منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1212
بازدید ماه : 843
بازدید کل : 92398
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

گفت: در خبرها آمده بود كه بهاءالله مهاجراني به دعوت دربار آل سعود مخفيانه به عربستان رفته و درباره چگونگي تبليغات اپوزيسيون عليه جمهوري اسلامي ايران با مقامات امنيتي آن كشور به مذاكره نشسته است.
گفتم: مقامات اطلاعاتي سعودي را بگو كه از شدت ناعلاجي به گربه گفته اند «خانم باجي»!



ادامه مطلب

برچسب ها : گدا (طنز سیاسی گفت و شنود), بهاءالله مهاجراني, دعوت دربار آل سعود, ,
توسط : ولایتمداران |
نکات جالب مصاحبه حسین کروبی با یک سایت ضدانقلاب؛
استعداد طنز کروبی به پسرش هم ارث رسیده است!
 

 

بی‌توجهی بدنه جریان آشوب به سران این جریان که حدود سه ماه از محدودیت‌های ارتباطی آنان می‌گذرد، موجب شده برخی از وابستگان این افراد با مصاحبه‌های متعدد و البته بیان مطالب عجیب، نام این افراد را در رسانه‌ها زنده نگه دارند؛ موضوعی که پسر مهدی کروبی تاکید ویژه‌ای بر روی آن دارد و خود را سخنگوی غیررسمی پدر معرفی کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نکات جالب مصاحبه حسین کروبی با یک سایت ضدانقلاب, استعداد طنز کروبی به پسرش هم ارث رسیده است!, ,
توسط : ولایتمداران |
طنز: هفته‌ای که مفسدان اقتصادی جیز شدند

 

هفته گذشته پر از اخبار ریز و درشت بود. برخی اخبار آن‌قدر درشت بود که از قد و قواره ما بزرگ‌تر بود و برخی هم آن‌قدر ریز بود که از دست‌مان در رفت. می ماند همین‌هایی که در زیر می بینید:



ادامه مطلب

برچسب ها : طنز: هفته‌ای که مفسدان اقتصادی جیز شدند, دایی تا قلب برنابئو, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: يادت هست كه مدعيان اصلاحات و عوامل فتنه طي دو سه هفته گذشته در حمايت از جريان انحرافي چه يقه اي چاك مي دادند و براي ابراز نزديكي به اين جريان از يكديگر سبقت مي گرفتند؟!
گفتم: مگه كسي يادش ميره، نوشته ها و مصاحبه هاشون موجوده. البته مجبور بودند از جريان انحرافي حمايت كنند چون مديران بيروني فتنه هم از اين جريان حمايت مي كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرعت ! (طنز سیاسی گفت و شنود), مدعيان اصلاحات, عوامل فتنه, جريان انحرافي, ,
توسط : ولایتمداران |


گفت: يكي از كاربران سايت ضدانقلابي بالاترين خطاب به مهاجراني و كديور و سروش نوشته؛ اينهمه حرف زديد و سخنراني كرديد و مقاله نوشتيد نتيجه اش چي شد؟
گفتم: چي شد؟



ادامه مطلب

برچسب ها : بازيافت (طنز سیاسی گفت و شنود), گفت: يكي از كاربران سايت ضدانقلابي بالاترين خطاب به مهاجراني و كديور و سروش نوشته؛ اينهمه حرف زديد و سخنراني كرديد و مقاله نوشتيد نتيجه اش چي شد؟, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: دولت آمريكا در يك اقدام غير منتظره، وزير دفاع، رئيس سازمان «سيا»، فرمانده نيروهاي آمريكايي در منطقه و سفير خود در افغانستان را تغيير داده است.
گفتم: چرا؟! براي چي؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : سقوط (طنز سیاسی گفت و شنود), دولت آمريكا در يك اقدام غير منتظره, وزير دفاع, رئيس سازمان «سيا», فرمانده نيروهاي آمريكايي در منطقه و سفير خود در افغانستان را تغيير داده است, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: سايت جرس- حلقه ماسوني لندن- عكسي از جلسه اميرارجمند، مشاور فراري موسوي با چند تن ديگر را منتشر كرده و تصوير اعضاي جلسه را شطرنجي كرده است كه شناخته نشوند!
گفتم: كلك مرغابي زده اند!



