لاريجاني: طرح نظارت بر نمايندگان بعد از بودجه در صحن علني بررسي مي شود

رئيس مجلس گفت: طرح نظارت هم اكنون در كميسيون تخصصي در حال نهايي شدن است و ما تمام تلاشمان اين است كه پس از به نتيجه رساندن بودجه 90 بتوانيم طرح نظارت بر نمايندگان را در دستور كار قرار دهيم.

به گزارش فارس، علي لاريجاني ديروز در نشستي مشترك با اعضاي فراكسيون حزب موتلفه اسلامي، اين حزب را جزو احزاب ريشه دار در كشور برشمرد و اظهار داشت: يكي از احزابي كه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش موثري داشت، حزب موتلفه بود.
وي همچنين به بحث طرح نظارت بر نمايندگان اشاره كرد و افزود: اين طرح هم اكنون در كميسيون تخصصي در حال نهايي شدن است و ما تمام تلاشمان اين است كه پس از به نتيجه رساندن بودجه 90 بتوانيم طرح نظارت بر نمايندگان را در دستور كار قرار دهيم. با اين كار هم نگاه رهبري محقق مي شود و هم مشكلات مجلس را رفع مي كند.
لاريجاني در ادامه صحبت هاي خود به توجه فراكسيون حزب موتلفه به حوادث منطقه اشاره كرد و يادآور شد: اين موضوع كم اهميتي نيست و حساسيت شما نيز قابل فهم است، ما همواره از ملت ها و قيام هاي مردم منطقه حمايت كرده ايم و اين ساده انديشي است كه بخواهيم به دليل منافع از آنها حمايت نكنيم و در واقع همانطور كه از فلسطين حمايت مي كنيم حامي ساير كشورهاي منطقه نيز هستيم.
به گفته لاريجاني وظيفه ما امروز در گرو حمايت از نهضت هاي منطقه اي است و خامي است كه فكر كنيم، اين انقلاب ها چندروزه هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : لاريجاني: طرح نظارت بر نمايندگان بعد از بودجه در صحن علني بررسي مي شود, ,