كنيم.
معاون نيروي انساني و توسعه مديريت وزارت امور اقتصادي و دارايي همچنين در جمع مديران ادارات تابعه اين وزارتخانه در استان بوشهر با اشاره به اينكه حدود 50 درصد دولت در وزارت امور اقتصادي و دارايي خلاصه مي‌شود, گفت: تحقق اهداف چشم‌انداز 1404 و اجراي سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي و نيز هدفمندسازي يارانه‌ها, مأموريت‌هاي مهمي است كه برعهده وزارت امور اقتصادي و دارايي گذاشته شده است.
وي با تأكيد براينكه محيط ادارات بايد محيطي آرام و امن براي مردم باشد, افزود: آن چيزي كه جامعه ما بيش از هر چيزي به آن نياز دارد, رضايتمندي مردم و ايجاد محيط امن و آرام اداري است, چرا كه مردم بالاترين سرمايه اين مملكت و انقلاب هستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : قول مساعد معاون نيروي انساني وزارت اقتصاد براي رفع مشكلات گمرك بوشهر, ,