ادامه مطلب

برچسب ها : تئاتر (طنز سیاسی گفت و شنود), سايت جرس- حلقه ماسوني لندن- عكسي از جلسه اميرارجمند, مشاور فراري موسوي , ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: شيرين عبادي از محافل و رسانه هاي آمريكايي و اروپايي گلايه كرده است كه چرا ديگر به سران و فعالان جنبش سبز! اهميتي نمي دهند.
گفتم: حيوونكي! يعني هنوز نفهميده كه هيچكس دستمال كاغذي مصرف شده را دوباره توي جعبه نمي گذارد؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : عتيقه (طنز سیاسی گفت و شنود), شيرين عبادي از محافل و رسانه هاي آمريكايي و اروپايي گلايه كرده است كه چرا ديگر به سران و فعالان جنبش سبز! اهميتي نمي دهند, ,
توسط : ولایتمداران |

بوسه (گفت و شنود)

گفت: روزنامه ها و سايت هاي حامي فتنه 88 كه با حمايت از موسوي و كروبي و خاتمي، به طور آشكار نقش ستاد رسانه اي آمريكا و اسرائيل و انگليس را برعهده گرفته بودند، حالا زبان به ملامت اصولگرايان گشوده اند كه «حالا ديديد مشايي چه كاره است»؟!
گفتم: اصولگرايان كه از اول مي دانستند او چه كاره است و شديداً به وي اعتراض داشتند ولي همين رسانه ها در حالي كه از اقدامات ضد آمريكايي دولت به شدت عصباني بودند، از مشايي و باندش با همه توان حمايت مي كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بوسه (طنز سیاسی گفت و شنود), روزنامه ها و سايت هاي حامي فتنه 88 كه با حمايت از موسوي و كروبي و خاتمي, ,
توسط : ولایتمداران |
توجيه مقام سعودي براي لشكركشي به بحرين

 

قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودي درباره لشكركشي كشورش به بحرين گفت: حركت كشورهاي شوراي همكاري زماني آغاز شد كه خواسته‌هاي مشروع در بحرين به خواسته‌هايي براي تغيير نظام تبديل شد.

«تركي بن محمد بن سعود» در سخناني ضدايراني كه در نوع خود يكي از تندترين سخنان روزهاي اخير مقامات سعودي عليه ايران است، مدعي شد كه ايران در حال صدور انقلاب خود [به كشورهاي منطقه از جمله بحرين] است.



ادامه مطلب

برچسب ها : توجيه مقام سعودي براي لشكركشي به بحرين, قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودي درباره لشكركشي كشورش به بحرين گفت: حركت كشورهاي شوراي همكاري زماني آغاز شد كه خواسته‌هاي مشروع در بحرين به خواسته‌هايي براي تغيير نظام تبديل شد, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: رجبعلي مزروعي كه به بلژيك پناهنده شده است بعد از مدت ها سكوت اعلام كرد كه مسئول شاخه خارج از كشور سازمان مجاهدين انقلاب است.
گفتم: ولي سازمان كه شاخه خارج از كشور ندارد و اعضاي اصلي آن هم زنداني هستند!



ادامه مطلب

برچسب ها : لنگ (طنز سياسي گفت و شنود), ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: چند تن از مدعيان اصلاحات كه به آمريكا و اروپا پناهنده شده اند، از كمك هاي مالي آمريكا و شيوخ عرب منطقه به سران و عوامل فتنه حمايت كرده و آن را باعث افتخار هم دانسته اند!
گفتم: يعني به مزدوري براي بيگانگان افتخار مي كنند؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : عمرو عاص (طنز سیاسی گفت و شنود), داريوش سجادي يكي ديگر از پناهندگان به آنها اعتراض كرده و پرسيده است, پس آن همه شعار كه درباره ايران دوستي و استقلال و آزادي سر مي داديد كجا رفته است؟! چرا از تاريخ پند نمي گيريد؟!,
توسط : ولایتمداران |

