رونمايي از تمبر يادبود شهيد علي هاشمي در يادواره‌ي يوسف هور
سپاه نیوز:مشاور فرمانده‌ كل سپاه پاسداران و جانشين بازرسي ستادكل نيروهاي مسلح كشور گفت: هر اصطلاحي كه براي شهدا به كار رود براي آنها كم است و درجات دنيوي در مقابل عظمت و بزرگي شهدا، كوچك هستند.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از ایسنا؛ سردار محمدجعفر اسدي با حضور در یادواره یوسف هور (شهید علی هاشمی) كه در تالار امام رضا (ع) اهواز برگزار شد افزود: مردم خوزستان قهرمان هستند كه اينگونه شهداي خود را تكريم مي‌كنند. خط سرخ شهادت خط آل محمد (ص) و علي (ع) است و افرادي مانند شهيد هاشمي در مسير اين خط حركت كردند.
وي افزود: علي هاشمي در دو ميدان جنگ پيروز و سربلند شد. او ابتدا در جنگ با نفس اماره پيروز شد و سپس در ميدان جنگ با دشمن به پيروزي رسيد. جوانان بايد با مطالعه زندگي و رشادت‌هاي شهيد هاشمي ببينند كه او چگونه ايتدا بر نفس اماره خود فائق آمد و سپس بر دشمني پيروز شد كه همه استكبار جهاني از او حمايت مي‌كرد.
سردار اسدي تصريح كرد: در نهاد هر انساني يك نفس اماره وجود دارد كه بايد ابتدا تلاش كنيم در جنگ با اين نفس پيروز شويم و زور و بازو هم چاره آن نيست. در دوران دفاع مقدس شهدا ابتدا بر نفس اماره خود فائق مي‌آمدند كه مي‌توانستند بر دشمن هم پيروز شوند.
در پايان اين مراسم از خانواده شهيد علي هاشمي تقدير و از تمبر پستي شهيد هاشمي رونمايي شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رونمايي از تمبر يادبود شهيد علي هاشمي در يادواره‌ي يوسف هور, ,