امير "براتي" خط مقدم مقابله با منافقين در جنوب و غرب كشور بود

 

جانشين سابق فرمانده كل ارتش گفت: امير براتي نقشي بي‌نظير در هدايت عمليات‌هاي نيروي زميني در مقابله با منافقين در جنوب و غرب كشور داشت

امير محمدرضا آشتياني مشاور عالي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح و جانشين سابق فرمانده كل ارتش در گفت‌وگو با فارس، ضمن ابراز تأسف از درگذشت امير حسن براتي معاون سابق عمليات نيروي زميني ارتش وي را يكي از سربازان مخلص، فداكار، مؤمن و منحصر به فرد براي نظام مقدس جمهوري اسلامي معرفي كرد كه خدمات فوق‌العاده‌اي را در طول خدمت خود در نيروهاي مسلح انجام داد.

آشتياني با اشاره به كارنامه درخشان مرحوم براتي در ايام دفاع مقدس و سال‌هاي پس از آن گفت: حضور ايشان در طول 8 سال دفاع مقدس در عمليات‌هاي سنگين و سخت همواره زبانزد ديگران بود و كمتر كسي با داشتن اين جراحات مي‌توانست پس از پايان جنگ به ادامه خدمت در نيروهاي مسلح بپردازد اما امير براتي با ايثار و صبوري كه از خود نشان داد، همواره در خدمت كامل نيروهاي مسلح بخصوص ارتش جمهوري اسلامي ايران بود.

مشاور عالي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: اواخر دهه 70 كه بنده جانشين فرمانده نيروي زميني بودم مرحوم براتي معاون عمليات نيرو بود كه همواره شخصا در مناطق غرب و جنوب كشور كه در آن زمان از طرف منافقين به شدت تهديد مي‌شد، حضوري مؤثر داشت و علي‌رغم مشكلات جسمي، هميشه شخصا در اين مناطق حاضر شده و عمليات‌ها را هدايت مي‌كرد.

وي همچنين نقش امير براتي در مقابله با اشرار، ضد‌انقلاب و قاچاقچيان مواد مخدر در منطقه شرق كشور را بي‌بديل عنوان كرد.

آشتياني ادامه داد: معاون عمليات در نيرو، وظيفه ساماندهي و هدايت تيپ‌ها و لشكر‌ها را در مناطقي كه تحت مسئوليت نيروي زميني است، برعهده دارد و امير براتي با روحيه ايثار و از خودگذشتگي بخوبي توانست در خط مقدم مقابله با دشمن، ضمن آماده‌سازي يگان‌ها، نيروها را در انجام عمليات و مقابله با منافقين هدايت كند.

وي با اشاره به نقش امير براتي در آموزش نيروها و آمادسازي يگان‌ها براي مقابله با تهديدات در نبردهاي نامنظم و غير كلاسيك خاطرنشان كرد: بدون شك اين امير سرافراز عاقبت بخير شد و ان‌شاءالله زحمات و فداكاري‌هاي او مورد قبول حضرت حق، امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب واقع شود.

جانشين سابق فرمانده كل ارتش در پايان درگذشت امير براتي را به خانواده وي و آحاد نيروهاي مسلح بخصوص ارتش جمهوري اسلامي ايران تسليت گفت و براي وي آرزوي علو درجات كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : امير "براتي" خط مقدم مقابله با منافقين در جنوب و غرب كشور بود, جانشين سابق فرمانده كل ارتش گفت: امير براتي نقشي بي‌نظير در هدايت عمليات‌هاي نيروي زميني در مقابله با منافقين در جنوب و غرب كشور داشت, ,