گفت: پيام تسليت آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت درگذشت مرحوم حاج ميراسماعيل موسوي، با استقبال گسترده و ذوق زدگي گروه ها و جريانات ضد انقلاب روبرو شده است.
گفتم: يعني چه؟! خب! آن مرحوم شخص مومن و متديني بود و پيام تسليت به مناسبت فوت ايشان عيب و اشكالي ندارد كه گروه هاي ضد انقلاب را ذوق زده كند؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : مجلس ختم (طنز سیاسی گفت و شنود), پيام تسليت آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت درگذشت مرحوم حاج ميراسماعيل موسوي, با استقبال گسترده و ذوق زدگي گروه ها و جريانات ضد انقلاب روبرو شده است, ,
توسط : ولایتمداران |

شكايت ! (گفت و شنود)

گفت: يكي از كانون هاي بيروني فتنه با جعل يك خبر از قول «طائب» آورده است كه وي با پرداخت پول به برخي از سايت هاي ضد انقلاب از آنها خواسته است موسوي و كروبي را به خاطر همراهي با نظام در سال هاي گذشته زير سؤال ببرند.
گفتم: كدام آدم عاقلي باور مي كند كه طائب چنين حرفي زده باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت: يكي از كانون هاي بيروني فتنه با جعل يك خبر از قول «طائب» آورده است كه وي با پرداخت پول به برخي از سايت هاي ضد انقلاب از آنها خواسته است موسوي و كروبي را به خاطر همراهي با نظام در سال هاي گذشته زير سؤال ببرند, ,
توسط : ولایتمداران |

انشاء (گفت و شنود)

گفت: سايت وزارت خارجه اسرائيل از اينكه تماس هاي موسوي و كروبي قطع شده به شدت ابراز نگراني كرده است.
گفتم: حالا چرا اسرائيل نگران شده است؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : سايت وزارت خارجه اسرائيل از اينكه تماس هاي موسوي و كروبي قطع شده به شدت ابراز نگراني كرده است, ,
توسط : ولایتمداران |

گريه (گفت و شنود)

گفت: تعدادي از مدعيان اصلاحات كه به خارج از كشور گريخته و پناهنده شده اند از بي محلي دولت هاي خارجي كلافه شده و زبان به گلايه گشوده اند.
گفتم: چشمشان كور! دنده شون نرم! اگر بعضي غلط ها را نمي كردند به اين حال و روز نمي افتادند!



ادامه مطلب

برچسب ها : گريه (گفت و شنود), تعدادي از مدعيان اصلاحات كه به خارج از كشور گريخته و پناهنده شده اند از بي محلي دولت هاي خارجي كلافه شده و زبان به گلايه گشوده اند, ,
توسط : ولایتمداران |

ما و اونا، دارن ما رو گول مي زنن!

به محاق رفتن بي سر و صداي دو تن از فتنه گران ورشكسته، باعث رواج تحليل هاي جالب در عرصه فضاي مجازي شد.

پايگاه اينترنتي خودنويس وابسته به گروهي از اپوزيسيون خارج نشين با اشاره به وضعيت جديد موسوي و كروبي، مطلب طنزي را منتشر كرد كه در آن آمده است «در صورت دستگيري و محاكمه موسوي و كروبي، چه مي كنيد؟... كاربران بالاترين: يك موضوع داغ مي زنيم و به لينك هاي هم آن قدر راي مي دهيم تا داغ شوند... عمو محسن(سازگارا) در يوتيوب: 3432 موضوع مطرح مي شود كه به جز يكي، همه درباره دستگيري سران جنبش است... شوراي هماهنگي راه سبز: از حالا تا فردا صبح هر 20 دقيقه يك بار فراخوان مي دهيم تا 6 ماه ديگر حركت كنيم!... كيهان: نفس ك...ش! ... جرس: خودنويس! مثل اين كه قرار شد راجع به اين مورد صحبت نكنيد، بي خيال شو، مسئوليت دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما و اونا, دارن ما رو گول مي زنن!, پايگاه اينترنتي خودنويس وابسته به گروهي از اپوزيسيون خارج نشين با اشاره به وضعيت جديد موسوي و كروبي, مطلب طنزي را منتشر كرد ,
توسط : ولایتمداران |

