50 نفر خادم الشهداء در آبادان از زائرين پذيرايي مي‌كنند
سپاه نیوز: حجت‌الاسلام كميل قندهاري مسئول كميته خادمين شهيد اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) آبادان، گفت: بيش از 50 نفر از بسيجيان شهرستان شاهرود و ميامي به عنوان خادم‌الشهيد در اردوگاه آبادان حاضرند و از زائرين راهيان نور استان، پذيرايي مي‌كنند.
به گزارش سپاه نیوز؛ وي با اشاره به اقدامات اجرايي خادمين شهيد، افزود: اين خادمين در 5 كميته تشريفات و اسكان، تداركات و پذيرايي، بهداشت و نظافت، انبارداري و آماد و كميته فرهنگي، فعاليت مي‌نمايند.
قندهاري در ادامه تصريح كرد: تركيب خادمين شهيد داراي تنوع قابل توجهي است، بگونه‌اي كه در اين جمع، 7 نفر طلبه، 4 نفر معلم و مشاور، 3 نفر متخصص رايانه، 5 نفر نيروي فني و تأسيساتي، 4 نفر نيروي تبليغي، فرهنگي، حضور دارند. مسئول كميته خادمين شهيد اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) آبادان با اشاره به اهميت حفاظت و امنيت از اين اردوگاه، افزود: 12 نفر از سربازان وظيفه كه به صورت داوطلب به اين اردوگاه اعزام شده‌اند، مسئوليت حفاظت و امنيت اردوگاه را برعهده دارند.
اين خادم الشهيد توجه به تنوع در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي را بسيار مهم دانست و اظهار داشت: به همين منظور گروه فرهنگي هنري عرفان شاهرود نيز براي اجراي برنامه‌هاي استقبال، تعزيه‌خواني، و ورزش باستاني صبحگاهي، در اين اردوگاه حضور دارند. كميل قندهاري با اشاره به نامگذاري اين اردگاه به نام ثامن‌الائمه(ع) گفت: از آنجا كه شاهرود به مشهد‌الرضا(ع) نزديك است و همچنين با توجه به انجام عمليات غرورآفرين ثامن‌الائمه(ع) در آبادان، تصميم گرفته شد اين اردوگاه به نام حضرت امام رضا(ع) نامگذاري شود.
وي افزود: بر همين اساس هر روز قبل از پخش اذان صبح، صداي نقارخانه و سحرخاني حرم حضرت علي بن موسي‌الرضا(ع)، در اين اردوگاه پخش مي‌شود. قندهاري توجه به برنامه هاي معنوي خادمين شهيد را مهم دانست و خاطرنشان كرد: برادران خادمين قبل از تحويل گرفتن اردوگاه، با حضور در منطقه عملياتي كربلاي چهار(علقمـه) با آرمان‌هاي شهيدان، تجديد پيمان كردند. وي در ادامه گفت: خواهران خادم نيز قبل از حضور در اردوگاه، در منطقه عملياتي فتح‌المبين حاضر شدند.
كميل قندهاري، نصب بيش از 60 بنر تبليغاتي براي فضاسازي و هدايت زائرين راهيان نور استان را از اقدامات گروه فرهنگي برشمرد و تأكيد كرد: يكي از برنامه‌هاي روزانه خادم‌الشهيد، پذيرايي ناهار از همسايگان ساكن در نزديكي اين اردوگاه است. مسئول كميته خادمين شهيد اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) آبادان در پايان با اشاره به حضور داوطلبانه خادمين الشهداء، افزود: بيش از 80 نفر براي حضور در اين اردوگاه ثبت‌نام كرده‌ بودند كه از اين تعداد 50 نفر براي خدمت‌رساني به زائرين سرزمين‌هاي نور انتخاب شدند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : 50 نفر خادم الشهداء در آبادان از زائرين پذيرايي مي‌كنند, ,