اعتراف اغتشاش‌گران سوری به وابستگی به خارج

 

امروز سه تن از اغتشاش‌گران سوری در مصاحبه با تلویزیون دولتی سوریه به وابستگی به گروه‌های خارجی اعتراف کردند

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ناولبانون، امروز سه تن از اغتشاش‌گران سوری در مصاحبه با تلویزیون دولتی سوریه به وابستگی به گروه‌های خارجی اعتراف کردند.

این سه نفر اعتراف کرده‌اند که از خارج از مرزهای سوریه امکانات و سلاح دریافت می‌کرده‌اند تا آتش آشوب‌ها را در این کشور شعله‌ور نگاه دارند.

بر اساس این گزارش، یکی از نمایندگان پارلمان لبنان که احتمالا از جبهه مخالفان جریان مقاومت است، در تهیه پول و سلاح برای مخالفین دولت سوریه دست داشته است.

وزارت کشور سوریه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که نقش برخی کشورهای خارجی در آشوب‌های اخیر کاملا روشن است. پیش‌تر نیز برخی منابع خبری از توطئه عربستان سعودی و برخی مقامات اردنی بر ضد دولت سوریه خبر داده بودند.

رسانه‌های غربی در تلاش‌اند آشوب های اخیر سوریه را قیامی دموکراسی‌خواهانه جلوه دهند اما مقامات سوریه بر تبهکار بودن جریان‌های آشوب‌طلب در این کشور و وابستگی آنها به خارج تاکید دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اعتراف اغتشاش‌گران سوری به وابستگی به خارج, امروز سه تن از اغتشاش‌گران سوری در مصاحبه با تلویزیون دولتی سوریه به وابستگی به گروه‌های خارجی اعتراف کردند, , ,