رييس كل گمرك ايران در پيام نوروزي حركت در جهت تحقق گمرك نوين، از مهمترين برنامه‌هاي سال آينده گمرك است رييس كل گمرك ايران طي پيامي به همكاران خود, ضمن تبريك فرارسيدن سال نو, ابراز اميدواري كرد كه سال90 براي گمرك جمهوري اسلامي ايران با تحرك و تحول اساسي همراه باشد. وي در اين پيام همچنين بازسازي و نوسازي گمرك و حركت در جهت تحقق گمرك نوين را از مهمترين برنامه‌هاي اين سازمان اعلام كرد.

متن پيام دكتر عباس معمارنژاد به اين شرح است:
يا مقلب­القلوب والابصار، يا مدبرالليل والنهار يا محول­الحول والاحوال حول حالنا الي احسن­الحال
اينك كه با دست تواناي خالق هستي‌بخش, طبيعت خفته بار ديگر چشم مي‌گشايد و جلوه‌اي از جلوه‌هاي رستاخيز عظيم الهي بر مردمان آشكار مي‌گردد, خداي بزرگ را شكر و سپاس مي‌گويم و مايلم كه در اين ايام خجسته, بهترين درودها و شادباش‌هاي خويش را به حضور همه همكاران گرامي و خانواده‌هاي محترم آنان در گمركات سراسر كشور تقديم و سالي توأم با موفقيت و تندرستي را براي يكايك آنان آرزو نمايم.
بدون ترديد آنچه كه سبب رضاي حق‌تعالي و خرسندي همه همكاران گمرك به‌عنوان خدمتگزاران مردم و كشور خواهد بود, ارائه خدمات مطلوب‌تر و جلب‌رضايت بيشتر ارباب‌رجوع است كه تنها با افزايش تلاش و همت و همكاري جمعي و تحقق ارزش‌هاي كاري ازجمله درستكاري, مسئوليت‌پذيري, پاسخگويي, ايجاد اعتماد و تكريم هر چه بيشتر ذي‌نفعان در گمرك و مدنظر قرار دادن سند ملي راهبردي حاصل خواهد شد.
همكاران گرامي
اينجانب به‌عنوان عضوي از خانواده بزرگ گمرك طي مدت زماني كه افتخار همكاري با شما عزيزان را داشته‌ام, برنامه‌ها, ديدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص تحقق اهداف و سياست‌هاي گمرك در چارچوب تصميمات و طرح‌هاي كلي دولت خدمتگزار و عدالت‌محور ازجمله طرح تحول اقتصادي براي رسيدن به گمرك نوين اعلام و از همه برادران و خواهران عزيز در گمركات كشور تقاضاي همكاري نموده‌ام و بسيار خوشوقتم كه اعلام كنم در همين مدت كوتاه شاهد همكاري‌هاي صميمانه و تلاش مجدانه شما در راستاي برنامه‌ها و طرح‌هاي مورد نظر بوده‌ام.
در سال 90 كه‌ اميدوارم براي گمرك با تحرك و تحول اساسي همراه باشد, يكي از مهمترين برنامه‌ها, بازسازي و نوسازي گمرك و حركت در جهت تحقق گمرك نوين است كه به نوبه‌خود نيازمند استفاده از روش‌هاي جديد مديريتي و فناوري‌هاي نوين خواهد بود و بالمآل بهره‌گيري از دستاوردهاي فناوري, مستلزم ارتقاي دانش و سطح تخصصي همكاران و شرط اساسي اين امر نيز توسعه برنامه‌هاي آموزشي به‌ويژه آموزش حين خدمت است كه انشاءالله با جديت دنبال خواهد شد.
ارتقاي شأن و جايگاه گمرك در نظام اقتصادي كشور, توجه به وضعيت معيشت همكاران محترم در اقصي نقاط كشور به‌خصوص در مناطق مرزي و محروم, تجهيز اماكن فيزيكي گمركي و تأمين تجهيزات پيشرفته نيز در سال جديد مورد پيگيري جدي خواهد بود.
در خاتمه از همكاران محترم به خاطر تلاش‌هاي زايدالوصف در سال 1389, علي‌رغم كمبود امكانات تقدير و تشكر نموده و در سال 1390 نيز به دليل زحماتي كه متقبل خواهند شد پيشاپيش سپاسگزاري مي‌نمايم.
 
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پيام نوروزي رييس كل گمرك ايران, حركت در جهت تحقق گمرك نوين, از مهمترين برنامه‌هاي سال آينده گمرك است, ,