فاميل (گفت و شنود)

گفت: يك سايت ضد انقلابي خطاب به ساير گروه هاي ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! بايد بپذيريم كه در فراخوان 25 بهمن آبروريزي كرده ايم.
گفتم: حيوونكي راست ميگه... نگفته چرا؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : يك سايت ضد انقلابي خطاب به ساير گروه هاي ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! بايد بپذيريم كه در فراخوان 25 بهمن آبروريزي كرده ايم, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: بهاءالله مهاجراني اعتراف كرده است كه محمود عباس رئيس دولت خودخوانده فلسطين يك آدم وابسته و فاسد است.
گفتم: اينها كه تا چند روز پيش با هم فالوده مي خوردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بهاءالله مهاجراني اعتراف كرده است كه محمود عباس رئيس دولت خودخوانده فلسطين يك آدم وابسته و فاسد است, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: سايت هاي راديو فردا، راديو زمانه، جرس(حلقه ماسوني لندن)، بالاترين(وابسته به منوشه امير) و چند سايت ضد انقلابي ديگر عكس هايي از تظاهرات 25 خرداد 88 را به جاي 25 بهمن جا زده و منتشر كرده اند.
گفتم: عجب خل و چل هايي هستند! حيوونكي ها فقط دم ندارند!



ادامه مطلب

برچسب ها : پالتو (طنز سیاسی گفت و شنود), سايت هاي راديو فردا, راديو زمانه, جرس(حلقه ماسوني لندن), بالاترين(وابسته به منوشه امير) و چند سايت ضد انقلابي ديگر عكس هايي از تظاهرات 25 خرداد 88 را به جاي 25 بهمن جا زده و منتشر كرده اند, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: برخي از سايت هاي وابسته به ضد انقلابيون فراري به دوستان خود هشدار داده اند كه از افتضاح 25 بهمن پند بگيرند و ديگر فريب مهاجراني و كديور و امثال آنها را نخورند.
گفتم: بي معرفت ها! چرا مي خواهند اين دريچه رحمت را به روي نظام اسلامي ببندند و از تكرار 25 بهمن جلوگيري كنند!



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت: برخي از سايت هاي وابسته به ضد انقلابيون فراري به دوستان خود هشدار داده اند كه از افتضاح 25 بهمن پند بگيرند و ديگر فريب مهاجراني و كديور و امثال آنها را نخورند, ,
توسط : ولایتمداران |
وقتی جوانان تهرانی بی‌بی‌سی را سر کار می گذارند + فیلم
عصر امروز (25/11/1389)تعدادی از جوانان تهرانی در تماس با بی‌بی‌سی فارسی با شعار "مرگ بر انگلیس" مجریان این شبکه را منفعل و دست پاچه کردند .


ادامه مطلب

برچسب ها : وقتی جوانان تهرانی بی‌بی‌سی را سر کار می گذارند + فیلم, عصر امروز تعدادی از جوانان تهرانی در تماس با بی‌بی‌سی فارسی با شعار ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: ديكتاتورهاي منطقه با سقوط ديكتاتور مصر بدجوري به وحشت افتاده و براي پيشگيري از سقوط خود دست و پا مي زنند.
گفتم: اسرائيل را بگو كه نفس در سينه اش حبس شده و به تته پته افتاده است.
گفت: يادت هست كه نتانياهو و اوباما و همين سران ديكتاتور منطقه در جريان فتنه 88 و جنايت و خيانت موسوي و خاتمي و كروبي، چقدر ذوق زده بودند و از خوشحالي با دمشان گردو مي شكستند؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : بدهي ! (طنز سیاسی گفت و شنود), يادت هست كه نتانياهو و اوباما و همين سران ديكتاتور منطقه در جريان فتنه 88 و جنايت و خيانت موسوي و خاتمي و كروبي, چقدر ذوق زده بودند و از خوشحالي با دمشان گردو مي شكستند؟!, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس: خاطرات شخصي کروبي از کهريزک!

