گفت: چند تن از مدعيان اصلاحات كه به آمريكا و اروپا پناهنده شده اند، از كمك هاي مالي آمريكا و شيوخ عرب منطقه به سران و عوامل فتنه حمايت كرده و آن را باعث افتخار هم دانسته اند!
گفتم: يعني به مزدوري براي بيگانگان افتخار مي كنند؟!
گفت: اين عده نظير مجيد محمدي، تريتا پارسي، كاظم علمداري، محمد تهوري و ... بعد از افشاي كمك هاي مالي كلان كشورهاي بيگانه به سران فتنه، با صراحت اعلام كرده اند كه براي مقابله با جمهوري اسلامي دريافت اين كمك ها مجاز است!
گفتم: چه عرض كنم؟!
گفت: داريوش سجادي يكي ديگر از پناهندگان به آنها اعتراض كرده و پرسيده است، پس آن همه شعار كه درباره ايران دوستي و استقلال و آزادي سر مي داديد كجا رفته است؟! چرا از تاريخ پند نمي گيريد؟!
گفتم: به يك شخص بي حيثيت كه بر هر رذالتي تن مي داد توصيه كردند سريال امام علي(ع) را ببيند تا شايد درسي آموخته و آدم شود و بعد از مدتي پرسيدند؛ از ديدن اين سريال چه درسي آموختي؟ جواب داد؛ آموختم كه هر وقت تحت تعقيب قرار گرفتم و نزديك بود كه دستگيرم كنند، سر تا پا لخت شوم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عمرو عاص (طنز سیاسی گفت و شنود), داريوش سجادي يكي ديگر از پناهندگان به آنها اعتراض كرده و پرسيده است, پس آن همه شعار كه درباره ايران دوستي و استقلال و آزادي سر مي داديد كجا رفته است؟! چرا از تاريخ پند نمي گيريد؟!,