سردار وحيدي:
رفتار و سيره شهيد صيادشيرازي بايد نصب‌العين نيروهاي مسلح باشد
سپاه نیوز: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: رفتار، منش و سيره، شهيد صياد شيرازي بايد نصب العين همه كاركنان نيروهاي مسلح باشد و در قالب فيلم، كتاب و متون درسي به نسل جديد نيروهاي مسلح و آحاد مردم منتقل شود.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع؛ سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در جمع مديران اين وزارتخانه طي سخناني با گراميداشت 21 فروردين سالروز شهادت شهيد والامقام سپهبد صياد شيرازي از وي بعنوان مظهر صلابت نظام و نيروهاي مسلح ياد كرد و اين ضايعه جبران ناپذير را به فرماندة معظم كل قوا، ملت شريف ايران، نيروهاي مسلح و خانواده معظم ايشان تسليت گفت.
سردار وحيدي افزود: شهيد صياد شيرازي با خدمات خداپسندانه خود قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي حقيقتاً مصداق عيني مجاهد في سبيل‌الله بود كه به فوز عظيم دست يافت و پاداش يك عمر تلاش و مجاهدت را از دست محبوب و معشوق خود حضرت باريتعالي گرفت.
وزير دفاع، نظم، دانش بالاي نظامي، ولايت‌مداري و مردم داري، روحيه بسيجي، خستگي ناپذيري، شجاعت، اخلاص، انس با قرآن، تهجد و شب زنده‌داري، حسن خلق، ساده زيستي را از ويژگي‌هاي برجسته شهيد صياد شيرازي دانست و تصريح كرد: شهيد صياد شيرازي نمونه كامل يك نظامي مومن، انقلابي و آزاده بود كه همه عمر خويش را وقف دفاع از اسلام، انقلاب اسلامي و ايران عزيز كرد و لحظه‌اي در ايفاي اين رسالت خطير آرام و قرار نداشت.
وي در ادامه اظهار داشت: رفتار، منش و سيره، شهيد صياد شيرازي بايد نصب العين همه كاركنان نيروهاي مسلح باشد و در قالب فيلم، كتاب و متون درسي به نسل جديد نيروهاي مسلح و آحاد مردم منتقل شود.
سردار وحيدي با اشاره به رشادت و جانفشاني شهيد صياد شيرازي در طول هشت سال دفاع مقدس تصريح كرد: شهيد صياد شيرازي با روحيه بسيجي خود نقش موثري در ايجاد وحدت ميان سپاه و ارتش داشت و بعنوان يكي از طراحان اصلي عمليات مشترك سپاه و ارتش، صحنه نبرد را به نفع ايران اسلامي تغيير داد.
وزير دفاع 21 فروردين را نماد ديگري از جنايات منافقين مزدور برشمرد كه يكي از بهترين فرزندان ملت ايران و مدافعان ميهن اسلامي را ناجوانمردانه ترور و پرونده سياه و ننگين خود را قطورتر كردند.
سردار وحيدي با بيان اينكه شهيد صيادشيرازي همواره در دعاي قنوت نماز‌هاي يوميه، دعاي قرآني "رب ادخلني مدخل صدق و اخرجني مخرج صدق وجعل لي من لدنك سلطاناً نصيراً " را قرائت مي‌كرد، گفت: خداوند دعاي اين سرباز فداكار و امير سرافراز را استجابت كرد و او نيز با خون خود يكبار ديگر براي نظام و نيروهاي مسلح افتخار و پيروزي و براي دشمنان سيه‌روزي و شكست را پديد آورد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رفتار و سيره شهيد صيادشيرازي بايد نصب‌العين نيروهاي مسلح باشد, ,