اخی کروبی بیچاره!! بدبخت میگفت تو کهریزک...اما کسی باور نکرد تا اینکه مجبور شد خاطرات خودشو بگه!!



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس: خاطرات شخصي کروبي از کهريزک!, اخی کروبی بیچاره!! بدبخت میگفت تو کهریزک, , , اما کسی باور نکرد تا اینکه مجبور شد خاطرات خودشو بگه!!, ,
توسط : ولایتمداران |

قحطي ! (گفت و شنود)

گفت: يك سايت ضدانقلابي وابسته به منوشه امير خطاب به مردم مصر نوشته است، اگر مبارك برود، حكومت اسلامي برقرار مي شود و ديگر از «زن و شراب» خبري نيست!



ادامه مطلب

برچسب ها : قحطي ! (طنز سیاسی گفت و شنود), ,
توسط : ولایتمداران |

موش كور (گفت و شنود)

گفت: شيرين عبادي در مصاحبه با راديو فردا- ارگان رسمي سيا- در پاسخ به اين سؤال كه چرا از اعتراضات خياباني در ايران خبري نيست؟ گفته است؛ اعتراضات به شدت ادامه دارد!
گفتم: كجا؟! پس چرا ديده نمي شود؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : موش كور (طنز سیاسی گفت و شنود), شيرين عبادي در مصاحبه با راديو فردا- ارگان رسمي سيا- در پاسخ به اين سؤال كه چرا از اعتراضات خياباني در ايران خبري نيست؟ گفته است؛ اعتراضات به شدت ادامه دارد!,
توسط : ولایتمداران |

مبارك ! (گفت و شنود)


گفت: دهه فجر امسال حال و هواي ديگري دارد.
گفتم: فجر خاورميانه هم در سالروز فجر انقلاب اسلامي ما دميده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت: دهه فجر امسال حال و هواي ديگري دارد, فجر خاورميانه هم در سالروز فجر انقلاب اسلامي ما دميده است, دهه فجر امسال مبارک نباشد!,
توسط : ولایتمداران |

گفت: سايت وابسته به منوشه امير اعتراف كرد كه شكست فتنه 88 در شكل گيري اعتراض هاي مردم خاورميانه عليه حكومت هايشان نقش برجسته اي داشته است.
گفتم: بالاخره اين منوشه امير يك حرف راست از دهنش بيرون آمد.



ادامه مطلب

برچسب ها : خبرخوش ! (گفت و شنود)طنز, سايت وابسته به منوشه امير اعتراف كرد كه شكست فتنه 88 در شكل گيري اعتراض هاي مردم خاورميانه عليه حكومت هايشان نقش برجسته اي داشته است, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: آمريكايي ها در اخبار و گزارش هاي خود درباره مصر، از افرادي مثل البرادعي و «ايمن نور» به عنوان رهبران حركت مردمي ياد مي كنند!
گفتم: البرادعي كه 12 سال مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي بود و دستورات ديكته شده آمريكا را اجرا مي كرد و «ايمن نور» هم يك لائيك وابسته به همان رژيم آمريكايي مصر است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ملاج (طنز سیاسی گفت و شنود), افرادي مثل البرادعي و «ايمن نور» به عنوان رهبران حركت مردمي!!, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: اين روزها مقامات و رسانه هاي غربي بدجوري از حركت هاي ضد آمريكايي در مصر و تونس و الجزاير و اردن و... شوكه و عصباني هستند.
گفتم: سران فتنه و گروههاي ضد انقلاب حامي آنها هم بدجوري تب كرده اند و به هذيان گويي افتاده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سران فتنه و گروههاي ضد انقلاب حامي آنها, زلزله (گفت و شنود), ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد